quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok.
Ach, als je maar kan filmen toch zodat later iedereen kan zien hoe tof het was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef superworm het volgende:
[..]Zeker als het nog enigszins klein is. Met 50.000 man in een ArenA is er geen reet aan, of nou Michael Jackson of ACDC speelt.
Braddie wbquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok. Hopelijk bedaar je je een beetje. Anders blijf ik het eeuwig zielig vinden.
Ah eindelijk, weer een troll minderquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok. Hopelijk bedaar je je een beetje. Anders blijf ik het eeuwig zielig vinden.
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Belgen zijn sowiesoquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Die belgen op Sporza. Het is nog erger dan Wilfred.
Denk dat van de 4 halve finalisten, 3 EUropees zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Wordt dus Europa tegen Latijns-Amerika.
Mooie tv toch, alsof het bij Jack anders gaat als Nederland heeft gewonnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Die belgen op Sporza. Het is nog erger dan Wilfred.
ja maar Jack...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mooie tv toch, alsof het bij Jack anders gaat als Nederland heeft gewonnen
Hebben ze die weer opgegraven ja?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef superworm het volgende:
[..]Zeker als het nog enigszins klein is. Met 50.000 man in een ArenA is er geen reet aan, of nou Michael Jackson of ACDC speelt.
Maar wij zeggen tenminste nog dat het spel niet super was. Zij vinden het echt geweldig, terwijl het niet echt zo mooi was om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mooie tv toch, alsof het bij Jack anders gaat als Nederland heeft gewonnen
Dat is het maximale want Duitsland moet tegen Frankrijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat van de 4 halve finalisten, 3 EUropees zijn.
Maffia.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat voor banden heeft de Bruyne dan met Amerika? Hij heeft het steeds over, maar wat?
Dit is echt te makkelijkquote:
Dat klopt, Colmbia wint van Brasil en Arg verliest.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is het maximale want Duitsland moet tegen Frankrijk
Toe maar, toe maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dit is echt te makkelijk![]()
.
Doe het toch maar niet, wil niet geband worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |