Ey pssst..je hebt een oranje usernaamquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anti -Nederland en ze heeft een capuchon trui aan. Een meisje naar men hart
Jammer dat haar video prive is
Oh met het kleur oranje zelf haat ik niet. Oranje is een mooie kleurquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ey pssst..je hebt een oranje usernaam
Gelukkig neemt het Frans de overhand in Belgie, dan hoef je binnenkort ook geen ''Nederlands'' meer te sprekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef maaria1990 het volgende:
[..]
Gelukkig neemt het Frans de overhand in Belgie, dan hoef je binnenkort ook geen ''Nederlands'' meer te spreken
quote:
Overigens is dit meisje aan het einde van haar liedje ook ineens anti-Europeesquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
op jouw leeftijd nog dat soort taal uitslaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Haha, klein debiel tering Kutwijf. Ze kan iig heel slecht tegen haar verlies en zet zichzelf zo alleen maar enorm voor lul.
Maar dat snapt ze vast nog niet.
En wat weet zij nou van voetbal.
Vandaag nog niet zo gelachen...
Ach joh, over 4 jaar is ze waarschijnlijk uit elkaar getrokken door een of andere drugsbaron.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Mexicaanse paupertrut met haar neppe toekomst.
Je bent bekend met de edit knop, ouwe?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:11 schreef yvonne het volgende:
Godver, vergeet ik iedere keer m'n PI, endamagnie!
held!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Herman de Schermman toont zich ongeroerd
Als ze voor die tijd tenminste niet onthoofd isquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Raptor1985 het volgende:
Leuk bedacht. Jammer dat ze waarschijnlijk voor haar 18e doodgeschoten is in die drugsoorlog daar.
Dit dus, ik zie de lol er wel van in en het melodietje blijft lekker in je kop hangen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Vasion het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo negatief hierover is.
Dit is toch prachtig.
Ik kan hier enorm van genieten namelijk.
Piet Heijn zijn die spanjolen (mexicanen dan) zeker vergetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:45 schreef superworm het volgende:
Hier alsnog het filmpje + NL-ondertitels:
Nee, ze bedoelde dat ze eruit gingen vanwege de swalbe van Robben waaruit de 2-1 tot stand kwam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Dergelijke reacties maakt de overwinning en euforie des te groter.
Waarschijnlijk ludiek bedoelt, maar het is niet eens grappig.
Feitelijk heeft ze nog ongelijk ook met d'r "gestolen overwinning" want ze is voor het gemak even vergeten dat Sneijder in de reguliere speeltijd 1-1 binnenschoot. Wat de eventuele verlenging had gebracht had nog maar moeten worden afgewacht, maar op dat moment had Nederland allang het overwicht op het veld.
Kortom, ze faalt op alle fronten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |