Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef Norrage het volgende:
Hoe consistent djoko is over een geheel jaar, zo inconsistent is hij in 1 wedstrijd...
Ja.quote:
quote:
Vroeger zaten die slijtplekken nog rond het net. Nu alleen nog rond de baselinequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef suus21 het volgende:
Wat is dat toch met dat uitglijden tegenwoordig, wat is er anders dan voorheen? Ik zag sampras ofzo nooit uitglijden op gras..
Zoveel rallies waren er vroeger dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef suus21 het volgende:
Wat is dat toch met dat uitglijden tegenwoordig, wat is er anders dan voorheen? Ik zag sampras ofzo nooit uitglijden op gras..
Djoko en Dimi glijden op elke ondergrond vaak uit...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef suus21 het volgende:
hij moet echt spikes aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
Die andere schoenen helpen Djoko heel veel.
Maar niemand is zo slecht als MUrray. Maar die gebruikt ze ook alleen als adempauzes geloof ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:07 schreef suus21 het volgende:
Doko is ook niet echt goed met challenges net als fed..
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |