This needs some clarificationquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Wil er iemand niet-schuinzittende tampons kopen?
Schuinzittende tampons irriteren vrouwen, dus het zal wel slaan op t feit dat ik zo fel reageer op Heatwave. Ik vind zijn statements echter extreem zwartwit, generaliserend, gruwelijk simpel en gewoonweg dom. En daar kan ik slecht tegen. Dan maar overkomen als een wijf met een scheefzittende tampon. Don't care.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond gemaild over kleine lekkage, vanmiddag komen ze al langs
Die scheefzittende tampon waar iemand klaarblijkelijk ernstig last van heeft en dat afreageert op een flinke groep mensen.quote:
HW is het wijf, niet jijquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schuinzittende tampons irriteren vrouwen, dus het zal wel slaan op t feit dat ik zo fel reageer op Heatwave. Ik vind zijn statements echter extreem zwartwit, generaliserend, gruwelijk simpel en gewoonweg dom. En daar kan ik slecht tegen. Dan maar overkomen als een wijf met een scheefzittende tampon. Don't care.
O, that's a first danquote:
quote:
Het klopte zo mooiquote:
Ik dacht altijd dat t was: Beter scheef d'rin, dan recht d'r neffe!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Tampons die niet goed zitten zijn echt kut.
Zo klink je als een Berbertje, dat weet je toch he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik reageer idd niet genuanceerd op dit onderwerp, bite me.
Haat is haat, doe je niets aan.
Angeltje, je weet dat ik jou niet persoonlijk bedoel, maar aan mijn intense minachting voor alles dat middlemanagement heet is niet iets recents en niet gebaseerd op 1 enkele recente ervaring.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo klink je als een Berbertje, dat weet je toch he?
Je overdrijft enorm. Jij denkt er niet echt zo over.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik reageer idd niet genuanceerd op dit onderwerp, bite me.
Haat is haat, doe je niets aan.
Dan nog vind ik dat je extreem dom reageert in deze.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angeltje, je weet dat ik jou niet persoonlijk bedoel, maar aan mijn intense minachting voor alles dat middlemanagement heet is niet iets recents en niet gebaseerd op 1 enkele recente ervaring.
Overal waar ik heb gewerkt of vrienden van me etc hebben gewerkt is het de aidslaag in het bedrijf, veranderen om het veranderen, schofferen om er zelf beter van te worden, eigen normen en waarden van thuis meebrengen en opdringen op het werk etc etc.
JIj bent vast een geweldige manager.
En zoals altijd, dat is je goed recht, maar niet mijn probleemquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat je extreem dom reageert in deze.
Ik doe niet aan liefde. Enkel lust.quote:
Beetje een middenkader management achtige uitspraak dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zoals altijd, dat is je goed recht, maar niet mijn probleem.
Ach, als die laag er uit is dan is het wel weer de laag erboven die de boeman is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zelf ook lang niet altijd blij met middelmanagement, en vind het een totaal overbodige laag die voornamelijk zichzelf bezig houdt, maar om ze nou naar de hel te verbannen...
Ach man, dat is precies hetzelfde als een scheids de tering toewensen. Lekker belangrijk, trust me als ik die macht zou hebben zou de wereld er allang anders uitzien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zelf ook lang niet altijd blij met middelmanagement, en vind het een totaal overbodige laag die voornamelijk zichzelf bezig houdt, maar om ze nou naar de hel te verbannen...
Primaat...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat is precies hetzelfde als een scheids de tering toewensen. Lekker belangrijk, trust me als ik die macht zou hebben zou de wereld er allang anders uitzien.
Mocht er echter een paneel zijn met 2 knoppen, allemaal levend, allemaal dood, vraag mij niet te kiezen.
Ik geloof d'r niks van, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan liefde. Enkel lust.
The Angel of Lust!
*Badum-tssjjj...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje een middenkader management achtige uitspraak dit.
It's my story and I'm sticking to it!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof d'r niks van, eerlijk gezegd
Totdat je een leuke kerel tegenkomt die geen hetero is, niet in een relatie zit of er net uitkomt, geen notoire vreemdganger is, geen dramaqueen is (heb ik zo alles?). Dan duik je er met gezwinde vaart weer in volgens mij, en dan bedoel ik niet alleen zijn bedquote:
Nou, die mensen moeten dan nog maar bestaan EN ik moet ze toevallig tegenkomenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Totdat je een leuke kerel tegenkomt die geen hetero is, niet in een relatie zit of er net uitkomt, geen notoire vreemdganger is, geen dramaqueen is (heb ik zo alles?). Dan duik je er met gezwinde vaart weer in volgens mij, en dan bedoel ik niet alleen zijn bed
Bestaan doen ze ongetwijfeld. Of jij ze tegenkomt, dat weet ik nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, die mensen moeten dan nog maar bestaan EN ik moet ze toevallig tegenkomen
Precies! Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaan doen ze ongetwijfeld. Of jij ze tegenkomt, dat weet ik niet
Maar blijf je dan ook altijd zoekende naar een 'betere'?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Meer "de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen".
Als Madnes niks aan de planning wijzigt, dan ga ik naar The Deaf en hoor ik na afloop de tussenstandquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/festival(...)laatsen-voetbal.html
Tja. Vrienden van mij hebben hetzelfde: Pearl Jam of WK Nederland - Costa Rica?
In "de ware" geloof ik ook niet. Wel in "ware" liefde. En die is best mogelijk met "de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen".quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! Dat bedoel ik maar.
Ze zullen vast wel ergens zijn, maar de kans is klein dat ik ze dan ook tegenkomen.
Om diezelfde reden geloof ik ook niet in "de ware". Meer "de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen".
Dat is een recept voor een ongelukkig leven volgens mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijf je dan ook altijd zoekende naar een 'betere'?
Dat zou je dan wel denken he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijf je dan ook altijd zoekende naar een 'betere'?
Ja oke, dat ook wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In "de ware" geloof ik ook niet. Wel in "ware" liefde. En die is best mogelijk met "de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen".
En zodra je die tegenkomt en er voor gaat, ben je binnen no time "verder"!quote:
Als je het zo stelt als jij wel, al snap ik wel goed wat je bedoelt verderquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Dat zou je dan wel denken he?
Mara misschien is er ook zoiets als "goed genoeg" en "prima".
Maar "de ware", daar geloof ik niet in. Misschien meerdere "waren".
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een recept voor een ongelukkig leven volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |