dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
Had ik toch mooi je LAPO even gekidnapped.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Zal hem zo voor je aanpassen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie updatet het plaatje in de OP eigenlijk? Woon al jaren niet meer in Nijverdal
En misschien iets moois voor Selma in de OP ofzo? Dit staat ook wat raarquote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En misschien iets moois voor Selma in de OP ofzo? Dit staat ook wat raar
Werk zequote:
quote:
oh is vaak zo in de horeca... maar had geregeld dat ik niet tot sluit hoefde dus voor 10 uur ben ik sowieso vrijquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hij komt ook even binnenvallen hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hen!
Hoe is het met die heerlijke romige spekkont van je?
Draganquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hen!
Hoe is het met die heerlijke romige spekkont van je?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:03 schreef norich het volgende:
[..]
Dragan
Ja prima, nog altijd lekker spekkig.
Hoe is het met jouw mooie bierpens?
Thee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, tijd voor een lekker bakkie thee.
Bosvruchtentheequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
Werd net gebeld door "microsoft". Een of andere vage indiase, zeer veel lawaai en er 'was een probleem met mijn licentie'. Of ik mijn password wilde doorgeven.
Dus ik spel Eff, You, Cee, Kay, Why, Ooh, You, Bee, Aai, Tee, Cee, Age. Could you please confirm that to me in words?
YES SIR I BELIEVE YOUR PASSWORD IS: "FUCK YOU BITCH"..
En toen hing ze op..
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
Werd net gebeld door "microsoft". Een of andere vage indiase, zeer veel lawaai en er 'was een probleem met mijn licentie'. Of ik mijn password wilde doorgeven.
Dus ik spel Eff, You, Cee, Kay, Why, Ooh, You, Bee, Aai, Tee, Cee, Age. Could you please confirm that to me in words?
En toen hing ze op..
Bazenactiequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
En toen hing ze op..
Bazenspel. Alhoewel het op een gegeven moment wel gaat vervelen. Had wel wat meer in mogen zitten, anno 2014.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik speel dus zo'n spel genaamd Euro Truck Simulator 2 en er is een Nederlands team aan het modden. Hebben ze gewoon Sint Isidorushoeve op de kaart gezet
Topgame is dat! Ik voelde me als een eckte Baron met mijn roze MAN-truck.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik speel dus zo'n spel genaamd Euro Truck Simulator 2 en er is een Nederlands team aan het modden. Hebben ze gewoon Sint Isidorushoeve op de kaart gezet
weet ik niet. Ik heb mijn gsm gekoppeld aan mijn vaste toestel, dus ik zie alleen dat er naar mijn vaste toestel wordt gebeld.quote:
Mja, zodra je de moneycheat ontdekt hebt is het niet leuk meer (garage in engeland, garage in oost-europa en via je garagelijst instant travel doen zodra je een man of 10 voor je hebt werken)quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bazenspel. Alhoewel het op een gegeven moment wel gaat vervelen. Had wel wat meer in mogen zitten, anno 2014.
https://www.facebook.com/ets2nlmap?fref=tsquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Topgame is dat! Ik voelde me als een eckte Baron met mijn roze MAN-truck.Gaat wel snel vervelen, mede door de domme AI van het overige verkeer.
Welke mod is dat dan?
Knap staaltje werk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ets2nlmap?fref=ts
Nice rig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is mijn truck, Tuk:
[ afbeelding ]
Telvanni. Die naam gebruik ik tegenwoordig net zo vaak als Drizzt en Moredhelquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice rig.
Wat staat er op die kentekenplaat?
Srsly? Ik hoor niks o.óquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag, teringveel politie en ambulances
Ah, daar heb je het al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zag er heel veel bij die 'feestrotonde'
Jimmy iddquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee gek, dat was Steven op het stationen later Jimmy op de markt geloof ik
wat is daarquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jimmy idd
Oh trouwens.. Alfa![]()
![]()
![]()
Ik zit ook een beetje te kijken naar een 159. Die zijn niet zo heel duur Krea. De Brerawel
das wel relaxed!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan ik zaterdag op mijn verjaardag op een 32 inch kijken ipv op een 21 inch
Een Samsung gekocht? Die 21 was ook wel erg klein.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan ik zaterdag op mijn verjaardag op een 32 inch kijken ipv op een 21 inch
Nee, een Saloraquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een Samsung gekocht? Die 21 was ook wel erg klein.
Hier valt het verbazingwekkend meequote:
Heel wazig geslapen, paar keer volledig onnodig wakker geworden. Ik doe vandaag geen kloot'n.quote:
Wat ga je doen, skat?quote:
Geen verschil met normaal dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe vandaag geen kloot'n.
quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik ben nog niet heel erg wakkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zaterdag hoor, maar dankjewel!
dank jequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gecondoleerd. .. maar wie was Toos ?
Ik zeg ook niet dat het sad is ofzo. Was zo grappigquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is daaraan?
het is wel leuk, maar niet sad ofzo.
zijn alfa's zulke goede auto's dat hier zoveel alfa's zijn?
ik ben er in elk geval niet zo fan van
Dat ben je ookquote:
;iquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ben je ookmaar als dat lijf in beweging komt is er geen houden aan
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoi... nog steeds moete lang gedate gister na school..
quote:
geen idee.. misschien wel... misschien niet. Kan nog alle kanten op... voor nu hebben wij het samen erg leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Hoe ging de date? Is het relatiemateriaal?
[..]
maar ik ben nog aan 't werk en heb d'r kats geen zin in.quote:
hier nog 1 en ik moet vanavond ook nogquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben nog aan 't werk en heb d'r kats geen zin in.
arme jijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hier nog 1 en ik moet vanavond ook nog
Ik wel. Frankrijk maakt wel een betere indruk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:17 schreef Redbaron het volgende:
Ook maar eens wat gaan doen...
Helaas zie Ik die duitsers niet verliezen vanavond
Ik bedoel het vrij letterlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wel. Frankrijk maakt wel een betere indruk.
Ahhh zo! Jammer genoeg ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik bedoel het vrij letterlijk
Rij tussen 18-19u weg bij Venlo
Ik zie ze ook niet verliezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahhh zo! Jammer genoeg ik ook niet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Soms vraag Ik mij echt af of jij wel de juiste nationaliteit hebt..
Right.. Alleen omdat ik met voetbal Duitsland ook toejuich.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Soms vraag Ik mij echt af of jij wel de juiste nationaliteit hebt..
jaquote:
Ja, dat doe je niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef norich het volgende:
[..]
Right.. Alleen omdat ik met voetbal Duitsland ook toejuich.
Hangt er een beetje vanaf op welke snelweg, op hoeveel km afstand, en hoeveel km file natuurlijk... Maar succes iig!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Redbaron het volgende:
Jeuj snelweg afgesloten en ik sta in de file. Dat worst Brazil ook missen
Thanks!quote:
Das lang geleden...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf op welke snelweg, op hoeveel km afstand, en hoeveel km file natuurlijk... Maar succes iig!Krea !
Dankjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:44 schreef Kreator het volgende:
Gefeliciteerd, lekker ding. Dat je maar vele orgasmes mag krijgen vandaag.
Thanksquote:
Ik ben mn hele huis aan het poetsen. Bijna klaar! Dan beginnen met appeltaart bakkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:05 schreef Kreator het volgende:
...ik zit bij de bandentoko te wachten. God wat saai... straks maar eens wat michelinrubber op straat gummen.
Thanks!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeerd Nath
En tot vanavond
Jammiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Appeltaart gaat zo de oven in
Lekker in de regenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammie![]()
Nu op weg naar de Mc om m'n schoenen op te halenGoddomme.
Ohnoh! Ik moet zo wel even door de regenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso, ben ook al lang weer terug
Maar nogmaals gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh! Ik moet zo wel even door de regen
Jij ook jarig?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar nogmaals gefeliciteerd met je verjaardagMaak er een mooie dag van, doe ik namelijk ook
vanavond maar voetbal kijken in de feesttent van Bentelo
Nee johquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar nogmaals gefeliciteerd met je verjaardagMaak er een mooie dag van, doe ik namelijk ook
vanavond maar voetbal kijken in de feesttent van Bentelo
Wat een gaaf appartementquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een filmpje (ondersteund door stom commentaar) van m'n appartement:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijkquote:Op maandag 7 juli 2014 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjullie
En Mr.T, er is uitgebreid een topic voor haar (geweest) in ONZ en in deze reeks is er ook een topic met een TT voor haar geweest. Had je ineens een leven ofzo?
Ik had eindelijk ff de tijd genomen om filmpje te kijken en hij is geniaalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, kloptquote:Op maandag 7 juli 2014 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
KennelijkMaar godver, het komt wel even rauw op je dak vallen
De laatste keer dat ik haar zag was bij de housewarming van Kreator, we wilden nog wat afspreken in Almelo mocht ik er in de buurt zijn. Nooit van gekomenquote:
Ja mooi kut inderdaad. Ook de laatste keer dat ik haar zag.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik haar zag was bij de housewarming van Kreator, we wilden nog wat afspreken in Almelo mocht ik er in de buurt zijn. Nooit van gekomen![]()
He bahquote:Op maandag 7 juli 2014 08:16 schreef Kreator het volgende:
Over bizar gesproken. Was vorige week zaterdag bij de oom van mijn vriendin op bezoek. Hele middag gezeten. Zondag was hij dood. Gescheurde aorta. Donderdag was de crematie.
Spaceappeltaart?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan beginnen met appeltaart bakken
Nee, gewonequote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Moggel.
[..]
Spaceappeltaart?![]()
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:16 schreef Kreator het volgende:
Over bizar gesproken. Was vorige week zaterdag bij de oom van mijn vriendin op bezoek. Hele middag gezeten. Zondag was hij dood. Gescheurde aorta. Donderdag was de crematie.
Damn. Verder zeker helemaal gezond. Altijd zo onverwachts. Gecondoleerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:16 schreef Kreator het volgende:
Was een jaar geleden wel aan zijn hart geopereerd, maar alles was ok. Zaterdag was er ook niks aan de hand, heeft nog motor gereden en wij zijn op bezoek geweest. 's avonds niet lekker te pas, 's ochtends dood.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Damn. Verder zeker helemaal gezond. Altijd zo onverwachts. Gecondoleerd.
Niet gelijk hulp ingeschakeld gezien z'n operatie?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:58 schreef Kreator het volgende:
...'s avonds niet lekker te pas, 's ochtends dood.
HALLOOTJES!quote:
Jewaquote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
HAIII GAB, Bevalt t alleen wonen nog n beetje?
Zo fijn is dat jaquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JewaMooi doen waar ik zin in heb en hoef met niemand rekening te houden
Ongegeneerd het volume van de GAYpron aan laten staan en met de deur los drietnquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ongegeneerd het volume van de GAYpron aan laten staan en met de deur los drietn
Wat doe je woensdag/donderdag/vrijdag?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hij doet op woensdag, rond 22:00quote:Op maandag 7 juli 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat doe je woensdag/donderdag/vrijdag?
Ik ben tot nu toe die dagen vrij, dus als je makkelijk te bereiken bent met OV, kan ik zo eem langswipp'n!
Helemaal niks, dus je kunt wel langskomenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat doe je woensdag/donderdag/vrijdag?
Ik ben tot nu toe die dagen vrij, dus als je makkelijk te bereiken bent met OV, kan ik zo eem langswipp'n!
Ja, woensdag 22.00 weet ik ook wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hij doet op woensdag, rond 22:00
Nice! Moeten we maar even verder over DM'en/Appenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal niks, dus je kunt wel langskomen
Moet kunnen, hoef donderdag pas 12:00 te werkenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, woensdag 22.00 weet ik ook wel.
Kom je bij mij kijken? Genoeg bier over
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet kunnen, hoef donderdag pas 12:00 te werken
Komt goedquote:Op maandag 7 juli 2014 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga woensdag even trainen en dan ben je vanaf half 9 sowieso welkom
Jup, gisteren voelde ik me echt vertyft, vandaag nergens meer last vanquote:Op maandag 7 juli 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weer helemaal goed te pas btw?
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, gisteren voelde ik me echt vertyft, vandaag nergens meer last van
Weer teveel gezopen?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, gisteren voelde ik me echt vertyft, vandaag nergens meer last van
Hmm dat is niet grappig nietquote:Op maandag 7 juli 2014 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu
Nouja, niet eens gek veel, het viel verkeerd ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:27 schreef Redbaron het volgende:
Zaterdag verjaardag gehad in de hoeve, heerlijk lompe vrouwen daar
Ik ben er in het verleden vaak genoeg geweest rond Hemelvaartsdagquote:Op maandag 7 juli 2014 13:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi man, nemen geen blad voor de mond en zuipen ook goed bier
Wauwiequote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, Nath komt woensdagmiddag naar hier
Jij nog iets met zo'n lomp ding uit de hoeve gedaan?quote:
Neh voetbal was te spannendquote:Op maandag 7 juli 2014 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij nog iets met zo'n lomp ding uit de hoeve gedaan?
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, Nath komt woensdagmiddag naar hier
Die ene die zelfs met een fles Canei niet te pentreren was?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe vast een megakuisheidsgordel over mn billetjes..
Alleen over het gaatje dan he, ik wil de rest wel aan kunnen raken.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe vast een megakuisheidsgordel over mn billetjes..
Heerlijk lomp weerquote:Op maandag 7 juli 2014 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen over het gaatje dan he, ik wil de rest wel aan kunnen raken.
Oke, oke.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen over het gaatje dan he, ik wil de rest wel aan kunnen raken.
Ja, is in het ziekenhuis overleden, wachtend op de trauma heli om van Gronau naar Munster gevlogen te worden. Is door zijn vrouw gelijk daarheen gestuurd toen hij niet lekker werd.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet gelijk hulp ingeschakeld gezien z'n operatie?
Was ie trouwens getrouwd/samenwonend?
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, is in het ziekenhuis overleden, wachtend op de trauma heli om van Gronau naar Munster gevlogen te worden. Is door zijn vrouw gelijk daarheen gestuurd toen hij niet lekker werd.
Toch wel de ekte ekte op de SNES he?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mario KartenLang niet meer gedaan
Nee, op de Wiiquote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch wel de ekte ekte op de SNES he?
Naakt?quote:
Picsquote:
Doen we anders woensdag wel, je zou nog voor een zekere poster gaan strippenquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doen we anders woensdag wel, je zou nog voor een zekere poster gaan strippen
Die van Morrowindquote:
zulke dingen vergeten mannen dan weer net niet he... of ze verzinnen ze wel...quote:
Oh, dat kan ik me niet meer herinneren?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die van MorrowindPostte dat ding in het Elder Scrolls-topic en iemand kwam met het commentaar dat ik daarmee vast ieder meisje uit de kleren zou krijgen. Dat stelde ik aan jou voor en jij zei "ja!"
Tuurlijk niet...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me niet meer herinneren?
Dat was een keer via msn... maar ik ga eens kieknquote:
Jajajajajaquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was een keer via msn... maar ik ga eens kiekn
Godverdegodver. Simpele boernlul da'j d'r rond waggeltquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Godverdegodver. Simpele boernlul da'j d'r rond waggelt![]()
Leipe shitquote:Op maandag 7 juli 2014 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
net in elkaar gezet als herinnering van een super weekend![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nu alleen nog ophangen, maar komt goedquote:
Alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij ook nog wakker? Of al wakker?
hoiquote:
quote:
Mag je ook wel ff hierzo langsbrengenquote:
ik of ruler??of beide??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Mag je ook wel ff hierzo langsbrengen
Jijquote:
quote:
Eh... ik zit altijd thuis he.quote:
jij ging toch ook wel eens ergens heen als soort therapiequote:
Oh op die fietsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij ging toch ook wel eens ergens heen als soort therapie
ahh ok dan hoor ik t wel..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh op die fietsDa's afgelopen, zit nu tussen Roessingh en het vervolg in, mede dankzij de verhuizing. Het leek mij niks om meteen van het ene naar het andere te gaan terwijl er ook nog verhuisd moest worden, zie dus wel wanneer het volgende project start
arme jijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. Rijden weer eens geen treinen tussen Hengelo en Almelo
Uhuquote:
ohhh in een huispak van donders??? Zag gister stukje op tv...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Helemaal nat geregendMaar richting huis is dat niet zo erg. Lekker gedouched en warm aangekleed op de bank nu
en dan in regen naar mams lopen??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhunu in Almelo, trein naar Wierden en dan weer overstappen naar N'dal
Huispak van dondersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh in een huispak van donders??? Zag gister stukje op tv...
vond ze ee heerlijk warm uitzien.. maaar zooooo afschuwelijk lelijk dak m niet eens wil passen..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huispak van dondersDonders
![]()
Nee dus.
tja nikkie is aan t werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die paar minuten maken me weinig uit
Preciesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vond ze ee heerlijk warm uitzien.. maaar zooooo afschuwelijk lelijk dak m niet eens wil passen..
moet nog flink winkelen voor mn werk vakantie...quote:
Nog stijve kaken dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu alleen nog ophangen, maar komt goeden geen Dominator, iets teveel hardcore; denk dat mijn volgende (grote) feest Q-BASE wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |