quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand die dingen automatisch vergeet is toch juist een zeefje
Daarom ben je aan het lessen, zodat een aantal van die dingen automatisch gaan en je meer dingen tegelijk kan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, ik vond remmen echt kut. Nu nog wel.
Zo gevoelig. Maar ik vind het vooral lastig om meerdere dingen tegelijk te moeten doen
. En dat het allemaal zo snel moet
Hoop hetquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ben je aan het lessen, zodat een aantal van die dingen automatisch gaan en je meer dingen tegelijk kan.
Kijk maar over 5 lessen, dan denk je ineens niet meer na over sturen, schakelen en remmen.
Wacht nou eerst maar een aantal lessen afquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Geen idee waarom ik dat denk want heb net twee lessen gehad![]()
![]()
Ik heb er nog 36 te gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar een aantal lessen af
Knappe meid die al goed kan rijden na 2 lessen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het.
Maar ik ben meteen bang dat ik het niet kan. Geen idee waarom ik dat denk want heb net twee lessen gehad![]()
![]()
verleer je nooitquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil later ook gewoon automaat rijden. Hoe chill is dat zeg. Ben alleen bang dat je dat dan zo gewend bent dat je niet meer kunt schakelen ofzo
![]()
![]()
Nee maar kijk eens TV / Brugklas #5 Max begrijpt er niet veel van allemaal mensen die het wel leuk vindenquote:
Dus er is serieus een topic over die serie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens TV / Brugklas #5 Max begrijpt er niet veel van allemaal mensen die het wel leuk vinden
Stats die ik je per PM heb gestuurd hebben deze vraag beantwoord?quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat mijn dagrecord is op gisteren na (denk positie 8, 244 berichtjes). Kun je dat zien?
Ja leuk om te zienquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Stats die ik je per PM heb gestuurd hebben deze vraag beantwoord?
quote:
teens like it bigquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:16 schreef Fylax het volgende:
Wie weet een leuke serie die ik kan kijken?
...quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
teens like it big
vooral seizoen 4 is leuk
game of bonesquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:16 schreef Fylax het volgende:
Wie weet een leuke serie die ik kan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |