Ik weiger mijn halflange haar af te knippen, sorry. Dan maar geen godquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deze baarden echt baasgod hoor.
De wedstrijd belgenhonden vs Nederland komt er echt niet. Dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk spelen de Belgen precies het spelletje dat Nederland wel ligt. Tel daarbij een falende Wilmots op.
Dan was je er nog wat eerder bij dan ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik was bij z'n debuutconcert in Brussel om de EP waar Iron op stond aan de man te brengenVoor het eerst volledig alleen op reis.
had amerika sowieso gewonnenquote:
We gaan het zien. Ik vind de Argentijnen eigenlijk minstens zo kwetsbaar ogen als de Belgjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
De wedstrijd belgenhonden vs Nederland komt er echt niet. Dat weet jij net zo goed als ik.
Er zijn maar drie landen die binnen de reguliere speeltijd twee goals hebben gemaakt...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Anonymousz het volgende:
4 jaar geleden in de 1/8 finales 22 goals
dit jaar 1/8 finales 16 goals
Ja ok, maar Messi slacht deze verdediging toch of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik vind de Argentijnen eigenlijk minstens zo kwetsbaar ogen als de Belgjes.
Dat je hier en daar een afwijking hebt begint wel duidelijk te worden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja ok, maar Messi slacht deze verdediging toch of ben ik nu gek?
8quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Anonymousz het volgende:
4 jaar geleden in de 1/8 finales 22 goals
dit jaar 1/8 finales 16 goals
Aaaaaah, jij bent een broertje van leeellquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger mijn halflange haar af te knippen, sorry. Dan maar geen god
Domme hoer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:49 schreef Paul het volgende:
twitter:GloriaFallon123 twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:39:54Well at least we still have our guns, and limited access to contraceptives #WorldCup #USA reageer retweet
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok. Hopelijk bedaar je je een beetje. Anders blijf ik het eeuwig zielig vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je hier en daar een afwijking hebt begint wel duidelijk te worden.
Argentinie heeft een drollenvanger op doel en geven achterin ook aardig wat weg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja ok, maar Messi slacht deze verdediging toch of ben ik nu gek?
Heb toen heel het concert gefilmd, zittend op het podium, minuscule zaal was het. Meeste is offline gehaald door auteursrechteneikels.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dan was je er nog wat eerder bij dan ik.Ik heb dan wél weer het topic op FOK! geopend
Ok doei.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok. Hopelijk bedaar je je een beetje. Anders wil ik je ook wel helpen.
Sarcasme, herken hetquote:
Ah. Jij bent dus die waardeloze trend begonnen. Hipsterquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb toen heel het concert gefilmd, zittend op het podium, minuscule zaal was het. Meeste is offline gehaald door auteursrechteneikels.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Jij bent dus die waardeloze trend begonnen. Hipster
Lekker dit, en dan heb ik jouw vertrek op mijn geweten. Ik hoop dat ik nog een leven zal hebben hierna.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok. Hopelijk bedaar je je een beetje. Anders blijf ik het eeuwig zielig vinden.
Wel gezellig, zo'n concert.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef superworm het volgende:
[..]Geen idee. Het zat stabiel en hij leek er geen erg in te hebben.
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok.
Ach, als je maar kan filmen toch zodat later iedereen kan zien hoe tof het was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef superworm het volgende:
[..]Zeker als het nog enigszins klein is. Met 50.000 man in een ArenA is er geen reet aan, of nou Michael Jackson of ACDC speelt.
Braddie wbquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Prima. Na zo'n belachelijke opmerking zal ik NOOIT meer posten op fok. Hopelijk bedaar je je een beetje. Anders blijf ik het eeuwig zielig vinden.
Ah eindelijk, weer een troll minderquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Belgen zijn sowiesoquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Die belgen op Sporza. Het is nog erger dan Wilfred.
Denk dat van de 4 halve finalisten, 3 EUropees zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Wordt dus Europa tegen Latijns-Amerika.
Mooie tv toch, alsof het bij Jack anders gaat als Nederland heeft gewonnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Die belgen op Sporza. Het is nog erger dan Wilfred.
ja maar Jack...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mooie tv toch, alsof het bij Jack anders gaat als Nederland heeft gewonnen
Hebben ze die weer opgegraven ja?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef superworm het volgende:
[..]Zeker als het nog enigszins klein is. Met 50.000 man in een ArenA is er geen reet aan, of nou Michael Jackson of ACDC speelt.
Maar wij zeggen tenminste nog dat het spel niet super was. Zij vinden het echt geweldig, terwijl het niet echt zo mooi was om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mooie tv toch, alsof het bij Jack anders gaat als Nederland heeft gewonnen
Dat is het maximale want Duitsland moet tegen Frankrijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat van de 4 halve finalisten, 3 EUropees zijn.
Maffia.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat voor banden heeft de Bruyne dan met Amerika? Hij heeft het steeds over, maar wat?
Dit is echt te makkelijkquote:
Dat klopt, Colmbia wint van Brasil en Arg verliest.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is het maximale want Duitsland moet tegen Frankrijk
Toe maar, toe maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dit is echt te makkelijk![]()
.
Doe het toch maar niet, wil niet geband worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |