Vraag maar aan mij. Wat wil je vragen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jij test mijn geduld.
IK VRAAG HET EEN ANDER WEL![]()
:,(
![]()
![]()
Morgen. Was te lui voor laptop aan doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vraag maar aan mij. Wat wil je vragen?
Ik tel niet mee zeker?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo, waar zijn de mensen van vanmorgen heen? Grgr
Bami heeft 't goed uitgelegd btw. Ik snap jouw probleem nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen. Was te lui voor laptop aan doen.
hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo, waar zijn de mensen van vanmorgen heen? Grgr
Dude. Denk je dat ik dom ben?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bami heeft 't goed uitgelegd btw. Ik snap jouw probleem niet
altijd eten eten eten, echte allochtoonquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
Had vlaai voor mezelf moeten halen.
ZIN.
geldquote:
Az ye birazquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
Had vlaai voor mezelf moeten halen.
ZIN.
youtube.com of wil je mijn onbetaalbare gezelschap?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd eten eten eten, echte allochtoon
[..]
geld
Of entertainment
is dit een retorische vraag?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
youtube.com of wil je mijn onbetaalbare gezelschap?
zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
Eten is liefde. Daarom ik mollig. Een brok gevuld met liefde, deze chick.
Nee, een historische.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dit een retorische vraag?
[..]
zo denk ik er ook over
Hmm, veel om van te houden lekkr hoor :$quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
Eten is liefde. Daarom ik mollig. Een brok gevuld met liefde, deze chick.
Zeker op insta gezetquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje heeft dit gemaakt. Het enige wat ze gedaan heeft vandaag. Lui donder.
Puhquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, een historische.
Jij hebt zeker stamppot gegeten vandaag
Zie je toch.quote:
ik ga altijd bij groepjes mensen staan en maak een selfiequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb ook bikinifoto's erop.
En van eten.
En van mijn vriendenloze bestaan.
Oh heb ook foto's van familie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga altijd bij groepjes mensen staan en maak een selfie
waar doe je dat? Hoeveel zie je er dan gemiddeld? Welke is het mooiste?quote:
mijn insta is geheim wat is jouwr?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh heb ook foto's van familie.
Yeey.
Op de snelweg. 4x een kwart. DAF GTiquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar doe je dat? Hoeveel zie je er dan gemiddeld? Welke is het mooiste?
@iamsolonelyquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar doe je dat? Hoeveel zie je er dan gemiddeld? Welke is het mooiste?
[..]
mijn insta is geheim wat is jouwr?
ok waar sta jij dan? Op de snelweg of in de bosjes? Mogen de vrachtwagens jou ook spotten of telt het gespotte dan voor de helft mee? Noteer je alles in je notitieboekje of maak je ook foto's?quote:
quote:
Jij verveelt jequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok waar sta jij dan? Op de snelweg of in de bosjes? Mogen de vrachtwagens jou ook spotten of telt het gespotte dan voor de helft mee? Noteer je alles in je notitieboekje of maak je ook foto's?
[..]
wat staat hierquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik toon vet interesse in je antwoord je hiermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |