Ha, anustoeter, jij hier.quote:
je hebt me beledigt, gaat heenquote:
jij hebt sowieso wel eens kamagra gebruiktquote:
Beledigd, sukkel.quote:
Vooruit dan maar weer zeker?quote:
Trok net de topicindex van KLB open, wat een armoede. Zeker als je een tijdje weg bent geweest zie je hoe ontzettend repetitief die boel is. Steeds Maar Weer dezelfde topics.quote:
NOU MOET JE EENS GOED LUISTEREN SNOLLEBOL. ZO PRAAT JE NIET TEGEN EEN GODENZOON. DE FURIE VAN OSIRIS ZAL JE IN LICHTERLAAIE ZETTEN WAARNA HORUS JE MET ZIJN VLAMMENDE SPERMAOBELISK KAPOT MEPT.quote:
Telkens weerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trok net de topicindex van KLB open, wat een armoede. Zeker als je een tijdje weg bent geweest zie je hoe ontzettend repetitief die boel is. Steeds Maar Weer dezelfde topics.
Hou je bek eens joh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NOU MOET JE EENS GOED LUISTEREN SNOLLEBOL. ZO PRAAT JE NIET TEGEN EEN GODENZOON. DE FURIE VAN OSIRIS ZAL JE IN LICHTERLAAIE ZETTEN WAARNA HORUS JE MET ZIJN VLAMMENDE SPERMAOBELISK KAPOT MEPT.
nu tli, wd, chrisz, ricko en jumi nogquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef Gridlok het volgende:
Dit begint al een beetje op de oude sc te lijken.
sorry ben prikkelbaar. Kusje?quote:
Alleen bij jou anders kreeg ik hem niet omhoog.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt sowieso wel eens kamagra gebruikt
rip jumi, nevar fergit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nu tli, wd, chrisz, ricko en jumi nog
En juna.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nu tli, wd, chrisz, ricko en jumi nog
Zit je opaheup je in de weg tijdens de wiepings?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen bij jou anders kreeg ik hem niet omhoog.
sletquote:
Geeft niets toch. Ja is goed. Heb alleen m'n baard niet geschoren vandaag.quote:
nog steeds benieuwd wie de fack dat wasquote:
pics van je curry baard.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets toch. Ja is goed. Heb alleen m'n baard niet geschoren vandaag.
#justpersianthingsquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets toch. Ja is goed. Heb alleen m'n baard niet geschoren vandaag.
De geest van jumi waant nog steeds in deze SC.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nog steeds benieuwd wie de fack dat was
Er zijn geen wiepings.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit je opaheup je in de weg tijdens de wiepings?
Dat lied is van Willeke Alberti, koorknaap.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ruth Jacott staat alleen maar op Spotify, niet op YouTube?
jij was t. Cuntquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De geest van jumi waant nog steeds in deze SC.
uitval in wat voor zin?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zijn geen wiepings.
Weer wat nieuws ontdekt vandaag, uitval bij single leg romanian deadlifts. Misschien is het m'n piriformis en sciatic nerve. Heel mij.
In de zin van ergens onderaan de beweging vallen spieren uit waardoor ik in elkaar zak. Met bodyweight btw (na beentraining) dus niet dat het te zwaar is.quote:
je bent kapot. Geen helen meer aan. Naar de schroothoop met je en laat je recyclen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef krioro het volgende:
[..]
In de zin van ergens onderaan de beweging vallen spieren uit waardoor ik in elkaar zak. Met bodyweight btw (na beentraining) dus niet dat het te zwaar is.
De laatste weken is het dan ook wel heel triest gesteld met het algehele niveau in KLB, het lijkt wel alsof FOK! de registratieprocedure heeft versimpeld zodat mensen met een verstandelijke beperking gelijke kansen krijgen op dit forum.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trok net de topicindex van KLB open, wat een armoede. Zeker als je een tijdje weg bent geweest zie je hoe ontzettend repetitief die boel is. Steeds Maar Weer dezelfde topics.
ZIE JE KKFYSIO'S WETEN NIKS KKLIJERSquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent kapot. Geen helen meer aan. Naar de schroothoop met je en laat je recyclen.
Ps: geef mij dan je armen aub
Wat krijg ik?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
ZIE JE KKFYSIO'S WETEN NIKS KKLIJERS
P.S. Nee je krijgt m'n kuiten.
Het is mijn professionele mening dat je kapot bent en dat er niks anders op zit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
ZIE JE KKFYSIO'S WETEN NIKS KKLIJERS
P.S. Nee je krijgt m'n kuiten.
my favquote:
Elk jaar gaat het niveau achteruit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De laatste weken is het dan ook wel heel triest gesteld met het algehele niveau in KLB, het lijkt wel alsof FOK! de registratieprocedure heeft versimpeld zodat mensen met een verstandelijke beperking gelijke kansen krijgen op dit forum.
M'n mooie ogen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is mijn professionele mening dat je kapot bent en dat er niks anders op zit.
PS: pics van je kuiten
Ahw.quote:
bruhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |