Ik vind een aanslag op een toren iets anders dan 350 jaar slavenhandel als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik heb een haat tegen moslims uit het histosch besef dat ze 2 vliegtuigen in het WTC hebben geramd. Ik heb dat als zeer discriminerend ervaren. Zullen we nu alle moslim overtuigingen dan maar gaan verbieden?
Ik schrijf alleen maar op wat de gebeurtenissen zijn, of ga je nu ontkennen dat iedereen hier viel over je opmerking dat anderen op de man speelden voordat jij dat deed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je iedere mening die je neer zet kan onderbouwen met 'dit is de waarheid'.
Wat jij vind is niet zo relevant, laat een rechter daar maar uitspraak over doen, toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind een aanslag op een toren iets anders dan 350 jaar slavenhandel als ik eerlijk ben.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Al vind ik niet dat zwarte piet per definitie racistisch is, maar ik zou er weinig problemen mee hebben als het uiterlijk aangepast zou worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef Donnis het volgende:
Ik vind het prima dat het veranderd wordt hoor, natuurlijk is zwarte piet racistisch dus verander het maar. Alleen dat anti-zwarte piet legioen zit ook wel vol met pretenties hoor, voelen zich echt een soort MLK en Rosa Park.Vermakelijk om te zien allemaal, ik ben neutraal in dit soort zaken. Daarom ook facepalm bij alle Nederlanders die hier dan weer woedend om worden.
Doe aangifte.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat jij vind is niet zo relevant, laat een rechter daar maar uitspraak over doen, toch?
Eens, weg met de baarden rare hoedjes en gewaden. Ze mogen niet stereotypisch uitzien zoals Osama etc.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Vind ik een goed plan. Die baarden en gewaden die ze dragen doen mij denken aan de WTC aanslagen![]()
BOKO haram die meisjes ontvoert, ISIS die mensen afslacht. Ik denk dat ze evenveel bloed op hun handen hebben in een paar jaar. Genoeg dat ik mij met mijn christelijke opvoeding slecht erbij voel, dat er moslims rondlopen die mij zouden hebben geëxecuteerd om mijn geloof. Als ik op zondag naar de kerk moest met pap en mam en ze ons allemaal dood zouden maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind een aanslag op een toren iets anders dan 350 jaar slavenhandel als ik eerlijk ben.
Ah, dus die aanslagen op de westerse cultuur zijn minder erg dan slavenhandel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je schrijft jouw interpretatie van gebeurtenissen op. Begrijp je dan echt niet dat het mogelijk is dat andere mensen een andere perceptie hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen maar op wat de gebeurtenissen zijn, of ga je nu ontkennen dat iedereen hier viel over je opmerking dat anderen op de man speelden voordat jij dat deed?
Zou je dat ook zeggen als toevallig je moeder ofzo in die toren had gezeten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als dat gevoel gebaseerd is op foutieve informatie is het heel simpel en is hun gevoel onjuist. Laat dat nou in het geval van ZP zo zijn dat 99% van die mensen niet eens de oorsprong en herkomst van ZP kennen en ik durf wel te beweren dat hun gevoel over racisme gestoeld is op niks.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef voederbietel het volgende:
Hoe kun jij nou bepalen voor de mensen die die rechtszaak begonnen zijn of hun gevoel juist of onjuist is?
Hoe moet een rechter dat dan doen? Met andere woorden de hele rechtszaak slaat nergens op, er word gekeken naar een document van de verenigde naties en dan tja ja dat is geschreven we moeten het maar opvolgen want we horen erbij. Maar wie heeft daar uitspraak gedaan met dat het racisme is? Juist... Een Chinees of een Japanner had er over moeten oordelen of een Mexicaan geen wit of zwart. Dan was het wellicht wat neutraler.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je schrijft jouw interpretatie van gebeurtenissen op. Begrijp je dan echt niet dat het mogelijk is dat andere mensen een andere perceptie hebben?![]()
Hoe kun jij nou bepalen voor de mensen die die rechtszaak begonnen zijn of hun gevoel juist of onjuist is?
VN vrouw heeft het bepaald en die was zwart dus geen neutraal oordeel de rechter heeft dat moeten meenemen. RIP BLACK PETE.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dat gevoel gebaseerd is op foutieve informatie is het heel simpel en is hun gevoel onjuist. Laat dat nou in het geval van ZP zo zijn dat 99% van die mensen niet eens de oorsprong en herkomst van ZP kennen en ik durf wel te beweren dat hun gevoel over racisme gestoeld is op niks.
Ik denk dat dat evenveel bloed wel een tijdje meevalt, maar goed, het is een interessante gedachte. Maar ik heb eerlijk gezegd niet genoeg kennis van de Arabische cultuur om te weten of zij ook feesten hebben waarin een element van 350 jaar lang onderdrukking van één huidskleur in verweven zit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:02 schreef Spongeboss het volgende:
BOKO haram die meisjes ontvoert, ISIS die mensen afslacht. Ik denk dat ze evenveel bloed op hun handen hebben in een paar jaar. Genoeg dat ik mij met mijn christelijke opvoeding slecht erbij voel, dat er moslims rondlopen die mij zouden hebben geëxecuteerd om mijn geloof. Als ik op zondag naar de kerk moest met pap en mam en ze ons allemaal dood zouden maken.
Geen moslims meer met stereotype looks.
Of 1 van je voorvaderen van 200 jaar geleden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als toevallig je moeder ofzo in die toren had gezeten?
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als toevallig je moeder ofzo in die toren had gezeten?
Had ook post veranderd idd, beetje verkeerd verwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Al vind ik niet dat zwarte piet per definitie racistisch is, maar ik zou er weinig problemen mee hebben als het uiterlijk aangepast zou worden.
Ik vind dit maar een enge gedachte. Je kan niet de perceptie van geschiedenis bepalen voor mensen. Jouw perceptie is dat het allemaal ging om vrolijkheid en vreugd, dat is gestoeld op een soms feiten, de ander ziet er een duidelijk racistisch element in, dat ook weer gestoeld is op feiten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dat gevoel gebaseerd is op foutieve informatie is het heel simpel en is hun gevoel onjuist. Laat dat nou in het geval van ZP zo zijn dat 99% van die mensen niet eens de oorsprong en herkomst van ZP kennen en ik durf wel te beweren dat hun gevoel over racisme gestoeld is op niks.
Maar waarom moet zwart of wit hierover bepalen waarom geen onafhankelijke Japanner of een andere geel kleurige?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een enge gedachte. Je kan niet de perceptie van geschiedenis bepalen voor mensen. Jouw perceptie is dat het allemaal ging om vrolijkheid en vreugd, dat is gestoeld op een soms feiten, de ander ziet er een duidelijk racistisch element in, dat ook weer gestoeld is op feiten.
Ja dagquote:
Eh nee, zie de link die ik hierboven heb geplaatst en waarin duidelijk uitgelegd staat dat ZP al veel ouder is dan het Sinterklaasfeest. Niks enge gedachte, gewoon je feitenkennis op orde hebben. Is dat tegenwoordig al teveel gevraagd van mensen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een enge gedachte. Je kan niet de perceptie van geschiedenis bepalen voor mensen. Jouw perceptie is dat het allemaal ging om vrolijkheid en vreugd, dat is gestoeld op een soms feiten, de ander ziet er een duidelijk racistisch element in, dat ook weer gestoeld is op feiten.
Omdat die niet relevant is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar waarom moet zwart of wit hierover bepalen waarom geen onafhankelijke Japanner of een andere geel kleurige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |