Hier is wat aandacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie wat van België leren
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:48 schreef Ezio het volgende:
Dit moet een troll zijn
Ik ga dit topic kicken zodra de Argentijnen jullie neermaaien.
Nee, na pingels moeten ze verliezen. Ik wil tranen zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef plerda het volgende:
Argentinie - Belgie 1-0 na 120 minuten hebben de Belgjes wel verdient.
Goed gedaan! Ben echt blij dat Belgie door is. Ik hoop wel dat jullie tegen Argentinie 90% trefzekerder zijn want Argentinie kun je niet zo lang onder de duim houden, maar ik geloof dat jullie kans maken op de halve finale. Succes!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie wat van België leren
5-1 van een ploeg die elkaars bloed ruikenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Belladonna80 het volgende:
Nederland won met 5-1 van Spanje en nu lopen geilen op een 2-1 winst na verlengingen tegen focking USA?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Belladonna80 het volgende:
Nederland won met 5-1 van Spanje en nu lopen geilen op een 2-1 winst na verlengingen tegen focking USA?
Probeer nog een poging om Nederlands te praten. Anders besteed ik helemaal geen tijd meer aan jou. Nou, opnieuw die handel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5-1 van een ploeg die elkaars bloed ruiken
kust te ki vierkante me klootnquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Probeer nog een poging om Nederlands te praten. Anders besteed ik helemaal geen tijd meer aan jou. Nou, opnieuw die handel.
Die ploeg die 2x op rij europees kampioen en 1x wereldkampioen werd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5-1 van een ploeg die elkaars bloed ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |