Game of Thrones kijken en mn wijf in dr kont neukenquote:
John Snow gaat doodquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Game of Thrones kijken en mn wijf in dr kont neuken
iedereen in deze show gaat doodquote:
altijd gezellig met jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Game of Thrones kijken en chocobeers wijf in dr kont neuken
Fas.quote:
Oh er staat afwegen. Snapte het al niet. Wilde vragen of je hem gepast had. :squote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, Veer, moest nog denken aan je toen ik vanmiddag in de supermarkt een courgette aan het afwegen was. :$
Komt niemand er ooit achter dat die gast niet eens een rechtenstudie heeft afgerond?quote:
Afqegen? Afreven? Afteven? Afyeven? Afpeven? Afdeven? Afgeven? Afheven? Afkeven? Afleven? Afzeven? Afxeven? Afceven? Afbeven? Afneven? Afmeven?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:21 schreef Modus het volgende:
Oh er staat afwegen. Snapte het al niet. Wilde vragen of je hem gepast had. :s
Je wilt dat ik ga spoileren?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Komt niemand er ooit achter dat die gast niet eens een rechtenstudie heeft afgerond?
Ja, ik ben afgehaakt omdat ik het niet meer leuk vond maar ben daar wel benieuwd naar. Kan het op zich ook wel gewoon gaan googlen.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
M'n gehaktballen waren lekker jongens.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, ik ben afgehaakt omdat ik het niet meer leuk vond maar ben daar wel benieuwd naar. Kan het op zich ook wel gewoon gaan googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
heb er 4 aflevering van gekeken maar t is elke keer weer t zelfde kk liedjequote:
Ga zo de laatste twee afleveringen kijkenquote:
Van seizoen 4 he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga zo de laatste twee afleveringen kijken
Vier gemist door de tentamendrukteen daarna een beetje vergeten
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb er 4 aflevering van gekeken maar t is elke keer weer t zelfde kk liedje
oeh rechtzaak hier handel jij t maar af
oh jee het lukt niet
harvey heeft een inzicht
oh het lukt wel
yay
Godasmmequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
When your dad trades you for a camel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|