quote:
In het gat waar jij woont communiceren ze nog met rooksignalen?quote:
Dat was echt fantastisch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef Zeetakje het volgende:
Ik heb laatst voor ¤450 aan spul gekocht bij Fonq
Laat me raden, een van ecologisch verantwoord gekweekt hout gemaakte theezakjeshouder?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef Zeetakje het volgende:
Ik heb laatst voor ¤450 aan spul gekocht bij Fonq
quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat me raden, een van ecologisch verantwoord gekweekt hout gemaakte theezakjeshouder?
Dit idd ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:24 schreef Bombvis het volgende:
Alleen al door die waardeloze reclame zal ik er nooit komen, net als bij Zalando
QFTquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:24 schreef Bombvis het volgende:
Alleen al door die waardeloze reclame zal ik er nooit komen, net als bij Zalando
TS is boos.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja ik was nieuwsgierig en ik een goede bui dus ik dacht, laat ik daar eens kijken. Wat een kutsiteLeuke dingen hoor, maar alleen voor de hedendaagse kuthipster die van gekkigheid niet weet wat hij met zijn geld moet doen. Bovendien is alles daar veel te duur. 119,- voor een voetbal van 1,85 meter
Klacht: fonq is te hip en te duur
Recent wel nog goed geneukt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:49 schreef KutKat het volgende:
[..]
TS is boos.
"Hartelijk bedankt voor je bestelling bij fonQ.nl (of één van de 125 speciaalzaken).
FonQ.nl levert de bestelling zodra alle producten op voorraad zijn, zoals hieronder staat vermeld. Bij de bezorging van grote producten, zoals tuinmeubelen, word je op de bezorgdag die je hebt aangegeven, tussen 8:00 - 9:00 uur door de chauffeur gebeld hoe laat het pakket wordt geleverd.
De bestelling wordt (m.u.v. betaling met PIN en Klarna) geleverd nadat de betaling is ontvangen.
Je ontvangt per e-mail een betaalbevestiging wanneer je hebt betaald met iDEAL of creditcard. Zodra de bestelling verzonden wordt sturen wij een e-mailbericht met een Track & Trace code, zodat je de status kunt volgen. Bij pakketten die door de brievenbus passen (zoals Moleskine producten, agenda’s en boeken) ontvang je geen Track & Trace code."
Niet door jou, dat is duidelijk.quote:
Nee, dan liep je nu nog als een uitgewoonde cowgirl rond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:52 schreef KutKat het volgende:
[..]
Niet door jou, dat is duidelijk.
Hoe staat met jouw seksleven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |