SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
C3quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sabagebu had ik al gezegd, ook zeker een aanrader. Lijkt wat op Girls und Panzer en die ene serie waarvan ik de naam kwijt ben. Help even, met die airsoftclub. Met al dat drama over overlopen enzo.
Yesss, dat was hem. Daar heeft hij nog het meeste van weg. Dit belooft vergelijkbare kwaliteit te worden.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:57 schreef otaku-desu het volgende:
goedemorgen![]()
hoef pas later weg dus meer koffie drinken voordat ik weg moet
C3quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sabagebu had ik al gezegd, ook zeker een aanrader. Lijkt wat op Girls und Panzer en die ene serie waarvan ik de naam kwijt ben. Help even, met die airsoftclub. Met al dat drama over overlopen enzo.
Ben blij dat ik die film niet heb gezienquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:48 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die film niet heb gezien
Omdat de DVD release ook niet echt geweldig verkrijgbaar is op het moment, en als je het dan toch op een schijfje moet proppen, dan maar op een mooi schijfje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:31 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk denk ik dat een bluray-release van EVA eigenlijk helemaal niet hoeft. Laatst heb ik de GunBuster blurays gekeken. Deze zijn geschoten op 16mm en hebben een bluray release gekregen. Echter valt me dan op dat er ontzettend veel 'grain' zichtbaar is. Dat kan een beetje storend zijn vind ik.
Is het dan zo erg om het zelf door middel van opengl goed up te scalen? Dat ziet er gewoon echt prima uit, vooral met de Japanse Renewal releases.
Mijn vraag dus: waarom willen we eigenlijk überhaupt een bluray release?
Oké, dat is helemaal waar inderdaad. Waah.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat de DVD release ook niet echt geweldig verkrijgbaar is op het moment, en als je het dan toch op een schijfje moet proppen, dan maar op een mooi schijfje.
Wat ik niet snap is waarom Gainax de masters van GunBuster blijkbaar echt netjes gearchiveerd heeft, een bluray release maakt en zelfs een sequel ten ere van het 20-jarige bestaan van Gainax.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel ik moet zeggen dat als ik EVA op DVD zou hebben mijn honger naar een blu-ray box meer verandert in een, ehh, lekkere trek?
Omdat Anno mastertroll is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom Gainax de masters van GunBuster blijkbaar echt netjes gearchiveerd heeft, een bluray release maakt en zelfs een sequel ten ere van het 20-jarige bestaan van Gainax.
En dan hebben ze bij hun commercieel meest succesvolle anime er echt een rotzooitje van gemaakt.
Tokyo Ghoul!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vandaag komt Tokyo Ghoul en Glasslip.
bigpopquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Om de matige TT te compenseren post ik deze nog maar eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Das van The Breaker toch? Is dat een aanrader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste 2 volumes zijn wat minder zit nu bij vol5 is best vet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Das van The Breaker toch? Is dat een aanrader?
En de manhwa is klaar, dus dat is wel makkelijk. Hop, in de downloadquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste 2 volumes zijn wat minder zit nu bij vol5 is best vet.
En nadat je The breaker uit hebt beginnen aan het vervolg The Breaker: New Waves die nog bezig isquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
En de manhwa is klaar, dus dat is wel makkelijk. Hop, in de downloadLove you BakaBT
![]()
CDisplay op de desktop. Een e-ink scherm en papier daarbuiten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat gebruiken jullie om je mango mee te lezen/?
PerfectViewer op mijn phone. Zet de meeste manga's daarop. Sommige lees ik in de browser gewoon bij MangaDoom of noem maar op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef gniffie het volgende:
Slaat die TT nog ergens op of zitten jullie weer te kutten?
nieuwe anime ooitquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Claymore loopt tegen zijn eind aan en is momenteel zo goed als het ooit geweest is en eindelijk is het achtste boekdeel van Historie uit. Het zal wel weer een jaar, dan wel niet meer, duren voordat het negende boekdeel vertaald en beschikbaar is. Dus ik moet hem eigenlijk koesteren, maar het is zo moeilijk het niet in een keer uit te lezen.
Een bladwijzer en een bril.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Claymorequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Claymore loopt tegen zijn eind aan en is momenteel zo goed als het ooit geweest is en eindelijk is het achtste boekdeel van Historie uit. Het zal wel weer een jaar, dan wel niet meer, duren voordat het negende boekdeel vertaald en beschikbaar is. Dus ik moet hem eigenlijk koesteren, maar het is zo moeilijk het niet in een keer uit te lezen.
Kunnen we nu na de thee/koffie-oorlogen een bijzienden/verzienden-oorlog voeren?quote:
Normale ogen zonder afwijking ftw!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kunnen we nu na de thee/koffie-oorlogen een bijzienden/verzienden-oorlog voeren?
Zometeen biertijdquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
Normale ogen zonder afwijking ftw!![]()
Ow en weer koffietijd, chill
Zal wel Hertog Jan, Grolsch zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:53 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als je maar geen Heineken bedoelt![]()
Duvel ftw trouwens, drink niets anders meer nu. Of Jupiler.
Bijziendheid ftw. Ik moet binnenkort weer eens m'n ogen laten opmeten, ik zie dingen niet scherp meer door m'n bril.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kunnen we nu na de thee/koffie-oorlogen een bijzienden/verzienden-oorlog voeren?
quote:
Idd, volgens mij weer Nano.RIPE als ED?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ghoul, [Watashi]_Majokko_Shimai_no_Yoyo_to_Nene_[BD_720p_AAC][6155BB10].mkv, HxH, Free S2, One Piecequote:
Veel manga koop ik als het 't geld waard is. NGE in die omnibus editie is zijn geld dik waard bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Javascript uit en mangareader.netquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel manga koop ik als het 't geld waard is. NGE in die omnibus editie is zijn geld dik waard bijvoorbeeld.
Verder gebruik ik in Linux feh. Op mobiel hou ik er niet zo mee bezig. Tips voor Android? Moet open source zijn anders gebruik ik het niet.
Comic Walker gebruik ik voor EVA en Gundam. Duurt alleen zo lang....quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha, leuke. Oh ja, die legale app gebruik ik ook.ComicWalker. Al zit ik er echt nooit op.
Duurt echt vreselijk lang ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Comic Walker gebruik ik voor EVA en Gundam. Duurt alleen zo lang....
Gundam The Origin is vet of niet? Ik wil hem misschien wel halen, maar die volumes zijn best duur.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duurt echt vreselijk lang ja.![]()
Wel een mooi legaal alternatief van de industrie. Jammer dat het van een uitgeverij moet komen en niet namens heel de branche. Al snap ik dat dat lastig te regelen is.
Ik lees hem niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Gundam The Origin is vet of niet? Ik wil hem misschien wel halen, maar die volumes zijn best duur.
Haten op Naruto, wel One Piss downloaden.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haten op Naruto, wel One Piss downloaden.Bij deze laat ik je weten dat ik jou nooit en te nimmer meer serieus kan nemen.
Veel mooier dan die Gundam The Origin volumes wordt het niet. Harcover, +400 pagina's met kleur. Alleen wel bijna ¤20,- p.s.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik lees hem niet.
Wellicht dat je kunt wachten tot er een omnibus-editie of bundel komt. Vaak zijn dat ook mooiere edities.
Dat valt dan toch mee voor zo'n mooie editie? Een hardcover boek kost vaak al meer en dan is dat niet eens zo'n niche als manga.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Veel mooier dan die Gundam The Origin volumes wordt het niet. Harcover, +400 pagina's met kleur. Alleen wel bijna ¤20,- p.s.
Maar het zijn 9 volumesquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat valt dan toch mee voor zo'n mooie editie? Een hardcover boek kost vaak al meer en dan is dat niet eens zo'n niche als manga.
Oei..quote:
Ik heb die volumes gezien ja. Do want.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Veel mooier dan die Gundam The Origin volumes wordt het niet. Harcover, +400 pagina's met kleur. Alleen wel bijna ¤20,- p.s.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei..
Tsja. Of je downloadt high quality rips. Maar jij bent een fervent collector hé?
Lastig hoor. Wellicht dat je ze ergens tweedehands kan scoren.
Fuck it, eerste volume besteld. Las wat reviews, en het is echt een awesome collectie. Heb via Amazon DE een goedkope verkoper uit de VS gevonden, nu heb ik hem voor ¤18,-, scheelt toch weer wat centen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die volumes gezien ja. Do want.En ik heb geeneens Gundam gekeken.
Ik wil misschien wel de Colossal Edition van Shingeki. Die is nog duuder. Maar wel kolossaal. En vet. En kut veel geld dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Duurste manga die ik heb was Uzumaki trouwens, hardcover omnibus
31 euro.
Meh, m.i. is het artwork van SnK niet de moeite waard om extra groot te bekijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel de Colossal Edition van Shingeki. Die is nog duuder. Maar wel kolossaal. En vet. En kut veel geld dus
Ben pas bij deel 1, over anderhalve week. Kan niet wachten!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als jij nou eens deel vier van EVA 3-in-1 ging halen.
Oei. Je raakt een gevoelige spot.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als jij nou eens deel vier van EVA 3-in-1 ging halen.
Je krijgt geen spijt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ben pas bij deel 1, over anderhalve week. Kan niet wachten!
Hahaha, ja die review heeft me een beetje geholpen met besluiten tot aanschafquote:
Dit ga ik dus niet kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de hand van een fangirl op de ferme kont van 19e eeuws rockartiest.
Er is tijd besteed aan details bij glasslip.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Idd, volgens mij weer Nano.RIPE als ED?
Based PA.works
Is wel wat anders dan Nagi no Asukara en Hanasaku Iroha
Gundam G no Reconguista en Studio Ghibli!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Log Horizon 2, Kiseijuu, Amagi Brilliant Park, Psycho Pass 2, Shigatsu wa Kimi no Uso, Gundam G no Reconguista, Sanzoku no Musume Ronja, Gundam Build Fighters 2, Yowamushi Pedal 2, Buddy Complex 2, Sora no Method, Ai Tenchi Muyo, Girlfriend (Beta), Gugure! Kokkuri-san, Garo, Denki-gai no Honya-san, Fate/stay night, Daitoshokan no Hitsujikai, Terraformars, WIXOSS 2, Mushishi, Orenchi no Furo Jijou, Hi sCoool Seha Girl, Kaitou Joker, Chaika 2
De aller eerste versie voor volgend seizoen.
[ afbeelding ]
En Ghibli gaat een tv show doen: http://myanimelist.net/anime/22359/Sanzoku_no_Musume_Ronja
WTF? Hipster? Pretentieus? Mag hopen dat je aan het trollen bent.quote:
Als er iets niet hipster is, dan is het Ghibli wel. Ook niet animekijkers kennen Ghibli vaak wel.quote:
Al zitten er leuke liedjes bij (zoals Sankarea of die ene met dat hotel), met een andere stem zou ik er van genieten zonder dat mijn nekharen overeind staan.quote:
Ghibli moet juist eens flink onder handen genomen worden. Ik heb maar een film van ze gezien geloof ik, maar tegelijkertijd heb ik de indruk dat ik er veel meer gezien heb omdat alle personages uit al hun films er hetzelfde uitzien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:55 schreef VulpX het volgende:
[..]
Blijf met je vieze fikken van Chibli af.
Serieus.
Dat is de tekenstijl.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ghibli moet juist eens flink onder handen genomen worden. Ik heb maar een film van ze gezien geloof ik, maar tegelijkertijd heb ik de indruk dat ik er veel meer gezien heb omdat alle personages uit al hun films er hetzelfde uitzien.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ghibli moet juist eens flink onder handen genomen worden. Ik heb maar een film van ze gezien geloof ik, maar tegelijkertijd heb ik de indruk dat ik er veel meer gezien heb omdat alle personages uit al hun films er hetzelfde uitzien.
Heeft Toriyama meer dan alleen Dragonball gemaakt? Ik dacht dat dat Doreamon ding uit een van de films kwam ofzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is de tekenstijl.
Dat is hetzelfde als beweren dat je alle Toriyama characters kent als je één van zijn werken hebt gezien.
Dé kracht van Ghibli is wat mij betreft altijd het verhaal, en de erg goede animatiekwaliteit. En de magie om films te maken die voor alle leeftijden leuk zijn. Beetje zoals de Disney films van weleer.
Ik faal wat natuurkundige principes betreft.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:27 schreef Kyubey het volgende:
Repel, waar is je post over satellietgolven?
Ach, ik schrok ook...quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik faal wat natuurkundige principes betreft.![]()
Maar ik heb wel iets nieuws geleerd vandaag. Telt toch ook voor ... iets.
Feggit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tokyo ghoul dropped, keeg 3x een BSOD bij Tokyo ghoul en niet bij de rest wtf
LOLquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ff linux eropknallen in een VM en dan proberenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ff linux eropknallen in een VM en dan proberen
Je gamet zeker niet? Toriyama heeft ook artwork verzorgt voor de Dragon Quest serie en Chrono Trigger bijvoorbeeld. Zoek daar maar eens wat plaatjes van op, dan snap je wat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heeft Toriyama meer dan alleen Dragonball gemaakt? Ik dacht dat dat Doreamon ding uit een van de films kwam ofzo.
3x dezelfde fansub?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Doreaemon is ouder dan alle Toriyama Akira werken(DB,Dr Slump etc),zelfde bouwjaar als de 1ste Gundam serie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heeft Toriyama meer dan alleen Dragonball gemaakt? Ik dacht dat dat Doreamon ding uit een van de films kwam ofzo.
quote:
Neem een fatsoenlijk OSquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vannacht om 1 uur te horen gekregen dat ik ben geslaagd voor mijn 2e examen, op naar de 4e![]()
Tijd voor een bakkie pleur en wat anime
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vannacht om 1 uur te horen gekregen dat ik ben geslaagd voor mijn 2e examen, op naar de 4e![]()
Tijd voor een bakkie pleur en wat anime
Omdat ROCquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Maar waarom laten ze dat zo laat op de dag weten?
Ja. Het ziet er in die OP een stuk indrukwekkender uit dan ik het mij herinner.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand ooit Kurotsuki Heroman gezien?
Eens. Het verhaal was niet super, maar wel een leuk tussendoortje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Het ziet er in die OP een stuk indrukwekkender uit dan ik het mij herinner.
"On that day, mankind received a grim reminder."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:10 schreef wdn het volgende:
Rail Wars.
Aardig; ik zie alleen de "Wars" nog niet
Dat is het enige van dit hele seizoen dat ik uit principe gewoon weiger te kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:10 schreef wdn het volgende:
Rail Wars.
Aardig; ik zie alleen de "Wars" nog niet
Op basis van welk principe?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is het enige van dit hele seizoen dat ik uit principe gewoon weiger te kijken.
Het principe dat ik een schijthekel aan treinen heb en er niks mee te maken wil hebben.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het principe dat ik een schijthekel aan treinen heb en er niks mee te maken wil hebben.
[..]
Het principe dat ik een schijthekel aan treinen heb en er niks mee te maken wil hebben.
Iemand heeft vroeger veel met treintjes gespeeld.quote:
[..]
heb je er trauma's aan overgehouden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Iemand heeft vroeger veel met treintjes gespeeld.
Ik heb zo mijn redenen waarom ik een hekel aan treinen heb.quote:
u zei tetten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft wel wat weg van Yoko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
u zei tetten?Hoezo? Die linker is toch geil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ennnn nu ook over naar de 4e
[ afbeelding ]
Ze zijn hem in elkaar aan het zetten om te checken of het geen bom is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef VulpX het volgende:
Godver, mijn MG RX-78 ligt nu al sinds zondag bij de duane in Amsterdam.
Dan kom ik persoonlijk een bom leggen onder wat stoelen daar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zijn hem in elkaar aan het zetten om te checken of het geen bom is.
Pas op dat de AIVD zo niet komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan kom ik persoonlijk een bom leggen onder wat stoelen daar.
I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
Het is een tijd geleden dat ik die copypasta gezien heb.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Alles wat onderweg was is nu binnen.
[ afbeelding ]
Laat de zomervakantie maar beginnen.
Nice!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft nooit meer seks, maar misschien kan ze nog ergens een non worden ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Oh, vrijdagavond tettenavond
gr gr
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Rechts > links
net zoals hier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de kwaliteit van je download zo laag of is dit het resultaat van crappy geanimeerde anime?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe Fairy Tail Ending door Back-on
[ afbeelding ]
Ja,quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sword Art Online II
Aldnoah Zero
Komen vandaag. Zijn jullie gereed?
Dat is denk ik het resultaat van crappy geanimeerde anime op bepaalde momenten. Heb altijd een 720P release aangezien 1080 gewoon upscale is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van je download zo laag of is dit het resultaat van crappy geanimeerde anime?
Dit lijkt wel een 360p-video op YouTube die geupscaled is. En dat van 720p en 1080p heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is denk ik het resultaat van crappy geanimeerde anime op bepaalde momenten. Heb altijd een 720P release aangezien 1080 gewoon upscale is.
Nu je het zegt he, merk het wel vaak op dat ze van een normale belichting naar een donkere gaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een 360p-video op YouTube die geupscaled is. En dat van 720p en 1080p heb je gelijk in.
Maar dit vind ik wel echt schrikbarend slecht zeg. A1-pictures quality.
Dat is wel een beetje vreemd ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nu je het zegt he, merk het wel vaak op dat ze van een normale belichting naar een donkere gaan![]()
Van normaal
[ afbeelding ]
naar donker
[ afbeelding ]
Omdat no taste, maarja vind FT wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vreemd ja.
Overigens snap ik niet hoe mensen dit soort massa-geproduceerde shonen kunnen kijken die echt aan de lopende band met sweatshop-animators worden gemaakt.
Drop je nu alleen vanwege de CGI terwijl je net een heel seizoen SnK achter de rug hebt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoppa sailormoon 2e drop van dit seizoen.
die CGI transformaties
Nee, ook de voice acting en vind de oude SM beter daarnaast spreekt het mij niet meer aan.. en de CGI van SnK was geneens zo erg.quote:
Neger, kom vechten dan.quote:terwijl je net een heel seizoen SnK achter de rug hebt?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ [url=http://www.imgdumper.nl/uploads7/53b7336bd37c7/53b7336bb47b5-339954_zessica-wong_aquarion-evol_devushka_1600x1200_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neger, kom vechten dan.
[ afbeelding ]
NHK shit noemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Kyubey het volgende:
Mijn computer krijgt geen internet meer, nu moet ik ruru overhalen om Sailor Moon enzo voor me te downloaden
Anders moet ik shit kijken zoals NHK of ef a tale of memo-is dat Rikka met roze haar?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Kyubey het volgende:
Mijn computer krijgt geen internet meer, nu moet ik ruru overhalen om Sailor Moon enzo voor me te downloaden
Anders moet ik shit kijken zoals NHK of ef a tale of memo-is dat Rikka met roze haar?
op tv?!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef SleepSub het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile, Little Busters Refrain weer op TV... Why not rewatch it... AGAIN.
weinig glas en veel kippen was het ja hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste gaat dit niet alleen over kippen.
[ afbeelding ]
De EDquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat rail nogwat is best leuk, maar had meer verwacht.
De treinen zijn wel pure porno.
Erzaquote:
Nee! Echte mannen kiezen Erzaquote:
Ik ook. Je zou denken dat ze allemaal durfkapitalisten met grootse privatisatie plannen voor het spoornetwerk van Japan zouden bevechten, maar ze maken zich nu druk om vooralsnog gefingeerde beschuldigingen van aanranding en een stel tasjesdieven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat rail nogwat is best leuk, maar had meer verwacht.
De treinen zijn wel pure porno.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
Na weken nauwelijks wat gekeken te hebben even wat ruimte maken in m'n watchlist. Beginnende met Spice and Wolf S2 afronden.
Precies ja. Ik had meer verwacht van het managementgedeelte. Intriges, overnames, dat soort spul. Contractonderhandelingen, gunningen. Dat idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ook. Je zou denken dat ze allemaal durfkapitalisten met grootse privatisatie plannen voor het spoornetwerk van Japan zouden bevechten, maar ze maken zich nu druk om vooralsnog gefingeerde beschuldigingen van aanranding en een stel tasjesdieven.
Rails & Wolf dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Precies ja. Ik had meer verwacht van het managementgedeelte. Intriges, overnames, dat soort spul. Contractonderhandelingen, gunningen. Dat idee.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
*brt*badderen was lekker*brt*
[ afbeelding ]
Tof, maar er is geen excuus waarom in deze tijd geluidskwaliteit van live opnames nog zo slecht is soms. Ze spelen leuk, maar het klinkt alsof ze in een badkamer staan.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al die OP/ED Remixes
http://www.ustream.tv/channel/mogra1/pop-out
soundclouds van de djs
---> https://soundcloud.com/312harukaede
---> https://soundcloud.com/wakamaryu2
junkMA ---> https://soundcloud.com/junkMA
quote:
Zolang het bij transformaties blijft heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoppa sailormoon 2e drop van dit seizoen.
die CGI transformaties
De CGI van de mechas is beter dan menig CGI die Gundam en menig ander generieke anime show heeft. De omgeving werd ook goed in beeld gebracht. CGI werkt alleen nu nog niet goed op personen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zolang het bij transformaties blijft heb ik er geen problemen mee.
Sidonia daarintegen...
Ze zijn maar aan het trololololen die CGI is enorm beperkt en de algehele animatiestijl is prachtig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zolang het bij transformaties blijft heb ik er geen problemen mee.
Sidonia daarintegen...
Fout, onii-chan heeft het gedownloadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze zijn maar aan het trololololen die CGI is enorm beperkt en de algehele animatiestijl is prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... En jij jij kan het niet zien totdat je weer internet hebt.
Die is vet, opgeslagen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)allpaper-2290351.jpg
Zo zo, stevige taal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo skip skip skip saaie 1e ep van SAO
asuna a shit vieze crackhoer
http://a.pomf.se/liaquo.jpgquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)allpaper-2290351.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |