http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/schedule17.htmlquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:21 schreef dockx het volgende:
Hoe kan ik zien wanneer en hoe laat de junioren hun singles moeten spelen?
Is dat een tattoo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef Columbiafan het volgende:
Die tattoo van KyrgiosIk heb steeds het gevoel dat er wat zand plakt aan z'n onderarm
Ik dacht alquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zal wel een verband/plakker zijn bedenk ik me net, wel idioot van me
Hij ziet er ziekjes uit.quote:
Als er weer een tiebreak komt dan, in de 1e set had Raonic kansen genoeg om de break te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Paar forehandfoutjes van Raonic in de tiebreak die hem duur komen te staan. Set Kyrgios.
Ik schakel volgende tiebreak weer in.
Djokovic - Federer finale. Ik schat het 45-55 omdat Djokovic niet heel comfortabel lijkt op gras.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Norrage het volgende:
Nou fedje. Wimbledon ligt er voor je om op te rapen nu
Dat was echt een keizersbal ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:22 schreef Max23 het volgende:
Wat een bal van Kyrgios, bijna net zo mooi als die van gister![]()
![]()
Murray slecht, nee, jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Was murray slecht of was dimitrov goed? Norrage ben je nog fan van murray? Kan dimitrov winnen van djokovic?
Jawel. Hij speelt tenminste weer zoals het moet, alleen de uitvoering laat ten wensen over. Hij speelde veel beter dan vorig jaar. Snap nog steeds niet hoe hij toen won, in godsnaam...quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Was murray slecht of was dimitrov goed? Norrage ben je nog fan van murray? Kan dimitrov winnen van djokovic?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Gewoon een kwestie van niet gebroken worden in je eigen service games en dan in de tie-breaks toehappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:53 schreef Max23 het volgende:
Als Raonic zo blijft serveren komt Federer toch in de problemen denk ik
Ja, als Raonic serveert zoals vandaag, betekent het wel dat er veel druk komt op Feders servicegames.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van niet gebroken worden in je eigen service games en dan in de tie-breaks toehappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |