Ik gun jou al mijn wiskunde in mijn leven. Puur omdat het jou gelukkig maakt en niet omdat ik er zelf een hekel aan heb vanzelfsprekendquote:
Lijm snuiven en dan denken dat je stoned was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Deden jullie ook op de basisschool je hele handen onder 't lijm en dan kon je dat in de les er zo af pulken?!![]()
Lijm snuiven ook trouwnesquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Deden jullie ook op de basisschool je hele handen onder 't lijm en dan kon je dat in de les er zo af pulken?!![]()
Ik ben aanhanger van het totale mens-principe. Jij past daardoor perfect in mijn ideale samenleving.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was nog op het vmbo ookWalgelijk volk op deze wereld gelukkig heb ik jou nog.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijm snuiven en dan denken dat je stoned was.
kkquote:
Zo leukquote:
quote:
Echt? wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat aardig van je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun jou al mijn wiskunde in mijn leven. Puur omdat het jou gelukkig maakt en niet omdat ik er zelf een hekel aan heb vanzelfsprekend
Toen maar snel op drank overgegaan in 2e.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo leuk. Zou zo weer zo'n flesje kopen alleen daarom
[..]
[..]
Echt? wtf
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godverquote:
Dacht ik ook.. misscihen is dat wat ze je wijs willen makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verplicht was voor de havo maar blijkbaar niet
Je moet het ook echt interessant vinden. Ik ga het studeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar had ik echt een hekel aanaltijd van die toetsjes van 2 paragrafen en dan falen
CU2quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als 12-jarige
seks of alcoholl?
Alcohol na de seks
Wat voelde je je een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |