abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:26:28 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141829911
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. Voor zover mogelijk :P

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 02-07-2014 21:34:18 ]
pi_141830013
Kapperskosten kunnen we hier nog wel een tijdje uitstellen :) Al kun je al wel een lief krulletje draaien van de plukjes in Femke's nek... O+ No way dat ik die er af wil knippen!
pi_141830112
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het van LB moest O-) Rotzooi is nog post-vakantierotzooi natuurlijk.

Shandaly, nog even *O* voor het fijne CB-bezoek!
En LE voor de kruiswoordpuzzels! *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Olf op 03-07-2014 10:00:28 ]
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:30:38 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141830162
Cuuuute O+ en met eten is het soms ook echt wel nodig om die lange plukken uit het smoeltje te houden ;)

Love de tafel O+
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:33:07 #5
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141830285
Speldjes zijn zo schattig! O+ Kan niet wachten tot ze hier ook kunnen blijven zitten.

Al kan ze wel sinds kort een soort van staartje. Dat scheelt wel, dan denken oude mannetjes niet meer dat Nora een jongetje is (om 1 of andere reden zijn het nog alleen maar oude mannen geweest die dat denken) :P

Nog maar net welkom geheten en ik spam nu al foto's :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_141830326
LB, mag alsjeblieft die typfout uit de OP?? 1-jarigen, graag!

Enne Sylver, ik ben hier ook al een tijdje illegaal hoor ;)
Home is where the O+ is...
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:34:55 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141830378
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:

Scherp! :D En gefixed :Y

Met jouw snelle is het ook wel logisch dat je hier al meespiekt :o :D
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:35:30 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141830418
Nohhhh Sylver wat een mooie ogen! O+ En staartje is superschattig, haha!
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:36:11 #9
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141830447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Cwen het volgende:

Ahh idd, een partner in crime! :D
pi_141830483
Willen jullie even heel offtopic met me mee denken? Het gaat hier ptss-wise niet zo heel denderend ;( en ik wil graag iets doen waar ik mee verder kom (naast de therapie die ik al volg), iets dat rust in het hoofd brengt. Mijn man kwam met mindfulness, maar dat is idioot duur dus dat zal in the end geldzorgen opleveren :P Iemand ervaring met yoga, of andere tips? Ik sta overal voor open!

Olf, Sticker wil dat speldje lenen O+ En ik wilde heel enthousiast roepen dat ze leuke bretels draagt, maar dat is het tuigje van de stoel zeker?
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:38:36 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141830583
He bah LE -O- Ik zou inderdaad gelijk mindfulness roepen, wegens goede verhalen. Ik heb een paar vriendinnen die daar trainingen in geven, ik wil wel voor je vragen of ze via via iets voor je weten?
pi_141830630
Oh LB heel graag!
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:43:02 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141830832
Ga ik achteraan ^O^
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:45:37 #14
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141831008
Ah, ik wilde meditatie opperen, maar dat is wat mindfulness ook is geloof ik?

In je eentje zo'n (gratis) online cursus is vast niet zo effectief, denk ik?

Deze is wel uitgebreid met video's enzo .. Weet alleen niet of dat iets is.
pi_141831299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef L-E het volgende:
Willen jullie even heel offtopic met me mee denken? Het gaat hier ptss-wise niet zo heel denderend ;( en ik wil graag iets doen waar ik mee verder kom (naast de therapie die ik al volg), iets dat rust in het hoofd brengt. Mijn man kwam met mindfulness, maar dat is idioot duur dus dat zal in the end geldzorgen opleveren :P Iemand ervaring met yoga, of andere tips? Ik sta overal voor open!

Olf, Sticker wil dat speldje lenen O+ En ik wilde heel enthousiast roepen dat ze leuke bretels draagt, maar dat is het tuigje van de stoel zeker?
Ik volg Yoga...

Wat wil je weten ;)

Pas 2 maand nu. Maar ik vind het heerlijk.
Er zijn best veel verschillende soorten yoga het kan geen kwaad je daar eens in te verdiepen.

@kinoyoga op youtube is handig daar staan gratis beginners lesjes.
www.codyapp.com is betaald.

http://www.mindbodygreen.com/0-68/Different-Types-of-Yoga.html
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141831378
Ik wil vooral weten of het ook echt zorgt voor rust in je hoofd en kalmte in je lijf. Hoe ervaar je dat? Ik lees dat het heel stressverlagend werkt, en dat is wel wat ik wil/nodig heb.
pi_141831408
L-E, ik heb dan wel yoga, mindfulness, therapie en antidepressiva gehad, maar toen ik daarna dit boek las vond ik het tóch leerzaam en leuk.

Aan yoga heb ik ook veel gehad maar als het slecht met me gaat vind ik yoga heel heftig en word ik tijdens de lessen juist heel gespannen en ga ik bijna tegen de vlakte. Volgens de yogajuf is het er dan uit en zorgt dat ervoor dat ik dan een paar dagen minder stress heb. Maar dat ervaar ik niet zo want ik ga dan tegen de lessen op zien.
Toch blijf ik telkens terugkomen.
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:56:14 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141831562
Potver dames, jullie krijgen het wel voor je kiezen he? :{

Lijkt me echt heel naar als je je (af en toe) zo voelt. Hopelijk wordt het eens minder.
pi_141831581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil vooral weten of het ook echt zorgt voor rust in je hoofd en kalmte in je lijf. Hoe ervaar je dat? Ik lees dat het heel stressverlagend werkt, en dat is wel wat ik wil/nodig heb.
Het is niet, doordat je yoga gaat doen, je opeens minder stress hebt.
Ook bij yoga, moet je toch zelf proberen je te ontspannen. Ik vind dat moeilijk.
Aan het begin van de les en eind van de les zit een soort meditatie stuk. Ik zit vaak binnen 2 sec al aan iets anders te denken. Maar ik merk wel dat het elke les ietsje beter gaat.

De yoga les zelf vind ik heel fijn, ik ben zo met de bewegingen bezig dat ik geen tijd heb na te denken over andere dingen. Na de yoga voel ik me altijd heerlijk rustig.

Ik volg zelf:
Vinyasa Yoga - Commonly called "Vinyasa flow" or just "flow", you'll definitely be moving, flowing from one pose to the next. Other than starting with a sun salutation, no two classes will be alike. It's the most popular style of yoga in America. More>>
pi_141831757
Je moet juist niks he, vooral het "vriendelijk benaderen" vind ik superbelangrijk aan yoga. Dat het niet erg is als het een beetje pijn doet, als je gaat trillen, als je toch even gaat zitten terwijl de rest de oefening afmaakt. Dat je niet telkens oordeelt of je het goed of slecht doet.
Dit klinkt zeker zweverig :D Maar dat helpt me wel om ook op andere momenten te denken "dat ging niet zoals ik het had gepland maar dat is ook prima", in plaats van dat ik vind dat het mislukt is.
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:03:02 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141831918
LE, ik zou proberen een zo basic mogelijke yogaklas te vinden. Yoga is sowieso heerlijk. Ik deed pilates voor ook wat meer spierkracht, maar het was een yogajuf met superrelaxte stem die de les gaf :D
pi_141831939
Ja dat merk je inderdaad heel duidelijk.. Nu heb ik ook wel mazzel mijn yoga school is heel klein en er is heel veel ruimte voor persoonlijke aandacht. En ze zijn super lief. Niks moet inderdaad.
pi_141831964
Dank voor alle tips en ervaringen, daar kan ik iets mee :*
pi_141832256
Oh jongens, die foto's, wat een snoesjes O+ (of zeggen alleen oma's dat? :@ )

Yoga heb ik welgeteld 1x gedaan tijdens m'n zwangerschap, maar ik heb er nog steeds iets aan. Als ik niet kan slapen of druk in mijn hoofd ben of whatever ga ik me op mijn buikademhaling concentreren en dat helpt echt enorm. LE, volgens mij kun je gewoon zonder inschrijven overal zo'n beetje proeflessen volgen om eens te proberen of je het wat vindt :)
Sarcasme. Herken het.
pi_141832791
Kijk mijn snoesje(s) nou!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')