Je bent nog een kindje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aww gossie, het is allemaal crap !
Zegt de volwassen man die ISIS steunt..quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik focus me gewoon op je kinderlijke flame gedrag...
Ik steun ISIS niet en dat weet jij ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zegt de volwassen man die ISIS steunt..
![]()
Ik moet nog veel leren, maar jij hebt geen enkel recht om mij onvolwassen te noemen.
Nog liegen ook..quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik steun ISIS niet en dat weet jij ook.
Kan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:01 schreef theunderdog het volgende:
Nee, serieus. Het testosteron niveau is bij hem wel heel erg laag.
Mag je zelf weten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog liegen ook..
Rot toch op vent (en ja dit is onvolwassen).
Die gasten weten totaal niet wat er zich afspeelt in Irak, computer nerds moeten het gewoon bij zaken houden waar ze verstand van hebben.quote:
Om te handelen volgens welke richtlijnen of normen? Als hun kennis namelijk 'hacken' is, wie moeten ze dan hacken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
Die gasten weten totaal niet wat er zich afspeelt in Irak, computer nerds moeten het gewoon bij zaken houden waar ze verstand van hebben.
Ik heb liever dat jij mij gaat negeren, ik ben immers nog maar een kindje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Die gasten weten totaal niet wat er zich afspeelt in Irak, computer nerds moeten het gewoon bij zaken houden waar ze verstand van hebben.
quote:Voetbal als nationbuilder in Koerdistan
Door de opkomst van ISIS en de de verzwakking van de Iraakse staat hebben de Koerden ineens uitzicht op een eigen staat. Met de mogelijke afhankelijkheid van een Koerdische staat zou het zomaar eens kunnen dat er binnenkort ook een Koerdisch voetbalelftal mee komt doen. En wat is beter voor de nationale trots dan een nationaal voetbalelftal?
Michiel Leezenberg, Irak deskundige aan de Universiteit van Amsterdam is te gast en vertelt over de ontwikkelingen in Koerdistan en de rol die voetbal speelt in het bouwen van een Koerdische natie.
twitter:KeepingtheLeith twitterde op donderdag 03-07-2014 om 06:48:07New development: Nouri al-Maliki is offering amnesty to anti-government fighters who put down their weapons. reageer retweet
Ach ja, als je als natie lid moet worden van corrupte organisaties kun je inderdaad net zo goed met fifa beginnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef UpsideDown het volgende:
Even tussendoor: radiofragment van Radio 1 met het oog op het WK, de Koerden zijn al bezig met een nationaal elftal met lidmaatschap van de FIFA. Moeten ze nog wel even zelfstandig worden.
[..]
Idd, met dictator Blatter aan het roer zijn stemmen koopt in Afrika.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach ja, als je als natie lid moet worden van corrupte organisaties kun je inderdaad net zo goed met fifa beginnen.
Tja, oorlog is lelijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef SadPanda het volgende:
Kan schokkend zijn, Iraaks leger doet zand in de wonden van ISIS leden.
http://www.liveleak.com/view?i=6f2_1404371007twitter:KeepingtheLeith twitterde op donderdag 03-07-2014 om 06:48:07New development: Nouri al-Maliki is offering amnesty to anti-government fighters who put down their weapons. reageer retweet
Letterlijk iedereen keert zich tegen ISIS. Maar jij denkt dat mensen nog niet genoeg van ISIS wetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
En Stalin was eigenlijk ook wel een goede man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Don't feed the .....quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen keert zich tegen ISIS. Maar jij denkt dat mensen nog niet genoeg van ISIS weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |