SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Las dat we even veel krijgen als Pelle voor Feyenoord, niet gek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Suarez waarschijnlijk voor circa 90 miljoen verkocht. Naar verluidt een doorverkooppercentage voor Ajax >> cashen![]()
Zou echt geweldig zijn, wij hetzelfde voor een doorverkoop als zij voor hun enige sterspelerquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Las dat we even veel krijgen als Pelle voor Feyenoord, niet gek..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vind het wel grappig dat ze allemaal eisen dat Van Geel minstens 10 miljoen voor hun spelers eruit moet persen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou echt geweldig zijn, wij hetzelfde voor een doorverkoop als zij voor hun enige sterspeler.
![]()
Oh ja, ik zag een aantal zeer agressieve reacties langskomen ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Las dat we even veel krijgen als Pelle voor Feyenoord, niet gek.![]()
![]()
LINKquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag een aantal zeer agressieve reacties langskomen ja.![]()
Die prijzen van foxsports12 euro voor een losse wedstrijd
Zo maar weer een internetabo voor een jaar voor 150 euro kopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom zou je ook 12 euro voor 1 wedstrijd neerleggen terwijl je er ook een fors aantal voor 18 euro p/m kunt zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Zo maar weer een internetabo voor een jaar voor 150 euro kopen.![]()
Ja, ik heb geen idee?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je ook 12 euro voor 1 wedstrijd neerleggen terwijl je er ook een fors aantal voor 18 euro p/m kunt zien.Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die echt 12 euro voor een wedstrijd gaan betalen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je net niet de mogelijkheid hebt om hem op andere wijze te bekijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee?Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die echt 12 euro voor een wedstrijd gaan betalen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb het eenmalig gedaan in het buitenland, Ajax - Feyenoord maar gaat idd nergens over.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee?Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die echt 12 euro voor een wedstrijd gaan betalen.
![]()
Ze willen meer abonnementen verkopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Zo maar weer een internetabo voor een jaar voor 150 euro kopen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jammerquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Rhijn uitgevallen met een hamstringblessure op de training. Die is waarschijnlijk weekjes zoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat heel erg?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Rhijn uitgevallen met een hamstringblessure op de training. Die is waarschijnlijk weekjes zoet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Vond hem de laatste wedstrijden wel weer beter gaan spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik deel die gedachtequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn ogen niet zo. Beetje dramatisch seizoen achter de rug. Kan Ligeon zich mooi bewijzen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die pot dat hij moest kotsen na een sprint, was imo zijn beste.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef over_hedge het volgende:
Vond hem de laatste wedstrijden wel weer beter gaan spelen.![]()
Van Rhijn heeft een matig seizoen gehad, dat zeker. Maar VDW had dat ook maar het jaar daarop speelde hij fantastisch. Ik vind dit dus wel een aderlating![]()
twitter:bart_sanders twitterde op donderdag 03-07-2014 om 11:23:59Gezien de emoties bij Van Rhijn lijkt het op een verrekking/scheur van de hamstring. Dat zou dus enkele weken absentie betekenen. #ajax reageer retweet
![]()
Ja leuk dat hij aanvallend soms wat toevoegt naast zijn voorzetten richting de tweede ring, het feit dat hij totaal niet kan verdedigen weegt bij mij iets zwaarderquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pot dat hij moest kotsen na een sprint, was imo zijn beste.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: