Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Baklava95 het volgende:
die hun eigen zoon van huis verstoten omdat hij zijn baard niet wilt afscheren of hun dochter van huis verstoten omdat ze een hoofddoek begint te dragen.
Waarom, als je een aanhanger van een van die twee (of allebei) ben je gewoon een hele grote idioot.quote:
Gozer. Je praat over dingen alsof je er veel vanaf weet. Lees boeken en niet alleen Wikipedia artikelen en forums.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker van die PKK'ers of van die geassimilleerde pro-CHP Koerden ontmoet,die hun eigen zoon van huis verstoten omdat hij zijn baard niet wilt afscheren of hun dochter van huis verstoten omdat ze een hoofddoek begint te dragen.
PKK en CHP![]()
En hun volgelingen/aanhangers.![]()
![]()
![]()
Waarom? Ik zou niet willen dat mensen van mij gaan denken dat ik mijn kinderen zo heb opgevoed.quote:
Neehoor, gewone Iraakse en Turkse Koerden zonder uitgesproken politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker van die PKK'ers of van die geassimilleerde pro-CHP Koerden ontmoet,die hun eigen zoon van huis verstoten omdat hij zijn baard niet wilt afscheren of hun dochter van huis verstoten omdat ze een hoofddoek begint te dragen.
PKK en CHP![]()
En hun volgelingen/aanhangers.![]()
![]()
![]()
Gast waar kan ik goede boeken vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer. Je praat over dingen alsof je er veel vanaf weet. Lees boeken en niet alleen Wikipedia artikelen en forums.
Andersom ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan ben je toch een enorme idioot/debiel/malloot als je zoiets doet.
Bestaat niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Neehoor, gewone Iraakse en Turkse Koerden zonder uitgesproken politieke voorkeur.
Volgens mij moet je een keer buitenkomen en met mensen gaan praten ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Een Turkse Koerd bijvoorbeeld is of pro-PKK of pro-Turkije (pro-Atatturk anti-seperatist) of is pro-Al-Qaida/pro-IS/pro-Jihad.
Ik ken heel veel Turken en Koerden dus ik hoef jouw advies niet te volgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:00 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een keer buitenkomen en met mensen gaan praten ofzo.
Ik betwijfel of hij echt ongelijk heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:00 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een keer buitenkomen en met mensen gaan praten ofzo.
Dat kun je scharen onder de pro-Turkije (pro-Turkse staat) categorie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij echt ongelijk heeft.
Zeker als je PKK breed aanhoudt incl. BDP/HDP.
Hij vergeet natuurlijk de pro-AKP categorie.
Mn ouders zijn geswitcht naar BDP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Een Turkse Koerd bijvoorbeeld is of pro-PKK of pro-Turkije (pro-Atatturk anti-seperatist) of is pro-Al-Qaida/pro-IS/pro-Jihad.
Jahoor, als ik met Koerden praat gaat het alleen maar over PKK, Ataturk of al-Qaida. Wtf.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Ik betwijfel of die dat doen uit zelfhaat hoor, anders hadden ze wel CHP gestemd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat kun je scharen onder de pro-Turkije (pro-Turkse staat) categorie.
Dat zijn dan ook gewoon bazen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:05 schreef UpsideDown het volgende:
De enige sympathie die ik kan bespeuren is de lof voor de Peshmerga, maar dat komt waarschijnlijk omdat familileden er in dienen.
Ben jij Koerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:05 schreef UpsideDown het volgende:
De enige sympathie die ik kan bespeuren is de lof voor de Peshmerga, maar dat komt waarschijnlijk omdat familieleden er in dienen.
Van zijn kennissen... LEES.quote:
Daar had je het net ook al over.quote:
Ik wist wel dat jij het zou gelovenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:38 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zeker. En nu hebben ze het ook gemund op Koerden.
Asaib alhul haq heet die groep.
Stelletje hoerenkinderen die het zijn.
Gast dat is gewoon waar. In Shia-steden en districten mogen er misschien wel Sunnis wonen, maar veel zijn van hun huizen verdreven door gekke Shia-milities.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
en
[..]
Ik wist wel dat jij het zou geloven
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan ben je geen mens maar een beest en ongedierte.
Waarom is het dan een shia district, als er een soenni meerderheid woontquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast dat is gewoon waar. In Shia-steden en districten mogen er misschien wel Sunnis wonen, maar veel zijn van hun huizen verdreven door gekke Shia-milities.
En in veel van de Shia-districten en steden was er vroeger een Sunni-meerderheid of woonden er ieder geval veel meer Soennieten dan nu.
Hij heeft het van dit filmpje.quote:
Tja, zo gedragen de meeste CHP'ers bijvoorbeeld zich wel.quote:
Wat zeg jij lan?! Alsof er geen wijven zijn verkracht in moskeesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Tja, zo gedragen de meeste CHP'ers bijvoorbeeld zich wel.
Alcohol drinken tot middenin de nacht , met tig andere vrouwen of mannen naar bed gaan terwijl je getrouwd bent.
Je eigen zoon/dochter van huis verstoten omdat hij zijn baard wilt laten groeien of zij een hoofddoek wil dragen.
En zo kan ik nog veel meer opnoemen van wat die ongedierte.tuig allemaal doet.
Ik bedoelde dat er vroeger een Sunni-meerderheid was voordat de Amerikanen kwamen en Shia-milities Sunnis van hun huizen verjaagden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom is het dan een shia district, als er een soenni meerderheid woont
[..]
Hij heeft het van dit filmpje.
Iemand die zogenaamd geëmotioneerd en getraumatiseerd uit Irak belt (met een overduidelijk Saoedisch accent) en klaagt dat soennieten massaal worden afgemaakt omdat ze Omar heten.
Wat een idioot ben je als je dat gelooft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft het van dit filmpje.
Iemand die zogenaamd geëmotioneerd en getraumatiseerd uit Irak belt (met een overduidelijk Saoedisch accent) en klaagt dat soennieten massaal worden afgemaakt omdat ze Omar heten.
En paneer zijn wijven verkracht in Moskeeën. Je weet geeneens wat ze allemaal in een Moskee doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zeg jij lan?! Alsof er geen wijven zijn verkracht in moskees
Er zijn zeker soennieten van hun huizen verjaagd en gedood door sjiitische milities. Maar het beeld wat jij hier van hebt klopt gewoon niet mafkees. De eerste milities die mensen hebben gedood waren 'soennitische' Al-Qaeda &co. Wat daarna gebeurde was hier een reactie op (en niet goed te keuren natuurlijk).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er vroeger een Sunni-meerderheid was voordat de Amerikanen kwamen en Shia-milities Sunnis van hun huizen verjaagden.
O ja en iets wat niet in jouw straatje past zet je ommiddellijk neer als nep en zeg ej dat die man een Saoedische accent heeft.
En hoe weet jij dat? Jij kent veel CHP'ers en die vertellen dat? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Alcohol drinken tot middenin de nacht , met tig andere vrouwen of mannen naar bed gaan terwijl je getrouwd bent.
Je eigen zoon/dochter van huis verstoten omdat hij zijn baard wilt laten groeien of zij een hoofddoek wil dragen.
Jij moet wel de meest achterlijke Koerd hier op het forum zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Is dat filmpje je bewijs?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O ja en iets wat niet in jouw straatje past zet je ommiddellijk neer als nep en zeg ej dat die man een Saoedische accent heeft.
Nee die filmpje is niet mijn enige bewijs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Is dat filmpje je bewijs?![]()
Als Arabisch sprekende kan je natuurlijk horen welk accent die man heeft..
En waarom. Ik heb echt verhalen gehoord. Als je wil kan ik je eentje vertellen via DM.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij moet wel de meest achterlijke Koerd hier op het forum zijn.
Wat is je andere danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee die filmpje is niet mijn enige bewijs.
Post het bewijs dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee die filmpje is niet mijn enige bewijs.
Je had een nog idiotere, computerprobleem ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij moet wel de meest achterlijke Koerd hier op het forum zijn.
Ik heb geen respect voor jou, pannenkoek. Je praat bullshit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:28 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En paneer zijn wijven verkracht in Moskeeën. Je weet geeneens wat ze allemaal in een Moskee doen.
Er zijn daar gebedsplaatsen waar mannen en vrouwen apart bidden en mensen komen bij elkaar in een Moskee.
En het is Moskeeën en geen moskees.
Erg veel respect heb je zeg.
En wat ik zeg over CHP'ers is waar. Ik ken vele verhalen uit Turkije en zelfs hier in Nederland.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Je had een nog idiotere, computerprobleem ofzo.
Daarom kan jij niet meer voetballen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor jou, pannenkoek. Je praat bullshit.
Fadime Sahin liet zich anders goed neuken door die imam, remember.
Neo-CUPquote:
1. Ze zijn ultra-seculier (niet normaal seculier maar echt ultra extreem-seculier).quote:
Punt 3 icm jouw username is lachwekkend.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
1. Ze zijn seculier.
2. Ze zijn anti-Koerdisch (tegen meer rechten voor Koerden o.a.)
3. Ze hebben geen respect voor andersdenkende.
4. En zoals ik het zei verstoten ze andersdenkenden van huis.
Oh die mongolen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
The Republican People's Party (Turkey)
1. Ik heb temminste respect voor anderen. Veel meer dan CHP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Punt 3 icm jouw username is lachwekkend.
Snel veranderd, ik zag het wel. De meeste Koerden zijn ook seculier. Alleen een klein groepje achterlijke Islamisten zoals jij vormen de uitzondering.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Baklava95 het volgende:
1. Ze zijn ultra-seculier (niet normaal seculier maar echt ultra extreem-seculier)
Wat Baklava zegt klopt wel degelijk. Hoewel ze nu ineens met een theoloog als presidentskandidaat lopen te dwepen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Snel veranderd, ik zag het wel. De meeste Koerden zijn ook seculier. Alleen een klein groepje achterlijke Islamisten zoals jij vormen de uitzondering.
Dit is wel waar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
1. Ze zijn ultra-seculier (niet normaal seculier maar echt ultra extreem-seculier).
Niets mis met intolerantie jegens Islamsten. Overigens is Ishanoglu een relatief conservatieve moslim, maar geen Islamist. Een wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat Baklava zegt klopt wel degelijk. Hoewel ze nu ineens met een theoloog als presidentskandidaat lopen te dwepen...
Vooral die tweede punt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is wel waar.
Stelletje mongolen daar.
En waarom niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets mis met intolerantie jegens Islamsten. Overigens is Ishanoglu een relatief conservatieve moslim, maar geen Islamist. Een wezenlijk verschil.
Punt 3 en 4 gelden net zo goed voor de AKP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
1. Ze zijn ultra-seculier (niet normaal seculier maar echt ultra extreem-seculier).
Politieke Islam is een gezwel in de wereld. Een Arabische woestijnideologie dat meent het staatsbestuur te kunnen invullen.quote:
Toch wel in mindere mate.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Punt 3 en 4 gelden net zo goed voor de AKP.
Wat is een Islamist?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets mis met intolerantie jegens Islamsten. Overigens is Ishanoglu een relatief conservatieve moslim, maar geen Islamist. Een wezenlijk verschil.
Ojeej, probeert er hier iemand intellectueel over te komen door krachttermen te gaan gebruiken. Exact dezelfde woorden als Wilders.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Politieke Islam is een gezwel in de wereld. Een Arabische woestijnideologie dat meent het staatsbestuur te kunnen invullen.
Wilders heeft dan ook gelijk op dit punt. Islam en politiek gaan niet samen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ojeej, probeert er hier iemand intellectueel over te komen door krachttermen te gaan gebruiken. Exact dezelfde woorden als Wilders.
Hoe bedoel je want? Moet ik je nog uitleggen waarom CHP een graadje erger is?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want?
Erdogan ontslaat vele mensen vanwege hun politieke mening.
Islam en politiek gaat prima samen. De wijze waarop is de vraag. Het feit dat je meent dat Wilders op dit punt gelijk heeft, geeft aan wat voor beperkt wereldbeeld je hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wilders heeft dan ook gelijk op dit punt. Islam en politiek gaan niet samen.
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je want? Moet ik je nog uitleggen waarom CHP een graadje erger is?
Ja, de HUIDIGE CHP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je want? Moet ik je nog uitleggen waarom CHP een graadje erger is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |