Stoer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:18 schreef Autodefensa het volgende:
[..]
Waarop precies? Na 131 threads van discussie zijn wij beland in deel nummer 132 met de naam Lang Leve Hezbollah! Eigenlijk zou dit een soort 'nieuwsupdate' thread moeten worden... want discussie om Israel is nogal nutteloos. Je bent ervoor of ertegen, nuance is ver te zoeken. Vandaar dat ik niet eens de moeite neem en een beetje loop te trollen.
Google.translate-'grap'.quote:
Ik ben geen Israël fapper noch een Palestina fapper...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:25 schreef Autodefensa het volgende:
[..]
Google.translate-'grap'.
Wat wil je anders horen? Israel fappers keuren Israelische oorlogsmisdaden op Palestijnen goed. Hele wijken staan in lichterlaaie. Een onschuldige Arabische tiener is gemarteld, gedood en in brand gestoken... En veroordelingen zijn ver te zoeken. Welke discussie is hier mogelijk?
Discussie of we daar luidkeels voor moeten juichen of slechts een vreugdedansje moeten doen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:25 schreef Autodefensa het volgende:
[..]
Google.translate-'grap'.
Wat wil je anders horen? Israel fappers keuren Israelische oorlogsmisdaden op Palestijnen goed. Hele wijken staan in lichterlaaie. Een onschuldige Arabische tiener is gemarteld, gedood en in brand gestoken... En veroordelingen zijn ver te zoeken. Welke discussie is hier mogelijk?
Wie is er gestoorder.. De zieke beesten die verantwoordelijk zijn voor de dood van de tiener of de oorlogsmisdadigers die Gazastad lopen te bombarderen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben geen Israël fapper noch een Palestina fapper...
Probeer het dus zou ik zeggen.
Ik vind persoonlijk de personen die Gazastad bombarderen perverser .quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:32 schreef Autodefensa het volgende:
[..]
Wie is er gestoorder.. De zieke beesten die verantwoordelijk zijn voor de dood van de tiener of de oorlogsmisdadigers die Gazastad lopen te bombarderen?
ik waarneem overcompenseer gedrag. jij moet wel eckt een kleine pikkie hebben ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is de cultuur, opzich dus een logische aanname.
Het is dan ook een dommige cultuur.
Relativeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Waarom verdedig je Hamas eigenlijk zo vaak en zo fel als je het misselijk tuig vindt?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Die pallestijnse jongen lijkt op die foto bijzonder gay, zijn familie zal hem wel gedood hebben.
Geen verschil met vanuit je stoel de rebellen in Syrië en/ofof Israël steunen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:35 schreef theunderdog het volgende:
Zo gruwel ik ook van mensen die vanuit het westen uit hun computerstoel Assad of ISIS steunen.
Zeg ik dat er wel een verschil is?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geen verschil met vanuit je stoel de rebellen in Syrië en/ofof Israël steunen.
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeg ik dat er wel een verschil is?
Nee, je bent opzettelijk hinderlijk aan het doen.quote:
Onzin, ik vroeg ik het alleen maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:47 schreef theunderdog het volgende:
Nee, je bent opzettelijk hinderlijk aan het doen.
Ik reageer genoeg op wat iemand post, als je dat niet ziet...quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:47 schreef theunderdog het volgende:
Reageer gewoon is op wat iemand post, en doe niet quasi interessant.
Vragen doe je met een vraagteken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, ik vroeg ik het alleen maar.
[..]
Ik reageer genoeg op wat iemand post, als je dat niet ziet...
Ik doe niet quasi interessant.
twitter:Resistance48 twitterde op woensdag 02-07-2014 om 15:57:50The israeli terror soldiers are back in Al #Issawia right NOW with sound bombs provoking the people to confront their raids. #Palestine reageer retweet
De mensen die een tiener vermoorden. Het zogenaamd bombarderen van Gaza dient er slechts voor om raketlanceerinstallaties uit te schakelen. Goede zaak dus. Als ik het rode knopje had had ik die hele strook al lang de zee in geschoven, dat terroristenbolwerk. Vind dat ze zichzelf netjes onder controle houden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:32 schreef Autodefensa het volgende:
[..]
Wie is er gestoorder.. De zieke beesten die verantwoordelijk zijn voor de dood van de tiener of de oorlogsmisdadigers die Gazastad lopen te bombarderen?
Het probleem met media ( waar onder tweets) is dat we geen goed beeld krijgen. Ben je momenteel in Israël SadPanda?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:53 schreef SadPanda het volgende:
twitter:Resistance48 twitterde op woensdag 02-07-2014 om 15:57:50The israeli terror soldiers are back in Al #Issawia right NOW with sound bombs provoking the people to confront their raids. #Palestine reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |