Bosmaaier en een 20 liter schoonmaak azijn in een rugspuit en die tuin is in een uur weer toonbaar toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff wat een slecht bod voor van dat teringwerk.
Gifquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bosmaaier en een 20 liter schoonmaak azijn in een rugspuit en die tuin is in een uur weer toonbaar toch?
Schoonmaak azijn is wel oké. Gebruik het zelf op het terras, nadat ik er met de kärcher overheen gegaan ben, doe er wel wat zout door heen, systeemmiddelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Gif
Gewoon eerst alles los schoffelen en dan met de hand eruit trekken toch?
Godkenki wat klinkt dit weer gay.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Sochtends in je blote snikkel in de badkamer lekker warme voeten. Of als je met je haartjes of make up bezig bent warme vloer. Waarom zou je dat niet willen ?
Haha, wat een enorme pauperbende.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Iets voor 2noot ?
FHF / [Friesland/Groningen] Tuinman/vrouw gezocht
wtf hoelang kijk jij naar die foto's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef chroestjov het volgende:
Ook echt van die typische glitter paardenstickers op de prullenbakken en dat kinderhoofdje dat net boven de vensterbank uitsteekt.
Tab stond nog open, wilde je niet van streek maken, sry hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wtf hoelang kijk jij naar die foto's.![]()
It freaks me outtttt. Dat babyhoofd
Ja, maar meteen wel duidelijk dat het om een alleenstaande moeder gaat die er allemaal niet meer mee om kan gaan waardoor ze de tuin zelf niet kan bijhouden.quote:
Wat een misdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:53 schreef chroestjov het volgende:
Ja, maar meteen wel duidelijk dat het om een alleenstaande moeder gaat die er allemaal niet meer mee om kan gaan waardoor ze de tuin zelf niet kan bijhouden.
Zou ze gedumpt zijn door een alfa man?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Of ze is van beide kanten want ze vraagt tuinmannen en tuinvrouwenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
Uhm ze valt op mannen, tenzij ze zich enkel heeft laten volspuiten om dat kind te kunnen baren.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
Of ze is van beide kanten want ze vraagt tuinmannen en tuinvrouwen
Ja ze is wanhopig, maar zo'n wannabi hoef ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
Of ze is van beide kanten want ze vraagt tuinmannen en tuinvrouwen
hmm ja snap ik.. Maar als ik zo naar die foto's kijk is dat toch niet zoveel moeite.. Weekendje jezelf even goed kwaad maken en het ziet er weer goed uitquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ze is wanhopig, maar zo'n wannabi hoef ik niet.
Hehequote:
Lekker foefje toch hahaheje ;Dquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ze is wanhopig, maar zo'n wannabi hoef ik niet.
Meer de stokslobberaar hahahaha ;Pquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Jezus Chai. Jij bent vast de roddeltante in jouw dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |