quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga na mijn bruiloft de jas bestellen
Verzending als het me niet bevalt zal in totaal 27 euro zijn, en daarvoor wil ik het risico wel nemen
[ afbeelding ]
Wat doen?quote:
5,95 voor het van hun naar mij sturenquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Van die dure verzendkosten als je hem op eigen kosten terug moet sturen?
Voordeel donderdag: Ladys night. Nadeel, geen idee wie er komtquote:
Pff dacht al zoiets. Best prijzig allemaal vind ik altijd. Maarja.. je moet wat ehquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5,95 voor het van hun naar mij sturen
20,50 voor het terugsturen als hij toch niet staat (naar Hamburg)
Hi ha hoquote:
Ja, want Zwolle - Hamburg retour is veel goedkoper dan 27 euroquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff dacht al zoiets. Best prijzig allemaal vind ik altijd. Maarja.. je moet wat ehOf je doet effe ritje op en neer
quote:
Dillemaquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voordeel donderdag: Ladys night. Nadeel, geen idee wie er komt
Voordeel vrijdag: Meer bekenden Nadeel, dag later en duurder
Natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Ja, want Zwolle - Hamburg retour is veel goedkoper dan 27 euro
Ze hebben volgens mij ook niet echt een eigen winkel. Ze hebben wel een goede matentabel, dus gok er wel op dat hij past. Moet alleen dus kijken of hij staat.quote:
Huis gaat verbouwd worden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, vanochtend sleutels leenwoning gekregen, nou mag ik ff lekker gaan verhuizen voor 3 weken.
Verschrikkelijk zeg, iemand anders verbouwt jouw woning op niet jouw kosten. Wat een ellende.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, vanochtend sleutels leenwoning gekregen, nou mag ik ff lekker gaan verhuizen voor 3 weken.
Het is wel lekker opzich ja, maar ze hebben me geen gelijksvloerse woning gegeven dus ik moet echt verhuizen ipv wat dingen over de gallery rollenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg, iemand anders verbouwt jouw woning op niet jouw kosten. Wat een ellende.
Ik snap dat het niet een echt ideale situatie is hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel lekker opzich ja, maar ze hebben me geen gelijksvloerse woning gegeven dus ik moet echt verhuizen ipv wat dingen over de gallery rollen. Het zit echt in een heel ander blok itt wat ze zouden proberen. Had gedacht het ff in 1 avond over te kunnen zetten, dat gaat hem niet worden.
En het is 3 weken niet je eigen huis natuurlijk, niet jouw spullen, bed etc.
Het is geen drama an sich, maar leuk is andersquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet een echt ideale situatie is hoor
Wanneer moet je verhuisd zijn? En je leenwoning is gemeubileerd begrijp ik?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Iets met joy forever en zulks.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet, dirty little girl.
Maandagochtend 7:30 beginnen ze met de renovatie, ja als het goed is zit alles er wel in, maar ik ben er nog niet geweest, ga vanavond ff kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wanneer moet je verhuisd zijn? En je leenwoning is gemeubileerd begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |