Murray slecht, nee, jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Was murray slecht of was dimitrov goed? Norrage ben je nog fan van murray? Kan dimitrov winnen van djokovic?
Jawel. Hij speelt tenminste weer zoals het moet, alleen de uitvoering laat ten wensen over. Hij speelde veel beter dan vorig jaar. Snap nog steeds niet hoe hij toen won, in godsnaam...quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Was murray slecht of was dimitrov goed? Norrage ben je nog fan van murray? Kan dimitrov winnen van djokovic?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Gewoon een kwestie van niet gebroken worden in je eigen service games en dan in de tie-breaks toehappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:53 schreef Max23 het volgende:
Als Raonic zo blijft serveren komt Federer toch in de problemen denk ik
Ja, als Raonic serveert zoals vandaag, betekent het wel dat er veel druk komt op Feders servicegames.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van niet gebroken worden in je eigen service games en dan in de tie-breaks toehappen.
Vooral op het lichaam van Raonic serveren. Hij is een reus, kan goed de hoeken pakken, maar zit zichzelf in de weg bij services op het lichaam.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, als Raonic serveert zoals vandaag, betekent het wel dat er veel druk komt op Feders servicegames.
waarom lach je? Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:
Helemaal waar. Het zal dus per definitie spannend worden en om een paar beslissende punten gaan (in tie-breaks waarschijnlijk).quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer is vooral zelf erg servicesterk, zijn big serve return is redelijk (relatief beter dan zijn normale return), maar waarin hij ze verslaat is gewoon nog makkelijker door zijn servicegames heenkomen.
Ik vond het grappig hoe je drie vragen op rij stelde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom lach je? Heb ik iets verkeerds gezegd?
Warom dat? Ik hoop dat Federer wint.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Gruisman het volgende:
Beter wint Raonic van Fed en Dimi van Djoko.
Ik ben al die voorspelbare GS finales wel een beetje zat inmiddels. Raonic-Dimitrov lijkt me echt uniek, en hopelijk de definitieve doorbraak van Dimiquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Warom dat? Ik hoop dat Federer wint.
Maar jammer dat Kyrgios eruit ligt.
Dimitroc vind ik een leuke speler. Maar vind je Raonic leuk om te zien spelen? Ik vind er echt niets aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik ben al die voorspelbare GS finales wel een beetje zat inmiddels. Raonic-Dimitrov lijkt me echt uniek, en hopelijk de definitieve doorbraak van Dimi. Zou anders ook mooi zijn als hij de finale wint van Fed. Zie hem echter niet winnen van Djoko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |