Dat klinkt als iets wat heel goed is voor je huid. Is dat ook zo?quote:
Nog nooit van gehoord!!quote:
Scrub uw vet weg en de spierballen tevoorschijn!!quote:
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat heel goed is voor je huid. Is dat ook zo?
Dat kan ook met gewoon keukenzout?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De yoghurt kalmeert, vooral in de zomer is dat heel fijn, het trekt de hitte uit de huid, als je verbrand bent bijvoorbeeld. En het zout zuivert.
Ik gebruik altijd volle yoghurt met dodezeezout. Dat laatste moet je overigens niet toevoegen als je een verbrandde huid hebt, dat doet pijn.
AAAAAAAAAAAAAAAA EEN ANDER UI IK HERKENDE JE NIET EENS MEER HELLUP PANIEK ENZ!!quote:
Ja. Maar omdat die korrels kleiner zijn lost het wel sneller op in de yoghurt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ook met gewoon keukenzout?
Hmm hmmquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
Nog een tip uit grootmoeders kastje, koudgeslagen honing. Het antwoord op al uw wonden, irritaties, eczeemhuidjes en schimmeltjes
.
[..]
Ja. Maar omdat die korrels kleiner zijn lost het wel sneller op in de yoghurt.
Je had er minder dan 30 seconden voor nodig om het te zien én een reactie te typen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAA EEN ANDER UI IK HERKENDE JE NIET EENS MEER HELLUP PANIEK ENZ!!
Hallo meneer
Ik ben goed, dat weet ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had er minder dan 30 seconden voor nodig om het te zien én een reactie te typen.
Je wil mijn boobs zien en aanraken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
FOK!friends let me bite in zhe boobs
Waarvan akte.quote:
What does that make mequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
FOK!friends let me bite in zhe boobs
Liever niet om eerlijk te zijnquote:
quote:
Ik zweer bij bepanthen voor de wondjes enz.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
En als je geen pure honing wilt smeren, dan Mesitran wondzalf of gel. Zit ook propolis extract in. Werkt als een tiet, ongelooflijk wat ik daarvan gezien heb. /weinig interessant feitje.
Mag ik bijten?quote:
Pff wij hebben zelfs een tietenbots gedaan dus dat is ook weer andersquote:
Ik heb dat volgens mij nog nooit gevraagdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |