hij neemt alleen nooit op zeker?quote:
Vimeoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat Huntelaar de 5e moest nemen. Was idd wel het meest logisch geweest. 1e is belangrijker dan 5e.
Maargoed:
Doe maar niet Niels.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:13 schreef Rossdale het volgende:
Volgorde maakt toch geen ruk uit? Als de eerste penalty wel had gezeten dan waren die van Sneijder en Vlaar alsnog mis geweest en lag Nederland er alsnog uit. Alleen had het net een paar schoten langer geduurd.
Boeiend allemaal, NL ligt eruit, het was leuk zo lang het duurde, veel toffe feesten door het hele land dankzij de nationale ploeg, nu weer 2 jaar wachten. Dan weer dik feest
Oh shit, had gedacht dat hij wel bij de Heat zou blijven uiteindelijk nu Melo bij de Knicks blijftquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Cliffy het volgende:
Oh snap.
[ afbeelding ]
http://www.si.com/nba/2014/07/11/lebron-james-cleveland-cavaliers
Melo heeft nog niet getekend.. beetje raar haha..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh shit, had gedacht dat hij wel bij de Heat zou blijven uiteindelijk nu Melo bij de Knicks blijft
Aangezien je het zo tof vind, kunnen we hier dus ook wat meer over voetbal praten merk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:13 schreef Rossdale het volgende:
Volgorde maakt toch geen ruk uit? Als de eerste penalty wel had gezeten dan waren die van Sneijder en Vlaar alsnog mis geweest en lag Nederland er alsnog uit. Alleen had het net een paar schoten langer geduurd.
Boeiend allemaal, NL ligt eruit, het was leuk zo lang het duurde, veel toffe feesten door het hele land dankzij de nationale ploeg, nu weer 2 jaar wachten. Dan weer dik feest
Dan wil ik af en toe wat over hockey kwijt, aangezien clifford ook over basketbal lult..en de F1 de revu ook passeert. Oh en de lokale jeux de boules competitie vind ik belangrijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aangezien je het zo tof vind, kunnen we hier dus ook wat meer over voetbal praten merk ik
jij lult toch ook gewoon al over hockeyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dan wil ik af en toe wat over hockey kwijt, aangezien clifford ook over basketbal lult..en de F1 de revu ook passeert. Oh en de lokale jeux de boules competitie vind ik belangrijk.
Met love heb je wel meer meteen een big 3.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Melo heeft nog niet getekend.. beetje raar haha..
Had niet verwacht dat James een jaar (of twee) weg zou gooien om te rebuilden bij een ander team. Cavs zijn ook nog bezig met een move voor Kevin Love, mag je wel hopen dat Lebron ze kan allemaal kan leren hoe ze moeten verdedigen anders wordt het alsnog niks met de Cavs
Dat betekend vrij weinig als Lebron de enige is die kan verdedigenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met love heb je wel meer meteen een big 3.
Vast niet verteld dat je op het wk hockey in den haag geen bier mocht drinken IN het stadion.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
jij lult toch ook gewoon al over hockey
Voetbal gelul is vaak niet meer dan AjaxPSV
Twente
Wat is dat voor treurnis danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vast niet verteld dat je op het wk hockey in den haag geen bier mocht drinken IN het stadion.
Dat doet de FIFA dan wel weer beter..
F1, Le Mans, ALMS, JGTC, WTCC, Rally, ik vind het allemaal fantastischquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dan wil ik af en toe wat over hockey kwijt, aangezien clifford ook over basketbal lult..en de F1 de revu ook passeert. Oh en de lokale jeux de boules competitie vind ik belangrijk.
Feijenoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
jij lult toch ook gewoon al over hockey
Voetbal gelul is vaak niet meer dan AjaxPSV
Twente
Waarom kan le mans niet elk weekend..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
F1, Le Mans, ALMS, JGTC, WTCC, Rally, ik vind het allemaal fantastisch
Permanent Le Mans, elke dag, bijtanken tijdens het rijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom kan le mans niet elk weekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |