Naar? Zelfs een telefoonnummer waar studenten naar kunnen bellen bij vragen weten ze niet duidelijk naar voren te brengen.quote:
Dit is mijn 2e inschrijving bij een hbo opleidingquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
Mevrouw schrijft zich voor één opleiding in en weet gelijk hoe het er bij alle andere opleidingen aan toe gaat.
Je lijkt mapima wel.
Oh, wat een pauperschool dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Naar? Zelfs een telefoonnummer waar studenten naar kunnen bellen bij vragen weten ze niet duidelijk naar voren te brengen.
Alsnog vreemd om dan gelijk alle scholen over één kam te scheren hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e inschrijving bij een hbo opleiding
Dus dan hoeven ze deze info niet meer te verstrekken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:45 schreef G.R.S. het volgende:
Lol, het is geen middelbare school meer. Het is ieder voor zichzelf
Je weet niet op welke school je zit? Op elke site staat wel een nummer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Naar? Zelfs een telefoonnummer waar studenten naar kunnen bellen bij vragen weten ze niet duidelijk naar voren te brengen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
Dit jaar ga ik studeren, maar al die info op hbo wordt zo slecht verspreid
nee hoor. je raadt het toch nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:02 schreef Kiid het volgende:
TS gaat ook ongetwijfeld hbo communicatie doen ofzo
Hbo seksueel betaald entertainment?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hoor. je raadt het toch niet
Forensisch onderzoeker? Of zoiets dat alleen op achterlijk matige hbo-scholen kan (nieuwe media, kunst en techniek, etc.)?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hoor. je raadt het toch niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |