Van Persie is gewoon een matige spits, dat hebben we in 2010 en 2012 al gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En terecht
Dat gezeik van de media...
Ja. Het is triest dat dit blijkbaar zijn resultaat / artikeltje is na een interview met Van Persie. Het komt nogal kinderachtig over eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Verder niets meer dan pure bagger natuurlijk
Totaal niet, check wat die journalist vanmorgen nog meer zei.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Die journalist verstaat wel zijn vak, precies dusdanig geformuleerd om Van Persie te irriteren, goed gedaan
Verder niets meer dan pure bagger natuurlijk
beschamend inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef Lothiriel het volgende:
Staat dat echt in de krant? Ik zeik jou toch niet af? Wat een journalist zeg
Jan Mulder is een mongool, die hoor ik zelden wat zinnigs zeggen wat ook niet (in)direct een open deur isquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zo vaak dat de oude garde zoveel domme dingen noemt die totaal niet waar zijn. Jan Mulder kan er ook wat van.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef Lothiriel het volgende:
Staat dat echt in de krant? Ik zeik jou toch niet af? Wat een journalist zeg
twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:35:32Ik vroeg Van Persie: al aan Gullit had gedacht? Aanvoerder in schaduw uitblinker. Was hij niet van gediend. Voetballers en spiegels. #oranje reageer retweet
twitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 17:52:47De krijger geveld. Wie zonder Nigel de Jong nog droomt van de titel, heeft een positivisme over zich van buitenaardse proporties. #oranje reageer retweet
Wat een achterlijke gladiool..quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:35:32Ik vroeg Van Persie: al aan Gullit had gedacht? Aanvoerder in schaduw uitblinker. Was hij niet van gediend. Voetballers en spiegels. #oranje reageer retweet
twitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 17:52:47De krijger geveld. Wie zonder Nigel de Jong nog droomt van de titel, heeft een positivisme over zich van buitenaardse proporties. #oranje reageer retweet
Wat een onzin. De Jong is belangrijk maar het is niet zo dat we zonder hem kansloos zijn. Alleen als Robben geblesseerd raakt kun je dat zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:35:32Ik vroeg Van Persie: al aan Gullit had gedacht? Aanvoerder in schaduw uitblinker. Was hij niet van gediend. Voetballers en spiegels. #oranje reageer retweet
Dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef TLC het volgende:
We krijgen een Oezbeekse scheidsrechter die 4 jaar geleden ook de halve finale tegen Uruguay floot
Floot eerder Zwitserland 2-1 Ecuador (twee keer geel), Kroati 1-3 Mexico (drie keer geel, een keer rood) en Verenigde Staten 0-1 Duitsland (drie keer geel).quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef TLC het volgende:
We krijgen een Oezbeekse scheidsrechter die 4 jaar geleden ook de halve finale tegen Uruguay floot
Drie wedstrijden waar ik achteraf niets gehoord heb over de scheidsrechter. Prima dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Floot eerder Zwitserland 2-1 Ecuador (twee keer geel), Kroati 1-3 Mexico (drie keer geel, een keer rood) en Verenigde Staten 0-1 Duitsland (drie keer geel).
In Ecuador zullen ze het nog wel even hebben gehad over de voordeelregel waaruit Zwitserland scoorde in blessuretijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:19 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Drie wedstrijden waar ik achteraf niets gehoord heb over de scheidsrechter. Prima dus.
Gewoon goed gezien van de scheids. Prima scheids dus voor een goede pot.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Nober het volgende:
[..]
In Ecuador zullen ze het nog wel even hebben gehad over de voordeelregel waaruit Zwitserland scoorde in blessuretijd.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)ort-in-slotfase.html
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658229_zwitserland-ecuador.html
We gaan verliezen door de Paus.quote:Costa Rica schakelt hulp paus in
VATICAANSTAD -
Costa Rica gooit alles in de strijd om zaterdag van Nederland te winnen. Waar trainer Jorge Pinto vertrouwt op zijn verdediging, zocht ambassadeur Fernando S嫕chez Campos hulp bij niemand minder dan paus Franciscus.
De paus lijkt zeer blij met zijn nieuwe shirt. De paus lijkt zeer blij met zijn nieuwe shirt.Foto: Twitter iamNinoskaV
Campos was de afgelopen jaren als ambassadeur van Costa Rica werkzaam in Vaticaanstad en kende deze week zijn laatste dagen in die functie. Voorafgaand aan de terugkeer naar zijn inmiddels voetbalgekke vaderland ging de diplomaat langs bij de paus met een speciaal voetbalshirt. De heilige Franciscus kreeg van Campos een tricot van Costa Rica met daarop 'Papa Francesco'.
Aftrap
Costa Rica en Nederland trappen zaterdag om 22:00 uur Nederlandse tijd af. De winnaar plaatst zich voor de halves finales en is verzekerd van nog twee WK-duels: de halve finale en de finale of de strijd om de derde en vierde plaats.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/258296/quote:Negen spelers lijken zeker van een basisplaats in de kwartfinale van Oranje tegen Costa Rica. Tijdens de afsluitende training in Salvador kregen Dirk Kuyt, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Bruno Martins Indi, Daley Blind, Georginio Wijnaldum, Wesley Sneijder, Robin van Persie en Arjen Robben een hesje.
De kans is groot dat deze negen spelers aan de aftrap verschijnen tegen Costa Rica. Wie de tiende veldspeler wordt, is afwachten. Rechtsbacks Paul Verhaegh en Daryl Janmaat komen daarvoor in aanmerking, maar coach Louis van Gaal kan er ook voor kiezen om met Memphis Depay of Jeremain Lens een extra aanvaller op te stellen.
Nou dat is lekker dan.. weer die Kuyt op linksback.quote:‘Kuyt is weer linksback, Blind pakt positie van weggevallen De Jong over’
Zaterdag, 5 juli 2014 om 00:28
Nederland speelt zaterdagavond zijn vijfde wedstrijd op het WK 2014. Na overwinningen op Spanje (1-5), Australi (2-3), Chili (2-0) en Mexico (2-1) gaat Oranje nu de strijd aan met de grootste verrassing tussen de acht kwartfinalisten: Costa Rica. Louis van Gaal heeft in aanloop naar het duel moeten puzzelen, maar lijkt er uit.
/
De bondscoach kan geen beroep doen op Nigel de Jong, die door een scheurtje in zijn lies aan de kant is komen te staan. Afgaande op de training van vrijdag ziet het ernaar uit dat Daley Blind zijn positie over zal nemen tegen de Costa Ricanen. Links achterin komt Dirk Kuyt dan weer te staan, net zoals Van Gaal al deed tegen Mexico.
Het centrum van Nederland zal achterin bestaan uit Ron Vlaar, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. Wie rechts achterin start is nog een vraagteken: Van Gaal wilde vrijdag niet zeggen of hij weer kiest voor Paul Verhaegh, of toch terugvalt op Daryl Janmaat. Op het middenveld starten naast Blind ook Georginio Wijnaldum en Wesley Sneijder, terwijl topscorers Robin van Persie en Arjen Robben de aanval vormen.
Blijft bizar dat van Gaal die Kuyt boven een Janmaat zet, wat heeft Janmaat nou verkeerd gedaan in die eerste drie wedstrijden? Maar omdat Kuyt zo'n brave jongen is staat hij daar nu.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens insiders gaat het 4-3-3 worden met Depay op links en Kuyt als rechtsback. Dat zou ik al een stuk logischer vinden
Als rechtsback zal hij denk ik meer dreiging naar voren hebben. Was eerlijk gezegd niet kapot van Janmaat.. fouten heeft hij niet gemaakt maar echt een meerwaarde vond ik hem ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft bizar dat van Gaal die Kuyt boven een Janmaat zet, wat heeft Janmaat nou verkeerd gedaan in die eerste drie wedstrijden? Maar omdat Kuyt zo'n brave jongen is staat hij daar nu.
Ik voorspel een cruciale fout van Dirk morgen in al zijn ijver.
Maarja Kuyt heeft daar 5 minuten gespeeld zondagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als rechtsback zal hij denk ik meer dreiging naar voren hebben. Was eerlijk gezegd niet kapot van Janmaat.. fouten heeft hij niet gemaakt maar echt een meerwaarde vond ik hem ook niet
wie is dat achter campbell?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Depay staat terecht in dit plaatje
Tegen Costa Rica zou het niet uit mogen makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nou dat is lekker dan.. weer die Kuyt op linksback.
Hij is slechter dan die keeper Ochoa van Mexicoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef lisselotte88 het volgende:
Kan iemand mij geruststellen? Ik vrees die Keylor Navas. Ik heb zelf nog nooit een wedstrijd van levante gezien zelfs al spelen de topclubs er tegen, want ik ga er altijd van uit dat de betere Spaanse clubs gewoon winnen.
Heb die Navas wel gezien tegen Itali en Uruguay en Engeland, en Griekenland....die is wel heel goed? Kan een Robben, Huntelaar, en van persie wel een goal maken? Of is die keeper echt zo goed dat hij alles tegenhoud/vangt?
Janmaat kan er gewoon niet zoveel van. Overschat spelertje. Verhaegh deed het veel beter als rechtsback.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft bizar dat van Gaal die Kuyt boven een Janmaat zet, wat heeft Janmaat nou verkeerd gedaan in die eerste drie wedstrijden? Maar omdat Kuyt zo'n brave jongen is staat hij daar nu.
Waarom ? Brazilianen zijn allang blij als iemand Argentinie uit het toernooi knikkertquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef tralalala het volgende:
Ik ben benieuwd of Robben morgen de hele wedstrijd uitgefloten gaat worden.
het valt mij op dat elke post van jou gaat over mooie mannenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:23 schreef lisselotte88 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)jk-verslaanbaar.html
wat een prachtige man is het tocheen van de allermooiste mannen ter wereld
Ben net in Oberhausen geweest en paiul is niet meer.....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 07:32 schreef Rica het volgende:
Er was maar 1 echte voorspeller.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_the_Octopus
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 07:32 schreef Rica het volgende:
Er was maar 1 echte voorspeller.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_the_Octopus
Terechtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:25 schreef Morendo het volgende:
Van Gaal zou nog eerder Vorm op het middenveld zitten dan Clasie.
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 05:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Janmaat kan er gewoon niet zoveel van. Overschat spelertje. Verhaegh deed het veel beter als rechtsback.
Het zal wel weer goed uitpakken...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
VI meldt dat Kuijt rechts- en Depay linksback staat:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)llende-rol-depay.htm
Ik ben er niet zo'n fan van eerlijk gezegd.
Louis wel, dus het werkt!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik hoop gewoon dat belgie wint en nl ook. dan is de kans heel aannemelijk dat er voor het eerst een europeze winnaar is in zuid amerika.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:15 schreef pmponer het volgende:
Toch grappig dat het wk straks beslist wordt door een paar buurlandjes
Met Kuyt kun je het systeem veel makkelijker omgooien als dat nodig is. Daarnaast was Kuyt naast zijn inzet ook gewoon voetballend uitstekend tegen Mexico.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuyt is een mongool.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Met Kuyt kun je het systeem veel makkelijker omgooien als dat nodig is. Daarnaast was Kuyt naast zijn inzet ook gewoon voetballend uitstekend tegen Mexico.
4-3-3 gewoon dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Depay meteen het veld inquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Tegen Costa Rica lijkt me dat best kunnen hoor, Van Gaal heeft constant zijn gelijk gehaald en als het niet werk gooit hij de boel wel weer omquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Met verheagh in de basis tegen mexico zat ie er gewoon heel erg naast hoor. Ook van gaal ziet het niet altijd goed ook al is die zelf te trots om dat toe te geven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tegen Costa Rica lijkt me dat best kunnen hoor, Van Gaal heeft constant zijn gelijk gehaald en als het niet werk gooit hij de boel wel weer om
twee aanvallers op de back posities, dus eigenlijk speel je 3-5-2, als dat maar goed gaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Waarom zou dat gebeuren?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef tralalala het volgende:
Ik ben benieuwd of Robben morgen de hele wedstrijd uitgefloten gaat worden.
Ja echt h? Ik heb nog nooit zo weinig vertrouwen gehad in het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:25 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb een slecht gevoel.Maar dat had ik de vorige 4 wedstrijden ook.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Mwau, het zal wel weer goed uitpakken.quote:
Onzin.. iedereen praat elkaar maar na. Tegen Mexico zag je in de 2e helft wat er gebeurt als je uitgaat van eigen kracht. Ze kunnen beter voetballen dan we allemaal denken. Alleen tegen betere tegenstanders vind ik 5-3-2 prima.. niet tegen landen als Costa Ricaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:07 schreef fliert het volgende:
Eigen kracht, wat verwacht je daarvan? We hebben er de spelers niet voor.
Ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onzin.. iedereen praat elkaar maar na. Tegen Mexico zag je in de 2e helft wat er gebeurt als je uitgaat van eigen kracht. Ze kunnen beter voetballen dan we allemaal denken. Alleen tegen betere tegenstanders vind ik 5-3-2 prima.. niet tegen landen als Costa Rica
Klopt, maar als je kijkt waar het toe geleid heeft.. Het is wel een beetje goed praten dit natuurlijk, maar als hij 11 verkeerde spelers neerzet vind ik het prima als we winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Met verheagh in de basis tegen mexico zat ie er gewoon heel erg naast hoor. Ook van gaal ziet het niet altijd goed ook al is die zelf te trots om dat toe te geven.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onzin.. iedereen praat elkaar maar na.
Over een paar dagen...quote:
3 finales goed gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:27 schreef Shokirbek85 het volgende:
Ik hoop dat NL Costa Rica verslaat en daarna Argentini en/of Belgi om dan uiteindelijk in de finale ( mocht Duitsland deze halen) hen keihard eruit kicken. Heeeeeeee澭rlijk . Revance
quote:Opstelling Oranje: Jasper Cillessen; Dirk Kuyt, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Bruno Martins Indi, Memphis Depay; Georginio Wijnaldum, Wesley Sneijder, Daley Blind; Arjen Robben en Robin van Persie.
waarom word dit al bekend 4 uur voor de wedstrijd? de officielle vorige keer was ook half uur van te voren toch?quote:
Al sla je me dood.. staat op de site van het ADquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
waarom word dit al bekend 4 uur voor de wedstrijd? de officielle vorige keer was ook half uur van te voren toch?
Dat is niet officieel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
waarom word dit al bekend 4 uur voor de wedstrijd? de officielle vorige keer was ook half uur van te voren toch?
Van Gaal weer over de zeik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |