abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141548557
Hoi :)

Ik ben op zoek naar 2/3 tuinmannen/vrouwen die een (mid)dagje willen komen helpen met mijn voor en achtertuin.
Door privéomstandigheden heb ik de boel laten versloeren en ik kom er nu niet meer doorheen alleen :@ Daarnaast heb ik zelf geen gereedschap/benodigdheden om de boel weer te fatsoeneren + een enorm gebrek aan energie. Hier wil ik verder niet teveel over uitweiden, vragen mogen per dm/pm :)

In de spoilers staan wat foto's. Het gras is inmiddels flink gesnoeid. Er moet nog flink wat onkruid worden gewied, de voortuin moet worden leeg geschept (al het gras eruit), er zitten nog wat distels in de achtertuin die er uit moeten worden geschept etc etc.
Een aanhangertje zou fijn zijn :) Kosten voor het grofvuil komen voor mijn rekening uiteraard.

Ik kan niet veel bieden, maar koffie/broodjes etc zijn beschikbaar + een kratje bier of iets in die strekking kan er natuurlijk altijd van af.

Ik woon 20km centraal tussen Groningen-Leeuwarden-Drachten-Dokkum.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141633875
Anyone? :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:20:00 #3
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_141634875
Je woont dan ook wel in Fryslan he..
Ruim 2.5 uur rijden. :(
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_141640001
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef LompeWorst het volgende:
Je woont dan ook wel in Fryslan he..
Ruim 2.5 uur rijden. :(
:@
Vandaar de Fryslân/Grunn tag in de TT, om ''teleurstellingen'' te voorkomen :+
pi_141640811
FHF is niet zo druk meer maar ik denk dat er met een beetje geduld er echt wel mensen zich komen melden, de algehele "spirit" is vast niet verdwenen. ;)

Ik meen me te herinneren dat je vorig jaar een zelfde topic had wat je zelf afgeblazen hebt ivm andere prioriteiten (of het was iemand anders met dezelfde vraag) maar dat er al wel hulp aangeboden was. Die mensen zijn vast niet weg.
En anders zijn er wel andere mensen met het hart op de juiste plaats, even geduld en dit topic af en toe weer onder de aandacht brengen en het komt wel in orde gok ik zo.
pi_141642149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:56 schreef vannelle het volgende:
FHF is niet zo druk meer maar ik denk dat er met een beetje geduld er echt wel mensen zich komen melden, de algehele "spirit" is vast niet verdwenen. ;)

Ik meen me te herinneren dat je vorig jaar een zelfde topic had wat je zelf afgeblazen hebt ivm andere prioriteiten (of het was iemand anders met dezelfde vraag) maar dat er al wel hulp aangeboden was. Die mensen zijn vast niet weg.
En anders zijn er wel andere mensen met het hart op de juiste plaats, even geduld en dit topic af en toe weer onder de aandacht brengen en het komt wel in orde gok ik zo.
Dat was ik niet :)

Ik zal het even afwachten. Ik woon dan ook wel erg beroerd, dat zal er ook zeker mee te maken hebben.
pi_141652645
Dan heb ik dat fout gedacht. :)
Lokatie zal er idd ook wel mee te maken hebben, het Noorden kent nou eenmaal vele nadelen. :+
  zaterdag 28 juni 2014 @ 21:10:02 #8
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_141660553
Helaas is voor mij ook te ver weg (brabant)
Rayen 2½ jaar!
  maandag 30 juni 2014 @ 16:08:56 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_141726310
Is het alleen een kwestie van alles eruit trekken? Of moet er ook echt iets gedaan worden waarvoor je kennis van tuinzaken hebt? Scheppen enzo kan ik wel, onkruid wieden ook. Maar als het gaat om echte plantverzorging e.d dan haak ik bij voorbaat al af...

Wel een behoorlijke afstand vanaf hier....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_141727750
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef sanger het volgende:
Is het alleen een kwestie van alles eruit trekken? Of moet er ook echt iets gedaan worden waarvoor je kennis van tuinzaken hebt? Scheppen enzo kan ik wel, onkruid wieden ook. Maar als het gaat om echte plantverzorging e.d dan haak ik bij voorbaat al af...

Wel een behoorlijke afstand vanaf hier....
Nee hoor, alleen onkruid wieden en de voortuin er uitscheppen. :)

Ik zoek toch echt mensen uit de buurt, ik wil je niet onnodig op kosten jagen wbt benzinekosten e.d.!
  maandag 30 juni 2014 @ 19:59:32 #11
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_141735717
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen onkruid wieden en de voortuin er uitscheppen. :)

Ik zoek toch echt mensen uit de buurt, ik wil je niet onnodig op kosten jagen wbt benzinekosten e.d.!
laat hier maar weten of het lukt :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_141736043
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef sanger het volgende:

[..]

laat hier maar weten of het lukt :)
Bedankt voor het aanbod! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')