Hier is wat aandacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie wat van België leren
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:48 schreef Ezio het volgende:
Dit moet een troll zijn
Ik ga dit topic kicken zodra de Argentijnen jullie neermaaien.
Nee, na pingels moeten ze verliezen. Ik wil tranen zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef plerda het volgende:
Argentinie - Belgie 1-0 na 120 minuten hebben de Belgjes wel verdient.
Goed gedaan! Ben echt blij dat Belgie door is. Ik hoop wel dat jullie tegen Argentinie 90% trefzekerder zijn want Argentinie kun je niet zo lang onder de duim houden, maar ik geloof dat jullie kans maken op de halve finale. Succes!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
5-1 van een ploeg die elkaars bloed ruikenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Belladonna80 het volgende:
Nederland won met 5-1 van Spanje en nu lopen geilen op een 2-1 winst na verlengingen tegen focking USA?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Belladonna80 het volgende:
Nederland won met 5-1 van Spanje en nu lopen geilen op een 2-1 winst na verlengingen tegen focking USA?
Probeer nog een poging om Nederlands te praten. Anders besteed ik helemaal geen tijd meer aan jou. Nou, opnieuw die handel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5-1 van een ploeg die elkaars bloed ruiken
kust te ki vierkante me klootnquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Probeer nog een poging om Nederlands te praten. Anders besteed ik helemaal geen tijd meer aan jou. Nou, opnieuw die handel.
Die ploeg die 2x op rij europees kampioen en 1x wereldkampioen werd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5-1 van een ploeg die elkaars bloed ruiken
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Die ploeg die 2x op rij europees kampioen en 1x wereldkampioen werd?
Ik weet het, jullie kunnen geen normaal Nederlands. Probeer de zieligheid een beetje in te tomen, misschien kom je dan wat verder.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kust te ki vierkante me klootn
Ik poep ge zus zennequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kust te ki vierkante me klootn
Haal Van Persie en Robbn uit Nederland En ze winnen met veel moeite van CRCquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Die ploeg die 2x op rij europees kampioen en 1x wereldkampioen werd?
Je bent je ervan bewust dat jij ook een Nederlander bent? Je weet wel, uit de Zuidelijke Nederlanden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oede ki je tadn he vintquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik weet het, jullie kunnen geen normaal Nederlands. Probeer de zieligheid een beetje in te tomen, misschien kom je dan wat verder.
Haal Hazard en Courtois eruit en je verliest van elke kutploegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haal Van Persie en Robbn uit Nederland En ze winnen met veel moeite van CRC
Mignolet is een goede doelman en Januzaj kan perfect Hazard vervangenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Haal Hazard en Courtois eruit en je verliest van elke kutploeg
echt zielig...die Belgen hebben echt geluk...makkelijke kwalificatiereeks, makkelijke groepsfase, en net tegen een bijzonder slechte tegenstander gespeeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef DinkMonkey het volgende:
Daarnaast had Algerije nog met meer doelpunten van dit Amerika gewonnen.
Guttegut. In de verlenging een strafschopje krijgen, dat is ook kutniveau hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:46 schreef Stiggie het volgende:
In de verlenging van Amerikanen winnen? Gast..... dat is kut niveau
En nu kan 'ie opeens wel normaal typenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mignolet is een goede doelman en Januzaj kan perfect Hazard vervangen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haal Van Persie en Robbn uit Nederland En ze winnen met veel moeite van CRC
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Guttegut. In de verlenging een strafschopje krijgen, dat is ook kutniveau hoor
Op Spanje na heeft Nederland belachelijk veel mazzel gehad. Daar is echt iedereen het wel over eens.
De eerste goal kwam van De Bruynequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]als die lukaku vandaag ziek was zat België inmiddels op het vliegtuig naar huis
Niet ze moeten eerst douchenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]als die lukaku vandaag ziek was zat België inmiddels op het vliegtuig naar huis
Dan was het 1-1 gewordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De eerste goal kwam van De Bruyne
De wie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De eerste goal kwam van De Bruyne
Natuurlijk doet Nederlands alles PERFECT. Totdat ze verliezen. Dan is het een gigantische kankerploeg, met een kankercoach, en een kankerkeeper die er niks van hebben gebakken. Zó Nederlands is dat altijdquote:
Met een doelman als Courtois hadden we wel die strafschopreeks geworden. Als Nederland de 1-1 niet had gemaakt dan was het wss 1-0 gebleven tegen Spanjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |