quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Je krijgt hem toch niet
Als Flips hem wilt delen doet ze dat wel
Ik ga even een DM sturenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef AF_ het volgende:
hoop niet dat ze sherlockt. dan zegt ze JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE
Klikspaanquote:
quote:
Studiotje welquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb niks gestuurd hoor
Zo rol ik niet
quote:
Heb hem hier even op mijn home theater gezet, ik ben benieuwdquote:
Mans en ik komen niet uit onze abn discussiequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Graag de mening van appelen over mijn ABN
Ik heb alle Qlimax in 1080pquote:
16 augustus Decibelquote:
Vrienden hebben als Fokker kan dat welquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja drukke dag. Getennist, familiebezoek, gechilled in het park en met vrienden gegeten
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Even Defqon blu-rays binnen harken, best relaxed om af en toe op te zetten
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Starm het volgende:
Kom ik mij net toch een zwakzinnig persoon tegen.
"je mag niet wielrennen door de straat, gebruik het fietspad maar". Ik kom nota bene van een fietspad en ben verplicht om de straat door te rijden om op het volgende fietspad terecht te komen
Een wielrenners fiets hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Starm het volgende:
Kom ik mij net toch een zwakzinnig persoon tegen.
"je mag niet wielrennen door de straat, gebruik het fietspad maar". Ik kom nota bene van een fietspad en ben verplicht om de straat door te rijden om op het volgende fietspad terecht te komen
Agh alles beter dan een elektrische fietsquote:
Daar ben ik het wel mee eensch. Van die bejaarden die dan niet meer weten hoe ze moeten stoppenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Starm het volgende:
[..]
Agh alles beter dan een elektrische fiets
Of proberen lollig te doen door je te gaan inhalen met 35km/uquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eensch. Van die bejaarden die dan niet meer weten hoe ze moeten stoppen
Daar werd in nog 2 keer door ingehaald toen ik gisteren op de heuvels aan het ploeteren wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Starm het volgende:
[..]
Agh alles beter dan een elektrische fiets
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar werd in nog 2 keer door ingehaald toen ik gisteren op de heuvels aan het ploeteren was
Een tijdje terug fietste zo'n bejaarde tegen mijn auto aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar werd in nog 2 keer door ingehaald toen ik gisteren op de heuvels aan het ploeteren was
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Een tijdje terug fietste zo'n bejaarde tegen mijn auto aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |