Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
Voor als iemand erin is geïnteresseerd:
Persoonlijke dagrecord was:
807 op 2011-06-15.
Ze zeggen dat ik niet ben ingelogd, mss heb ik mezelf op een ander IP adres geactiveerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zou je in ieder geval op je eigen naam moeten kunnen zoeken.
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Elan het volgende:
Als je nou eens het record zou verbreken Etsoetje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Elan het volgende:
Als je nou eens het record zou verbreken Etsoetje
22 masterracequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
24 masterrace
Muto, Fok-it, EssnHills, jij en natuurlijk ikzelf.
Moet je ff opnieuw inloggen, als je wachtwoord kwijt bent monitor ff nieuwe DM sturen om deze te resetten. Heeft niets met IP te maken, daar kijkt het script niet naar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik niet ben ingelogd, mss heb ik mezelf op een ander IP adres geactiveerd.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
24 masterrace
Muto, Fok-it, EssnHills, jij en natuurlijk ikzelf.
ww weet ik inderdaad niet meer, heb Monitor een berichtje gestuurd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je ff opnieuw inloggen, als je wachtwoord kwijt bent monitor ff nieuwe DM sturen om deze te resetten. Heeft niets met IP te maken, daar kijkt het script niet naar.
GC / Dagcijfers #218quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
Voor als iemand erin is geïnteresseerd:
Persoonlijke dagrecord was:
807 op 2011-06-15.
Bondage kan allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
Bondage is het ook mogelijk om te zien op welke dag ik het meest gepost heb in mijn gehele FOK! carrière?
Daar hadden we het over, lulhannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
Bondage is het ook mogelijk om te zien op welke dag ik het meest gepost heb in mijn gehele FOK! carrière?
Daar moet ik ff een query op draaien. Ik ben momenteel aan het werk en kan het op dit moment niet uitdraaien. Stuur me anders even een dm als reminderquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij heet geen bondage dus bekkie
oh heeft geen haast hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar moet ik ff een query op draaien. Ik ben momenteel aan het werk en kan het op dit moment niet uitdraaien. Stuur me anders even een dm als reminder
quote:
Dat snap ik. Echter bestaat de kans dat ik het vanavond alweer vergeten benquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heeft geen haast hoor
is gewoon nieuwsgierigheid verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |