Ik lolde daar ook heel hard omquote:Op zondag 21 september 2014 07:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En een nichtje met twee duimen
Iedereen heeft twee duimen![]()
Geen haarspeld tussen te krijgen.quote:
Altijd al een vreemd koppel gevondenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:41 schreef dennis83 het volgende:
Adam Curry en Mickey Hoogendijk schijnen uit elkaar te zijn. Ze kregen in 2009 een relatie en op 16 juli 2012 zijn ze getrouwd.
[ afbeelding ]
Nou, iedereen dacht dat het vijf weken zou duren. Als het waar is zijn ze jaren samen geweest. Denk dat Patries niks lacht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
dan zal patries zich wel een breuk lachen
eerst maar eens afwachten of het waar is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, iedereen dacht dat het vijf weken zou duren. Als het waar is zijn ze jaren samen geweest. Denk dat Patries niks lacht.
Ze lijken ook allemaal op elkaar...quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:05 schreef vencodark het volgende:
Dacht in een flits dat het Kanye en Kim waren.
Dan loop je toch echt wel voor schut.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Mylene het volgende:
Nogmaals tattoo van man Amber Rose op bovenarm.
[ afbeelding ]
En leesvoer: Things Between Amber Rose And Wiz Khalifa Are Definitely Getting Messy (UPDATE)
bronquote:Amber Rose eist miljoen van Wiz Khalifa
Amber Rose eist ruim een miljoen dollar van Wiz Khalifa. Dat blijkt uit de huwelijksvoorwaarden die ze op liet stellen voordat ze met de rapper in het huwelijksbootje stapte.
Bronnen rond de twee melden vrijdag aan TMZ dat Amber een contract van maar liefst acht pagina's had laten maken. Daarin stelt de dertigjarige zangeres verschillende eisen, waaronder een miljoen en alimentatie.
Ze wil nu dat Khalifa, die volgens haar vreemd is gegaan, gedwongen wordt om aan zijn verplichtingen te voldoen. Ook eist ze de volledige voogdij over hun zoontje van één, maar dat is aan de rechter. Die besluit wat het beste is voor het kind.
Woensdag werd bekend dat Rose van Khalifa wil scheiden. Niet veel later dook het gerucht op dat de twee sterren allebei waren vreemdgegaan. De rapper zou tijdens het toeren in de fout zijn gegaan. Van Rose werd gedacht dat ze de bloemetjes buiten had gezet met Nick Cannon, de ex van Mariah Carey.
"Hou alsjeblieft op met die onzinverhalen", twittert de 30-jarige artieste. "Ik zou mijn echtgenoot in geen miljoen jaar bedriegen en dat weten jullie volgens mij best. Kon mijn ex-man dat ook maar zeggen ... Ik ben hier kapot van, maar ik richt me nu op mijn zoon Sebastian. Bedankt voor alle steun in deze moeilijke tijd."
Waar las/hoorde je dat dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:41 schreef dennis83 het volgende:
Adam Curry en Mickey Hoogendijk schijnen uit elkaar te zijn. Ze kregen in 2009 een relatie en op 16 juli 2012 zijn ze getrouwd.
[ afbeelding ]
Zo te zien stond het in de Party, Micky twitterde er over naar Adam:quote:
Party is niet echt een betrouwbare bron…quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef piglet het volgende:
[..]
Zo te zien stond het in de Party, Micky twitterde er over naar Adam:
https://mobile.twitter.co(...)s/515457278590599168
(Ik zit mobiel, dus krijg de tweet niet mooi in de post).
Haha, sorry het was een beetje laat toen ik het postte en was niet zo heel duidelijk zie ik nu. Maar ik bedoelde eigenlijk dat het compleet ontkent wordt door Micky (en Adam lijkt er ook om te moeten lachen). Het lijkt me niet waar dus.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Party is niet echt een betrouwbare bron…
En de tweet is niet echt een bevestiging, eerder een 'grapige' ontkenning.
Maar goed, rook en vuur en fok!, je weet dus maar nooit
He complete(s/d) herquote:Op maandag 29 september 2014 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snapte toch al niet wat zo'n mooie vrouw bij zo'n engerd te zoeken had.
quote:Christina Curry en Elle Bandita zijn uit elkaar
Christina Curry en Elle Bandita zijn, mogelijk tijdelijk, uit elkaar gegaan.
Dat bevestigt Curry tegenover Shownieuws.
De twee gingen een paar maanden geleden uit elkaar, maar maakten het vandaag bekend. De dochter van Patricia Paay heeft het volgens haar moeder 'erg druk' en ook Elle Bandita schijnt weinig tijd over te hebben. Wel gelooft Paay dat de twee vrienden blijven.
http://www.show.nl/showfl(...)-bandita-uit-elkaar/
Oh, jammer. Ik vond ze wel leuk samen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |