1) verbing met netwerk makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet zoIk vraag t een ander wel, thanks tho.
Heb windows 7...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
1) verbing met netwerk maken
2) rechtermuisknop tikken op je netwerk
3)eigenschappen
4)tab verbinding
5)allemaal aanvinken
hormonenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jij test mijn geduld.
IK VRAAG HET EEN ANDER WEL![]()
:,(
![]()
![]()
Je moet de prio's aanpassen. Welke Windows heb je?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik mijn laptop verbind met thuis modem krijg ik het gekut dat het standaard op openbaar netwerk staat. Pas na 100 dingen proberen komt het op thuisnetwerk en kan ik internetverbinding krijgen.
Hoe doe ik het zo dat het gelijk goed staat
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of je bent aan het ovuleren of je bent aan het PMS'en. Er is geen middenweg bij jou, he
Hahhahahahahahahahahshhshs..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of je bent aan het ovuleren of je bent aan het PMS'en. Er is geen middenweg bij jou, he
Sagol. Zo ff mm lap aan doen en proberenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:44 schreef zarGon het volgende:
Zoiets: http://support.microsoft.com/kb/2526067. Wireless connection priority stap 3.
Vraag maar aan mij. Wat wil je vragen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jij test mijn geduld.
IK VRAAG HET EEN ANDER WEL![]()
:,(
![]()
![]()
Morgen. Was te lui voor laptop aan doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vraag maar aan mij. Wat wil je vragen?
Ik tel niet mee zeker?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo, waar zijn de mensen van vanmorgen heen? Grgr
Bami heeft 't goed uitgelegd btw. Ik snap jouw probleem nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen. Was te lui voor laptop aan doen.
hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo, waar zijn de mensen van vanmorgen heen? Grgr
Dude. Denk je dat ik dom ben?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bami heeft 't goed uitgelegd btw. Ik snap jouw probleem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |