Eh, wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Maar ik merk al dat jouw autistische brein dit allemaal niet kan handelen.
Ik begrijp gewoon niet waarom er duizenden euro's verspilt moeten worden om een overzichtelijk systeem te vervangen door een onoverzichtelijk systeem.quote:Gooi het er maar uit.
Waarom niet? Moet beetje balans zijn yingyang tochquote:
Van zwart-wit naar kleurtjes. :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, wat?![]()
.
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom er duizenden euro's verspilt moeten worden om een overzichtelijk systeem te vervangen door een onoverzichtelijk systeem.
Yingyang.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet beetje balans zijn yingyang toch
I kid you not, het is een venster waar 15 regels in passen met een scrollbalk ernaast. De totale cijferlijst bestaat uit 120 regels. Wie bedenkt datquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van zwart-wit naar kleurtjes. :$
Ja, dat zie je vaak toch. 'We gaan iets wat prima werkt helemaal omgooien zodat het straks niet meer werkt.'
Kom je binnenkort even in Haren, bij de Hema? Samen een rookworst etenquote:
Just keep scrolling..quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
I kid you not, het is een venster waar 15 regels in passen met een scrollbalk ernaast. De totale cijferlijst bestaat uit 120 regels. Wie bedenkt dat![]()
.
Waarom Haren? Ben volgende week wel in Grunna weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je binnenkort even in Haren, bij de Hema? Samen een rookworst eten
Slotje als je afgestudeerd bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook op school wil ik 301 posts per pagina.
Zou liever permban hebben, kom ik ook niet meer in de verleiding.quote:
Gewoon je SLB'er uitschelden voor nazi.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou liever permban hebben, kom ik ook niet meer in de verleiding.
Ik storm altijd met ziedende ogen het kantoor van de opleidingsdirecteur binnen maar hij snapt de hint niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon je SLB'er uitschelden voor nazi.
Misschien moet je gewoon helemaal ziedend het kantoor binnenstormen in plaats van alleen met ziedende ogen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik storm altijd met ziedende ogen het kantoor van de opleidingsdirecteur binnen maar hij snapt de hint niet.
Dunno. Ok hit me up danquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom Haren? Ben volgende week wel in Grunna weer.
Goeie school.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij ons is het zo dat als je te weinig punten hebt in je jaar dat je dan kan zeggen dat de docent ze nog moet invoeren en dat het volgend jaar pas zichtbaar isDomme achterlijke pauper scholen allemaal.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon helemaal ziedend het kantoor binnenstormen in plaats van alleen met ziedende ogen.
Gekkie.quote:
Oh ja? Andere plaats? Of same plaats different huissiequote:Op woensdag 2 juli 2014 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gekkie.Ja, ze is vorige week verhuisd dus mag lekker klussen in d'r nieuwe huis.
Ze wilt je niet zienquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja? Andere plaats? Of same plaats different huissie
Zelfde plaats nog. Moest ze even 2000 euro neerleggen voor nieuwe vloer omdat ze daar vloerverwarming heeft. Nu is ze blut.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja? Andere plaats? Of same plaats different huissie
Awwww echt? Vet sneu welquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfde plaats nog. Moest ze even 2000 euro neerleggen voor nieuwe vloer omdat ze daar vloerverwarming heeft. Nu is ze blut.Dus de rollen zijn omgedraaid, volgende week paar kasten en gordijnen halen voor haar enzo. Arm vrouwtje.
Zijn nieuwe appartementen en zit er standaard in. Is wel mooi geworden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww echt? Vet sneu wel
Waarom moet ze ook weer vloerverwarming dan?
Wil ik ook wel. Heb alleen in mn badkamer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn nieuwe appartementen en zit er standaard in. Is wel mooi geworden.Ben jelly. :s
Zo zinloos ook, in je badkamer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Heb alleen in mn badkamer.
Vloerkleden zijn idd fking duur
Een vloerkleed in je badkamer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Heb alleen in mn badkamer.
Vloerkleden zijn idd fking duur
Leg shi handdoek klaar wat doe je moeilijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
Wilde een groot vloerkleed kopen voor m'n eethoek, maar godtering wat zijn die dingen duur.
Che, doe normaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leg shi handdoek klaar wat doe je moeilijk
Vloerverwarming natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zinloos ook, in je badkamer.Of niet?
FHF / alleen voor mensen met vertrouwen
Kun jij me helpen, nootjes? :s
Ja dat snap ik, maar wat is het nut van vloerverwarming in enkel de badkamer? Of spendeer jij meer dan 5 uur per dag in je badkamer?quote:
Heb al Perzisch tapijtje IYKWIMquote:
Ja. Sochtends in je blote snikkel in de badkamer lekker warme voeten. Of als je met je haartjes of make up bezig bent warme vloer. Waarom zou je dat niet willen ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat is het nut van vloerverwarming in enkel de badkamer? Of spendeer jij meer dan 5 uur per dag in je badkamer?
Ja boeiend, zo'n mat voor de badkamer kost een tientje ofzo, ga daar met je snikkel op staan. :squote:Op woensdag 2 juli 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Sochtends in je blote snikkel in de badkamer lekker warme voeten. Of als je met je haartjes of make up bezig bent warme vloer. Waarom zou je dat niet willen ?
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja boeiend, zo'n mat voor de badkamer kost een tientje ofzo, ga daar met je snikkel op staan. :s
Verkleinwoordman 2nutzquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Sochtends in je blote snikkel in de badkamer lekker warme voeten. Of als je met je haartjes of make up bezig bent warme vloer. Waarom zou je dat niet willen ?
Oja moest make upjes zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verkleinwoordman 2nutzlekker met je haartjes en met de kidsjes
Oh, zo bedoelde ik dat niet hoor, nootjes. :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.
Je bent wel heel zuur hoor. Klagen over vloerverwarming wat is dit voor warlock gedrag?
Zou zeker helpen maar helaas interesseert het me niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Iets voor 2noot ?
FHF / [Friesland/Groningen] Tuinman/vrouw gezocht
Pff wat een slecht bod voor van dat teringwerk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Iets voor 2noot ?
FHF / [Friesland/Groningen] Tuinman/vrouw gezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |