Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Baklava95 het volgende:
die hun eigen zoon van huis verstoten omdat hij zijn baard niet wilt afscheren of hun dochter van huis verstoten omdat ze een hoofddoek begint te dragen.
Waarom, als je een aanhanger van een van die twee (of allebei) ben je gewoon een hele grote idioot.quote:
Gozer. Je praat over dingen alsof je er veel vanaf weet. Lees boeken en niet alleen Wikipedia artikelen en forums.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker van die PKK'ers of van die geassimilleerde pro-CHP Koerden ontmoet,die hun eigen zoon van huis verstoten omdat hij zijn baard niet wilt afscheren of hun dochter van huis verstoten omdat ze een hoofddoek begint te dragen.
PKK en CHP![]()
En hun volgelingen/aanhangers.![]()
![]()
![]()
Waarom? Ik zou niet willen dat mensen van mij gaan denken dat ik mijn kinderen zo heb opgevoed.quote:
Neehoor, gewone Iraakse en Turkse Koerden zonder uitgesproken politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker van die PKK'ers of van die geassimilleerde pro-CHP Koerden ontmoet,die hun eigen zoon van huis verstoten omdat hij zijn baard niet wilt afscheren of hun dochter van huis verstoten omdat ze een hoofddoek begint te dragen.
PKK en CHP![]()
En hun volgelingen/aanhangers.![]()
![]()
![]()
Gast waar kan ik goede boeken vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer. Je praat over dingen alsof je er veel vanaf weet. Lees boeken en niet alleen Wikipedia artikelen en forums.
Andersom ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan ben je toch een enorme idioot/debiel/malloot als je zoiets doet.
Bestaat niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Neehoor, gewone Iraakse en Turkse Koerden zonder uitgesproken politieke voorkeur.
Volgens mij moet je een keer buitenkomen en met mensen gaan praten ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Een Turkse Koerd bijvoorbeeld is of pro-PKK of pro-Turkije (pro-Atatturk anti-seperatist) of is pro-Al-Qaida/pro-IS/pro-Jihad.
Ik ken heel veel Turken en Koerden dus ik hoef jouw advies niet te volgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:00 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een keer buitenkomen en met mensen gaan praten ofzo.
Ik betwijfel of hij echt ongelijk heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:00 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een keer buitenkomen en met mensen gaan praten ofzo.
Dat kun je scharen onder de pro-Turkije (pro-Turkse staat) categorie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij echt ongelijk heeft.
Zeker als je PKK breed aanhoudt incl. BDP/HDP.
Hij vergeet natuurlijk de pro-AKP categorie.
Mn ouders zijn geswitcht naar BDP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Een Turkse Koerd bijvoorbeeld is of pro-PKK of pro-Turkije (pro-Atatturk anti-seperatist) of is pro-Al-Qaida/pro-IS/pro-Jihad.
Jahoor, als ik met Koerden praat gaat het alleen maar over PKK, Ataturk of al-Qaida. Wtf.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Ik betwijfel of die dat doen uit zelfhaat hoor, anders hadden ze wel CHP gestemd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat kun je scharen onder de pro-Turkije (pro-Turkse staat) categorie.
Dat zijn dan ook gewoon bazen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:05 schreef UpsideDown het volgende:
De enige sympathie die ik kan bespeuren is de lof voor de Peshmerga, maar dat komt waarschijnlijk omdat familileden er in dienen.
Ben jij Koerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:05 schreef UpsideDown het volgende:
De enige sympathie die ik kan bespeuren is de lof voor de Peshmerga, maar dat komt waarschijnlijk omdat familieleden er in dienen.
Van zijn kennissen... LEES.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |