Had je al wa gehoord van die vacature waarover je teruggebeld zou worden of heb ik daar overheen gelezen?quote:
gesprekquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je al wa gehoord van die vacature waarover je teruggebeld zou worden of heb ik daar overheen gelezen?
VELIKO TARNOVO GODVERDOMME!quote:
Waarom Tenerife dan?quote:
Morgenochtend op gesprek komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je al wa gehoord van die vacature waarover je teruggebeld zou worden of heb ik daar overheen gelezen?
Proberen in Flips haar broekje te komen.quote:
Tenerife zitten alleen maar paupers net als Benidormquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm Praag was goed bedoeldHet is wel goedkoper
noem je me nou dik?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgenochtend op gesprek komen.
Ben nu aan het schrijven wat mijn visie is. :S
[..]
Proberen in Flips haar broekje te komen.
Een zware taak.
Nicequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Proberen in Flips haar broekje te komen.
Een zware taak.
Nee geen Istanbul, dan praag en dan ga ik in een hostel. Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenerife zitten alleen maar paupers net als Benidorm
Praag lijkt me veel leuker ja, of Istanbul?
Wat positiefquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wil je alleen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen Istanbul, dan praag en dan ga ik in een hostel. Lijkt me gezellig
Gewoon nog effe lekker 24 uur in de trein zitten. Maar dat heb jij wel voor mij over.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom me gewoon opzoekenIs niet zo ver toch?
Nee.quote:
Ja.quote:
Istanbul mag ook. Kan ze de bus naar mij pakken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenerife zitten alleen maar paupers net als Benidorm
Praag lijkt me veel leuker ja, of Istanbul?
Waarden en normen, VOC-mentaliteit. Geloof mij nou een keer. Van dat soort teksten smullen ze terugverlangende naar een CDA bolwerk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker wakkergehouden worden door krikkende en kotsende mensenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen Istanbul, dan praag en dan ga ik in een hostel. Lijkt me gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |