dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
Had ik toch mooi je LAPO even gekidnapped.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Zal hem zo voor je aanpassen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie updatet het plaatje in de OP eigenlijk? Woon al jaren niet meer in Nijverdal
En misschien iets moois voor Selma in de OP ofzo? Dit staat ook wat raarquote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En misschien iets moois voor Selma in de OP ofzo? Dit staat ook wat raar
Werk zequote:
quote:
oh is vaak zo in de horeca... maar had geregeld dat ik niet tot sluit hoefde dus voor 10 uur ben ik sowieso vrijquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hij komt ook even binnenvallen hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hen!
Hoe is het met die heerlijke romige spekkont van je?
Draganquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hen!
Hoe is het met die heerlijke romige spekkont van je?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:03 schreef norich het volgende:
[..]
Dragan
Ja prima, nog altijd lekker spekkig.
Hoe is het met jouw mooie bierpens?
Thee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, tijd voor een lekker bakkie thee.
Bosvruchtentheequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
Werd net gebeld door "microsoft". Een of andere vage indiase, zeer veel lawaai en er 'was een probleem met mijn licentie'. Of ik mijn password wilde doorgeven.
Dus ik spel Eff, You, Cee, Kay, Why, Ooh, You, Bee, Aai, Tee, Cee, Age. Could you please confirm that to me in words?
YES SIR I BELIEVE YOUR PASSWORD IS: "FUCK YOU BITCH"..
En toen hing ze op..
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
Werd net gebeld door "microsoft". Een of andere vage indiase, zeer veel lawaai en er 'was een probleem met mijn licentie'. Of ik mijn password wilde doorgeven.
Dus ik spel Eff, You, Cee, Kay, Why, Ooh, You, Bee, Aai, Tee, Cee, Age. Could you please confirm that to me in words?
En toen hing ze op..
Bazenactiequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef Kreator het volgende:
En toen hing ze op..
Bazenspel. Alhoewel het op een gegeven moment wel gaat vervelen. Had wel wat meer in mogen zitten, anno 2014.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik speel dus zo'n spel genaamd Euro Truck Simulator 2 en er is een Nederlands team aan het modden. Hebben ze gewoon Sint Isidorushoeve op de kaart gezet
Topgame is dat! Ik voelde me als een eckte Baron met mijn roze MAN-truck.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik speel dus zo'n spel genaamd Euro Truck Simulator 2 en er is een Nederlands team aan het modden. Hebben ze gewoon Sint Isidorushoeve op de kaart gezet
weet ik niet. Ik heb mijn gsm gekoppeld aan mijn vaste toestel, dus ik zie alleen dat er naar mijn vaste toestel wordt gebeld.quote:
Mja, zodra je de moneycheat ontdekt hebt is het niet leuk meer (garage in engeland, garage in oost-europa en via je garagelijst instant travel doen zodra je een man of 10 voor je hebt werken)quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bazenspel. Alhoewel het op een gegeven moment wel gaat vervelen. Had wel wat meer in mogen zitten, anno 2014.
https://www.facebook.com/ets2nlmap?fref=tsquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Topgame is dat! Ik voelde me als een eckte Baron met mijn roze MAN-truck.Gaat wel snel vervelen, mede door de domme AI van het overige verkeer.
Welke mod is dat dan?
Knap staaltje werk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ets2nlmap?fref=ts
Nice rig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is mijn truck, Tuk:
[ afbeelding ]
Telvanni. Die naam gebruik ik tegenwoordig net zo vaak als Drizzt en Moredhelquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice rig.
Wat staat er op die kentekenplaat?
Srsly? Ik hoor niks o.óquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag, teringveel politie en ambulances
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |