This needs some clarificationquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Wil er iemand niet-schuinzittende tampons kopen?
Schuinzittende tampons irriteren vrouwen, dus het zal wel slaan op t feit dat ik zo fel reageer op Heatwave. Ik vind zijn statements echter extreem zwartwit, generaliserend, gruwelijk simpel en gewoonweg dom. En daar kan ik slecht tegen. Dan maar overkomen als een wijf met een scheefzittende tampon. Don't care.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond gemaild over kleine lekkage, vanmiddag komen ze al langs
Die scheefzittende tampon waar iemand klaarblijkelijk ernstig last van heeft en dat afreageert op een flinke groep mensen.quote:
HW is het wijf, niet jijquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schuinzittende tampons irriteren vrouwen, dus het zal wel slaan op t feit dat ik zo fel reageer op Heatwave. Ik vind zijn statements echter extreem zwartwit, generaliserend, gruwelijk simpel en gewoonweg dom. En daar kan ik slecht tegen. Dan maar overkomen als een wijf met een scheefzittende tampon. Don't care.
O, that's a first danquote:
quote:
Het klopte zo mooiquote:
Ik dacht altijd dat t was: Beter scheef d'rin, dan recht d'r neffe!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Tampons die niet goed zitten zijn echt kut.
Zo klink je als een Berbertje, dat weet je toch he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik reageer idd niet genuanceerd op dit onderwerp, bite me.
Haat is haat, doe je niets aan.
Angeltje, je weet dat ik jou niet persoonlijk bedoel, maar aan mijn intense minachting voor alles dat middlemanagement heet is niet iets recents en niet gebaseerd op 1 enkele recente ervaring.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo klink je als een Berbertje, dat weet je toch he?
Je overdrijft enorm. Jij denkt er niet echt zo over.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik reageer idd niet genuanceerd op dit onderwerp, bite me.
Haat is haat, doe je niets aan.
Dan nog vind ik dat je extreem dom reageert in deze.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angeltje, je weet dat ik jou niet persoonlijk bedoel, maar aan mijn intense minachting voor alles dat middlemanagement heet is niet iets recents en niet gebaseerd op 1 enkele recente ervaring.
Overal waar ik heb gewerkt of vrienden van me etc hebben gewerkt is het de aidslaag in het bedrijf, veranderen om het veranderen, schofferen om er zelf beter van te worden, eigen normen en waarden van thuis meebrengen en opdringen op het werk etc etc.
JIj bent vast een geweldige manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |