SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu lekker nabeschouwen op Sporza. Lekker fappen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat is gewoon zijn volledige naam hè. Niet zoals Jan-Willem ofzo.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had het toch al ge-editquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn volledige naam hè. Niet zoals Jan-Willem ofzo.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heerlijk spannende wedstrijden zeg
IMotm Huntelaar stijgt wel een beetje, hopelijk is hij na dat ITotw wat goedkoper
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik gun het ze van harte. Als het NL niet wordt. En België.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef StijnDa het volgende:
Alleen Colombia door op overtuigende wijze. Colombia wereldkampioen dan maar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarna ja. Je bent nooit te oud om te leren dushi.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet daarna.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarna ja. Je bent nooit te oud om te leren dushi.Daar voor al.
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef StijnDa het volgende:
Alleen Colombia door op overtuigende wijze. Colombia wereldkampioen dan maar?
Alle favorieten vallen tegen (inclusief Nederland) .![]()
Ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte. Als het NL niet wordt. En België.België zou ik qua spelerselectie wel mooi vinden maar gezien mijn locatie in het zuiden des lands zorgt dat voor teveel troubles. Dus dan liever Colombia
![]()
![]()
Ik vond België vandaag echt heel erg meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Alle favorieten vallen tegen (inclusief Nederland) .
Veruit de beste wedstrijd van ze dit toernooi, al zegt dat ook meer over die andere wedstrijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je wereldkampioen wil worden moet je USA toch kunnen pakken zonder verlenging...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond België vandaag echt heel erg meevallen eigenlijk
Veruit de beste wedstrijd van ze dit toernooi, al zegt dat ook meer over die andere wedstrijden![]()
En Algerije ook. En Chili ook. En Mexico moet ook wel voor blessuretijd lukken. etc etc etcquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wil worden moet je USA toch kunnen pakken zonder verlenging...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wil worden moet je USA toch kunnen pakken zonder verlenging...![]()
België wordt geen wereldkampioen Tim. Even normaal doen weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Algerije ook. En Chili ook. En Mexico moet ook wel voor blessuretijd lukken. etc etc etc![]()
Met alle respect vind ik Chili en Mexico een ander verhaalquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Algerije ook. En Chili ook. En Mexico moet ook wel voor blessuretijd lukken. etc etc etcDaar zit toch een stuk meer voetbal in dan dat team van USA
![]()
![]()
wtf gast naar welk team van USA heb jij gekekenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met alle respect vind ik Chili en Mexico een ander verhaalDaar zit toch een stuk meer voetbal in dan dat team van USA
![]()
![]()
Haha, de lol is er nu wel van af epicdude..quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf gast naar welk team van USA heb jij gekeken![]()
Ze ballen leuk tegen België, betekent niet dat ze echt iets kunnen van formaat Chili/Mexico.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf gast naar welk team van USA heb jij gekeken![]()
ja het is nou wel weer leuk geweest hequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, de lol is er nu wel van af epicdude..![]()
erg spannende pot in ieder geval, redelijk onverwacht toch![]()
Denk ik ook niet hoor, maar met het armoedige voetbal dat de echte topfavorieten laten zien kan het zomaar een outsider worden natuurlijk. En daar zitten Colombia, NL en België bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
België wordt geen wereldkampioen Tim. Even normaal doen weer.
NL erg laag en Colombia erg hoog, puur door het schema uiteraard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speltip 9quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, de lol is er nu wel van af epicdude..![]()
Had er nog iemand een doelpuntenmaker goed bij Scorito? Ik niets
Wel alle teams goed, maar dat hadden de meeste mensen wel denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat wordt genieten manquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zaterdag eerst België - Argentinië, en daarna Nederland - Costa Rica![]()
Messi scoort er 3 en Robben daarna ook![]()
![]()
Nope, geen punten met de topscorers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Wel alle teams goed, maar dat hadden de meeste mensen wel denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik teken ervoor hoor. Al blijf ik hopen op mijn Belgjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat wordt genieten man
Messi scoort er 3 en Robben daarna ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerst zien, dan geloven. In beide gevallen trouwensquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat wordt genieten man
Messi scoort er 3 en Robben daarna ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Chaames. Maar ik had Chili (wishful) en USA (doemdenken) door.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Wel alle teams goed, maar dat hadden de meeste mensen wel denk ik.![]()
Ja ik ben gewoon echt Argentinië fan, dus ben ook niet objectief daarin hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. In beide gevallen trouwens
Robben zal het ook wel lastig gaan krijgen...![]()
Wow, Howard vandaag meeste reddingen in 1 wedstrijd op een WK sinds 1966
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb Argentinië als eindwinnaar in mijn poule, en ik gun het België. Win-win dus...maar tegelijk ook verlies - verlies. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon echt Argentinië fan, dus ben ook niet objectief daarin hoor
Robben zal het ook wel lastig gaan krijgen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom IMotmquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Wow, Howard vandaag meeste reddingen in 1 wedstrijd op een WK sinds 1966i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Godver ik dacht we inmiddels wel naar 1 wedstrijd per avond gingen dus ik werk tot 20:00quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zaterdag eerst België - Argentinië, en daarna Nederland - Costa Rica![]()
![]()
![]()
Zoveel zin in die kwartfinales. 1 kutaffiche en dat is die van NL, maar het is NL en dus alsnog tof. Rest gewoon echt vet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, zo lang jij België niet ziet voetballen in de volgende ronde, kun je je gewoon verbeelden dat USA er nog in zitquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Godver ik dacht we inmiddels wel naar 1 wedstrijd per avond gingen dus ik werk tot 20:00
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker weten, allemaal mooie clashesquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel zin in die kwartfinales. 1 kutaffiche en dat is die van NL, maar het is NL en dus alsnog tof. Rest gewoon echt vet
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet of je überhaupt kan spreken van underdogs.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien gewoon 3x op de underdog inzetten..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Costa Ricaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of je überhaupt kan spreken van underdogs.
Verder amper ja ... Colombia en Belgie een beetje.![]()
Men in black men IIquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gave film die ik ff kan kijken?![]()
Nouja, Bra, Arg en Dui blijven volgens de bookies wel de favorieten. Costa Rica ga ik niet op inzettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of je überhaupt kan spreken van underdogs.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
nieuwe 300 al gezien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gave film die ik ff kan kijken?
Ik zelf nog niet..hij zal ook wel tegenvallen, maar ach..lekker popcornvermaak.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heb ik in 3D gedownload en wil nu gewoon op me laptop kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nieuwe 300 al gezien?
Ik zelf nog niet..hij zal ook wel tegenvallen, maar ach..lekker popcornvermaak.
Maar toch bedankt![]()
![]()
Alles van Steven Seagal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gave film die ik ff kan kijken?![]()
Men in black men IIIquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef Rijst het volgende:
ik zoek ook een film op netflilx wie weer er nog 1![]()
Op het Amerikaanse sportkanaal zonden ze ook net de wedstrijd uit met effecten. Explosies bij elk schot etc.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beetje in de Amerikaanse sferen blijven![]()
Als ik nee zeg, hou je hem dan wel in je broek?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geregisseerd door Michael Bay?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op het Amerikaanse sportkanaal zonden ze ook net de wedstrijd uit met effecten. Explosies bij elk schot etc.![]()
![]()
Doe je dat vaker ja? Mazzelaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef ThadCastle het volgende:
Eindelijk weer een MOTM Fellaini verkocht
105k
Hij gaat toch voor 60K ofzo?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
In beide gevallenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, hou je hem dan wel in je broek?
Heel seizoen van OITNB al gezien?![]()
Ja vanaf het begin van het WK.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Doe je dat vaker ja? Mazzelaar
Hij gaat toch voor 60K ofzo?
Ricardo Rodriguez al 5 keer voor 60k verkocht
Depay al 2x voor 190k. Perisic paar keer voor 39k.
Laatste dagen wat minder daarom wel fijn dat Fellaini verkocht is.![]()
Zit ik met mn Kerzhakovquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vanaf het begin van het WK.
Ricardo Rodriguez al 5 keer voor 60k verkocht
Depay al 2x voor 190k. Perisic paar keer voor 39k.
Laatste dagen wat minder daarom wel fijn dat Fellaini verkocht is.![]()
![]()
jepquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
In beide gevallen
Heel seizoen van OITNB al gezien?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg echt aids van die intro. Die Jenji Kohan ofzo trekt altijd dat wijf erbij om de intro te maken, ook al bij Weedsquote:wat een tyfes.
![]()
Spoel ik ook altijd door jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Krijg echt aids van die intro. Die Jenji Kohan ofzo trekt altijd dat wijf erbij om de intro te maken, ook al bij Weedswat een tyfes.
Duurt ook veel te lang.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 01:00:02Vandaag in De #Telegraaf: @sererothulani verlengt contract bij #Ajax reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef Tim86 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 01:00:02Vandaag in De #Telegraaf: @sererothulani verlengt contract bij #Ajax reageer retweet
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Theon heeft zijn vingers weer wtfThanks voor de spoilers boysquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef Rijst het volgende:
Toevallig net die finale gezien. Was een goed seizoen.
Jammer dat Alex weer terugkomt.![]()
![]()
![]()
JizzfestAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond die De Bruyne echt heel slecht spelen eigenlijk, maar goedquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die vond ik nog best aardig voetballen. Ik vond vooral Hazard heel erg flets...quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond die De Bruyne echt heel slecht spelen eigenlijk, maar goedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mexico was niet alleen een wedstrijd tegen Mexico, maar ook tegen het klimaat. België heeft nog geen goede tegenstander tegenover zich gehad dus ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen tegen Argentiniëquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Algerije ook. En Chili ook. En Mexico moet ook wel voor blessuretijd lukken. etc etc etc![]()
Ik vond het wisselen van Mertens echt onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die vond ik nog best aardig voetballen. Ik vond vooral Hazard heel erg flets...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt, ik begreep het ook niet. Maar Mirallas viel wel best aardig in.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond het wisselen van Mertens echt onbegrijpelijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
België moet dan wel gaan counteren tegen Argentinië, want die Hazard kan niks anders (Chelseaquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:42 schreef Toefjes het volgende:
Colombia en België door @7.2 in een combi. Wat denken jullie ervan?). En als ze gaan aanvallen, dan gaat Messi te veel ruimte krijgen. Dat is ook dodelijk.
Colombia vind ik helemaal niet zo gek, die hebben echt de sterkste indruk op mij gemaakt dit toernooi.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lijkt me ook: Messi te veel ruimte geven staat gelijk aan zelfmoord. Belgie maakte wel een veel fittere indruk dan Argentinie trouwens. Colombia zie ik ook best winnen van Brazilie; niet bepaald een ondenkbaar scenario.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
België moet dan wel gaan counteren tegen Argentinië, want die Hazard kan niks anders (Chelsea). En als ze gaan aanvallen, dan gaat Messi te veel ruimte krijgen. Dat is ook dodelijk.
Colombia vind ik helemaal niet zo gek, die hebben echt de sterkste indruk op mij gemaakt dit toernooi.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fifa 14 demo op de ps4 speelt best wel lekker maar heeft het online dezelfde problemen met L1+Y etc?![]()
Welke problemen bedoel je?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:09 schreef Henrys het volgende:
Fifa 14 demo op de ps4 speelt best wel lekker maar heeft het online dezelfde problemen met L1+Y etc?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
___!
Wat een mongolen in het zuiden zeg. Collega's die alle "Hollanders" belachelijk maken omdat ze een potje voetbal hebben gewonnen.En dan vinden ze ons arrogant..
Dat iedereen alleen maar nog hoge steekpasses geven op hun spits met de hoop dat je verdediging niet goed reageert en dat kopballen er veel te makkelijk in gaanquote:![]()
Er is geen reden om uberhaupt iemand belachelijk te maken. Nederland en Belgie zitten beiden in de kwartfinale, en dat is sinds mensenheugenis al niet meer gebeurd. Mooi toch? Bizar dat mensen elkaar dat niet blijken te gunnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
___!
Wat een mongolen in het zuiden zeg. Collega's die alle "Hollanders" belachelijk maken omdat ze een potje voetbal hebben gewonnen.En dan vinden ze ons arrogant..
En dit soort topics...
WK / Belgie
Edit: deze trouwens ook
WK / JA nEDERLANDERTJES, DAT IS PAS VOETBALNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij gebeurt dat nu ook nog gewoon op PS4 ja. Maar ik spreek niet uit ervaring.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat iedereen alleen maar nog hoge steekpasses geven op hun spits met de hoop dat je verdediging niet goed reageert en dat kopballen er veel te makkelijk in gaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voetbalquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
___!
WK![]()
![]()
![]()
Dit is precies hetzelfde gedrag als Feyenoord- en Ajaxfans naar elkaar toe vertonen. Beetje uit de tent lokken en wat uitdagen. Hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
___!
![]()
In de demo kun je toch helemaal niet online tegen elkaar spelen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat iedereen alleen maar nog hoge steekpasses geven op hun spits met de hoop dat je verdediging niet goed reageert en dat kopballen er veel te makkelijk in gaan![]()
Niet op het WK. Ik heb geen een Nederlander iets horen zeggen tegen die Belgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde gedrag als Feyenoord- en Ajaxfans naar elkaar toe vertonen. Beetje uit de tent lokken en wat uitdagen. Hoort er allemaal bij.
Dat doen we al decennia. In de vorm van grappen en Belgenmoppen, spotten over een kabinetsformatie die jaren heeft geduurd, en misschien hebben we ons onbewust jarenlang op voetbalgebied arrogant opgesteld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet op het WK. Ik heb geen een Nederlander iets horen zeggen tegen die Belgen.
En ik ben het wel eens dat België gisteren geweldig voetbal heeft laten zien, op de afronding na.
Maar zo'n topic, als POTS postte, dat is gewoon zoals ik het lees dollend en met een knipoog.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is geen reden om uberhaupt iemand belachelijk te maken. Nederland en Belgie zitten beiden in de kwartfinale, en dat is sinds mensenheugenis al niet meer gebeurd. Mooi toch? Bizar dat mensen elkaar dat niet blijken te gunnen
En dit soort topics...
WK / Belgie
Edit: deze trouwens ook
WK / JA nEDERLANDERTJES, DAT IS PAS VOETBALquote:Op woensdag 2 juli 2014 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toevallig hebben deze prutsers in een rechtstreekse confrontatie zo'n 2 jaar terug Oranje wel voetballes gegeven![]()
![]()
Ik heb het idee dat die Belgen een "kleine" minderwaardigheidscomplex hebben. Opzich wel te begrijpen kijkend naar hun verleden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doen we al decennia. In de vorm van grappen en Belgenmoppen, spotten over een kabinetsformatie die jaren heeft geduurd, en misschien hebben we ons onbewust jarenlang op voetbalgebied arrogant opgesteld.
En ik ben het wel eens dat België gisteren geweldig voetbal heeft laten zien, op de afronding na.
Maar zo'n topic, als POTS postte, dat is gewoon zoals ik het lees dollend en met een knipoog.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou zo maar kunnen. 10 jaar niet meedoen aan eindtoernooien terwijl al je buurlanden (Luxemburg uitgezonderd) wel meedoen en het er nog ver schoppen ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Belgen een "kleine" minderwaardigheidscomplex hebben. Opzich wel te begrijpen kijkend naar hun verleden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Routledge, Thomas. Misschien (IF) Jay Rodriguez ook.quote:
Weet niet hoe je team eruit ziet, maar Drenthe (Championship) is ook nog een aardige optie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet alleen over de eindtoernooien maar gewoon op alle fronten voorbij gelopen worden. Trots op hun gigantische haven in Antwerpen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. 10 jaar niet meedoen aan eindtoernooien terwijl al je buurlanden (Luxemburg uitgezonderd) wel meedoen en het er nog ver schoppen ook.
Hij moet een sterke link hebben naar m'n centrake verdediger dus ik zal deze straks even bekijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Routledge, Thomas. Misschien (IF) Jay Rodriguez ook.
Weet niet hoe je team eruit ziet, maar Drenthe (Championship) is ook nog een aardige optie.
Bedankt iig
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:19 schreef Deckard het volgende:
Gefeliciteerd Belgen!
Wij zijn het veelal gewend om in deze fase te zitten.
Jullie lijken zo wel een beetje op een puber die probeert sigaretjes te paffen en kuchend in elkaar duikt bij zijn oom Nederland die cubanen lurkt.![]()
Alles naar verhouding he, Belgie is ook een stuk kleiner dan Nederland. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar Belgen hebben echt wel zaken waar ze trots op kunnen zijn. Overigens zou ik daar de Antwerpse haven niet direct onder scharen, maar ik vind havens sowieso spuuglelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet alleen over de eindtoernooien maar gewoon op alle fronten voorbij gelopen worden. Trots op hun gigantische haven in Antwerpen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou eens naar Futureland gaan op de Maasvlakte en kijken hoe ze dat helemaal hebben opgetrokken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles naar verhouding he, Belgie is ook een stuk kleiner dan Nederland. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar Belgen hebben echt wel zaken waar ze trots op kunnen zijn. Overigens zou ik daar de Antwerpse haven niet direct onder scharen, maar ik vind havens sowieso spuuglelijkMenig land is daar jaloers op.
Jezus.Net of iemand een fuck geeft om Costa Rica
Sneijder wordt bekritiseertquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou eens naar Futureland gaan op de Maasvlakte en kijken hoe ze dat helemaal hebben opgetrokken.Menig land is daar jaloers op.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet eens wat de hoofdstad is van Costa Rica en ik weet bijna elke hoofdstad van Zuid-Amerikaanse landen.
Ja, ik weet dat het niet in Zuid-Amerika ligt maar Midden-Amerika.![]()
San Jose. Niet meer vergeten nu hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet eens wat de hoofdstad is van Costa Rica en ik weet bijna elke hoofdstad van Zuid-Amerikaanse landen.
Ja, ik weet dat het niet in Zuid-Amerika ligt maar Midden-Amerika.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat je als aan de meeste Zuid-Amerikanen vraagt waar Nederland ligt ze gewoon China aanwijzen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
San Jose. Niet meer vergeten nu hoor.![]()
Die hebben ze vast vaak getraind.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die variant-vrije trap van de VS was gisteren wel briljant trouwens
Maak DS2 nou niet geil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik maak iedere dag wel een speciale Bruyne, soms meerdere
Die 2e Maasvlakte is misschien wel het meest bijzondere wat we als Nederland hebben geproduceerd. Helemaal high-tech, alles gaat geautomatiseerd van het moment dat de containers van boord gaan tot het moment dat de container op de vrachtwagen gezet wordtquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou eens naar Futureland gaan op de Maasvlakte en kijken hoe ze dat helemaal hebben opgetrokken.Menig land is daar jaloers op.
[ afbeelding ]
![]()
Dan nog te zwijgen inderdaad over het stuk land dat we gewoon toegevoegd hebben aan Nederland.![]()
Dan nog hoef ik dat niet te lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Zelfs Serero poept gewoon hoor...![]()
En dan zijn we óók nog goed met voetbalquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 2e Maasvlakte is misschien wel het meest bijzondere wat we als Nederland hebben geproduceerd. Helemaal high-tech, alles gaat geautomatiseerd van het moment dat de containers van boord gaan tot het moment dat de container op de vrachtwagen gezet wordt![]()
Dan nog te zwijgen inderdaad over het stuk land dat we gewoon toegevoegd hebben aan Nederland.![]()
![]()
Een kenner.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 2e Maasvlakte is misschien wel het meest bijzondere wat we als Nederland hebben geproduceerd. Helemaal high-tech, alles gaat geautomatiseerd van het moment dat de containers van boord gaan tot het moment dat de container op de vrachtwagen gezet wordt![]()
Dan nog te zwijgen inderdaad over het stuk land dat we gewoon toegevoegd hebben aan Nederland.
Bij de Euromax heb ik meegeholpen met ontwikkelen.
Gisteren in België de wedstrijd gekeken. Viel me op dat er toch echt veel mooie vrouwen naar het voetbal keken. Ook al hadden ze de Belgische vlag vaak verkeerd om geschminkt.
Tim nog steeds aan het fappen op de Bruyne?![]()
Heb je ook nog gescoord?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gisteren in België de wedstrijd gekeken. Viel me op dat er toch echt veel mooie vrouwen naar het voetbal keken. Ook al hadden ze de Belgische vlag vaak verkeerd om geschminkt.
Tim nog steeds aan het fappen op de Bruyne?![]()
Als het WK is afgelopen zullen mensen FUT WC ook wel niet meer veel gaan spelen, dus dat betekent minder packs en hogere consumable prijzenDan komen al die consumables die ik heb misschien toch nog van pas.
![]()
Liverpool en Barcelona gaan vanmiddag de onderhandelingen starten volgens de geruchten. Alexis + een zak geld voor Suarez.![]()
En als dit rond komt, schijnt Liverpool in de markt te zjin voor Klaas-Jan Huntelaar. Zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:48 schreef Alovenac het volgende:
Liverpool en Barcelona gaan vanmiddag de onderhandelingen starten volgens de geruchten. Alexis + een zak geld voor Suarez.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kom er af en toe wel eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een kenner.
Bij de Euromax heb ik meegeholpen met ontwikkelen.Maar wel vet als je aan zo'n megaproject hebt mogen meedoen
![]()
![]()
Bij die andere terminals hebben ze een foutje gemaakt. De kranen beginnen daar te verzakken omdat ze te snel het project af wilden hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom er af en toe wel eensMaar wel vet als je aan zo'n megaproject hebt mogen meedoen
Op de RWG ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij die andere terminals hebben ze een foutje gemaakt. De kranen beginnen daar te verzakken omdat ze te snel het project af wilden hebben.![]()
![]()
Barcelonaquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:48 schreef Alovenac het volgende:
Liverpool en Barcelona gaan vanmiddag de onderhandelingen starten volgens de geruchten. Alexis + een zak geld voor Suarez.
Sanchez en Fabregas weg doen, dat waren de twee spelers met de meeste assists van afgelopen seizoen bij Barca en qua goals + assists na Messi de meest beslissende spelers. Zo ondergewaardeerd die twee (speelden nog niet eens alles en Fabregas ook nog vaak op de verkeerde positie).
Neymar-Messi-Suarez
Dan moet Messi in dienst van die twee ultra egotrippertjes gaan spelen![]()
![]()
is zeker een Nederlander de interviewerquote:![]()
Denk dat Messi wel zal vertrekken als Suarez komt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Barcelona
Sanchez en Fabregas weg doen, dat waren de twee spelers met de meeste assists van afgelopen seizoen bij Barca en qua goals + assists na Messi de meest beslissende spelers. Zo ondergewaardeerd die twee (speelden nog niet eens alles en Fabregas ook nog vaak op de verkeerde positie).
Neymar-Messi-Suarez
Elk jaar zeggen dat het nieuwe deel revolutionair wordt met allemaal nieuwe technieken en dribbelmogelijkheden maar elk jaar komt het toch weer neer op steekpasses naar een speler als Cuardadoquote:![]()
![]()
Waarheen? Toch benieuwd wie hem (en wil) betalen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat Messi wel zal vertrekken als Suarez komt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PSG en Manchester City leggen zo 200 miljoen of meer neer. Is een zakcentje voor die Arabierenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarheen? Toch benieuwd wie hem (en wil) betalen...![]()
Dat had ik me ook al bedacht. Maar Ibra en Messi samen in een teamquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
PSG en Manchester City leggen zo 200 miljoen of meer neer. Is een zakcentje voor die Arabieren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik dat boek mag geloven dan kan PSG net zo goed Ibra weer verkopen danquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat had ik me ook al bedacht. Maar Ibra en Messi samen in een team![]()
![]()
Ze hebben - naar mijn weten - ook nog steeds geen fatsoenlijke verdediger gehaald, maar dan wel weer Rakitic. Goede voetballer hoor, maar waarom dan weer Fabregas weg doen en dan weer een dezelfde soort speler terughalen. Wel iets jonger natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Barcelona
Neymar-Messi-Suarez
Ja ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hoop ik oprecht voor hem.![]()
![]()
Morrie![]()
allereerst De Bruynemust have
nu maar vast gaan sparen
![]()
verder moet ik bekennen dat ik belgie best goed vond spelen![]()
zie ze nog wel winnen van argentinie ook.
iMOTM shaqiri is binnen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nope, tevens te duur.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:15 schreef Dylan98 het volgende:
Heeft iemand hier ooit coins besteld? http://www.fifa1314.com/![]()
Dit dusquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik zou het risico niet nemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:15 schreef Dylan98 het volgende:
Heeft iemand hier ooit coins besteld? http://www.fifa1314.com/
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
gister 200K besteld voor 3 nogwat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:17 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Voor ps4? 200k voor 4,90 is niet duur toch?
#FreeTrapz![]()
Ik zie voor de PS 6,54 pond staan en voor de xbox 1 pond meer voor 200K?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:17 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Voor ps4? 200k voor 4,90 is niet duur toch?![]()
die site van toefjes, weet niet hoe die heet.quote:
wel iMOTM shaq gekocht, verder niets in packs. nog 25K over voor iMOTM de bruyne
#FreeTrapz![]()
Oh ik keek even verkeerd, nee dat is gewoon gangbaar inderdaad. Maar de site zegt me niets.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:17 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Voor ps4? 200k voor 4,90 is niet duur toch?![]()
![]()
Maar 3 zoveel voor 200K? Of is dat bedrag per 100K?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die site van toefjes, weet niet hoe die heet.
wel iMOTM shaq gekocht, verder niets in packs. nog 25K over voor iMOTM de bruyne![]()
Ik heb geen idee.. daarvoor moet ik een IF met en zonder chem style gebruiken maar ik gebruik ze alleen met chem style.quote:![]()
Volgens mij zie je zowel bij NIF's als IF's niet het effect van de chem styles.
Verwarring zal ook wel komen doordat op de sites als futhead en wefut bij NIF's niet de in-game stats staan zoals bij IF's, maar de stats uit de database van begin seizoen (in-game komt daar dan chem bonus bij)![]()
Wat een shitteam.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze makenjammer van lahm op RB
wat is er dan shit aan he he he.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had iMotM Huntelaar voor 88k en voor 85k en toen voor 98k en 97.5k verkocht.. en dan zie ik zijn prijs nuAch ja, TOTM4 komt vandaag uit.
![]()
Zo gauw als hij weer rond de 85/90K komt haal ik hemquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had iMotM Huntelaar voor 88k en voor 85k en toen voor 98k en 97.5k verkocht.. en dan zie ik zijn prijs nuAch ja, TOTM4 komt vandaag uit.
of een 4231 me De bruyne en Shaq op CAMquote:
#FreeTrapz![]()
Reemi duurt lang
http://wefut.com/en/player/15394Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vandaag Huntelaar verkocht voor 140k , die had ik voor 85kquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben echt al 500k rijker geworden afgelopen week door steeds op het juiste moment spelers te kopen en dan weer later voor veel meer te verkopen. MOTM Muller had ik voor 250k en verkocht voor 340k en dat heb ik 3x gedaan![]()
Wat een baas ben je tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben echt al 500k rijker geworden afgelopen week door steeds op het juiste moment spelers te kopen en dan weer later voor veel meer te verkopen. MOTM Muller had ik voor 250k en verkocht voor 340k en dat heb ik 3x gedaanwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben echt al 500k rijker geworden afgelopen week door steeds op het juiste moment spelers te kopen en dan weer later voor veel meer te verkopen. MOTM Muller had ik voor 250k en verkocht voor 340k en dat heb ik 3x gedaan
#DareToMaver![]()
Geen goal gescoord ja; Schurrle was veel belangrijker en had een grotere impact op het team en spel.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dan zal Schurrle de kaart wel krijgen met zijn hakbal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Geen goal gescoord ja; Schurrle was veel belangrijker en had een grotere impact op het team en spel.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
DS4 gespot op het forum(ja, hij heeft DS4 als username)
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
LOL, je kan hier http://www.futwiz.com/en/packs/fifa14/gold zo'n online pakje openen. Ik kwam de link weer ergens tegen dus ik klikte erop. Het gaat helemaal nergens over maar wel gelijk Ronaldo in de eerste pack.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
LOL, je kan hier http://www.futwiz.com/en/packs/fifa14/gold zo'n online pakje openen. Ik kwam de link weer ergens tegen dus ik klikte erop. Het gaat helemaal nergens over maar wel gelijk Ronaldo in de eerste pack.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik krijg IF van Dijk in een gold pack.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
LOL, je kan hier http://www.futwiz.com/en/packs/fifa14/gold zo'n online pakje openen. Ik kwam de link weer ergens tegen dus ik klikte erop. Het gaat helemaal nergens over maar wel gelijk Ronaldo in de eerste pack.![]()
Pics.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
LOL, je kan hier http://www.futwiz.com/en/packs/fifa14/gold zo'n online pakje openen. Ik kwam de link weer ergens tegen dus ik klikte erop. Het gaat helemaal nergens over maar wel gelijk Ronaldo in de eerste pack.
Ronaldo in 1e pack.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
haha jij ook al. Ik heb hem weer weggeklikt, even naar de FIFA10 gold packs. kijken naar Nostalgieplaatjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pics.
[ afbeelding ]
Ronaldo in 1e pack.![]()
bakkes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha jij ook al. Ik heb hem weer weggeklikt, even naar de FIFA10 gold packs. kijken naar NostalgieplaatjesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Diekmeier op RB.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik kreeg een 91 Totti.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is vast een IF versie dan. Ik kreeg 91 Tevez.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
,,Het Engelse avontuur bij Arsenal heeft niet gebracht wat ik er vooraf van had gehoopt verwacht. Ik speelde weinig’’, licht Hoogendijk een voorname drijfveer toe achter haar terugkeer in Amsterdam. De middenvelder wil spelen, voor haar club én voor Oranje. ,,Daarbij ben ik er ook achter gekomen dat alles bij Ajax heel goed is geregeld. Ik heb Ed Engelkes (trainer Ajax Vrouwen) gebeld of er een plekje was. Dat is gelukt. Ik ben blij terug te zijn.’’quote:![]()
Fretsjquote:
Zitten jullie nou serieus fifa 10 pakjes te openen op een website waar je gewoon echt he-le-maal niks mee kan?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik kwam de link weer ergens tegen dus ik klikte erop
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat heet nostalgie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Zitten jullie nou serieus fifa 10 pakjes te openen op een website waar je gewoon echt he-le-maal niks mee kan?![]()
Zit jij nu te posten op een site waar je gewoon echt helemaal niks mee kan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Zitten jullie nou serieus fifa 10 pakjes te openen op een website waar je gewoon echt he-le-maal niks mee kan?![]()
Vaak genoeg dingen verkocht/gekocht hier + info opgedaan (voordat ik in dit subforum kwam haha)quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zit jij nu te posten op een site waar je gewoon echt helemaal niks mee kan.GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die passeerbal uit een reflex gisteren
![]()
![]()
Ik ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iedereen dus, want ik ook. Met de Benz en IF Colotto. Ze nemen ons bij de neus.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zou toch geniaal zijn als EA gewoon generations uitbrengt waar je dan echt mee kan spelen
Fifa10 ------>> Alles![]()
Toen IF kaarten nog geen speciale kleur haddenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is vast een IF versie dan. Ik kreeg 91 Tevez.
Kan me ook nog die David Villa toen herinneren![]()
Jezus wat ben je dan een geweldenaar zegquote:
Tegen Nadal ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
That's a real" g star" on DA rise suckers.. Don't c DA hatertz but DA bitches still lookin' 4 me...4 suurrre...GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Dit is inderdaad wel een beetje jouw stijl jaquote:That's a real" g star" on DA rise suckers.. Don't c DA hatertz but DA bitches still lookin' 4 me...4 suurrre...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft hij ook
[ afbeelding ]als antwoord op POTS.
![]()
Stiekem hoop ik op een dergelijk antwoordquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik denk dat hij een Reall Hustlaa on THe street is G 4 sho
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Huh? Dat meisje is dan toch de moeder?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Rijst het volgende:
Als je naar de FB van dat meisje gaat zie je ook nog dat ze een kind heeft.
Zou je vader maar zijn![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vriendin van Andyquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Dat meisje is dan toch de moeder?![]()
![]()
Als je alleen al chelsea gaat gebruiken op fut 15 heb je best wel een bazen team
---------------- Courtois
luis - terry(?) - Cahill - ??? (azpilicueta evt)
------------- Matic - Ramirez
----Hazard - fabregas - Schurle
------------- Diego costa![]()
Oke Jaafke. Weet je wat het mooie van FUT is? Dat je ook spelers van andere teams/competities kunt inzetten. En ik verwacht eigenlijk dat die optie er in FUT15 ook nog in zit. Maar toch bedanktquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef JaafkeEHV het volgende:
Als je alleen al chelsea gaat gebruiken op fut 15 heb je best wel een bazen team
------------- Diego costa
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
I know, maar opzich is dit wel een sterk team,quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke Jaafke. Weet je wat het mooie van FUT is? Dat je ook spelers van andere teams/competities kunt inzetten. En ik verwacht eigenlijk dat die optie er in FUT15 ook nog in zit. Maar toch bedankt
Ga denk ik voor BPL / BBVA hybrid (is fabregas ideaal voor denk ik)
Lobi bro![]()
Javi garcia ernaastquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
I know, maar opzich is dit wel een sterk team,
Lobi bro
En verder mis ik Willian in je opstelling. Geen verkeerd spelertje, te goed om op de bank te zetten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
I know, maar opzich is dit wel een sterk team,
Lobi broNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Luiz is naar PSG he..quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef JaafkeEHV het volgende:
------------- Diego costa![]()
quote:Had het over fillipe luis van Atleti, die schijnt te komen volgens een chelsea-clubwatcher op twitter. die heeft t bijna altijd goed..quote:![]()
Ah, dus jij bent een clubwatcher-watcher?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:03 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
[..]
Had het over fillipe luis van Atleti, die schijnt te komen volgens een chelsea-clubwatcher op twitter. die heeft t bijna altijd goed..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan ben jij een Fokwatcher-clubwatcher-watcherquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent een clubwatcher-watcher?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nou eigenlijk niet. Het is meer dat ik dit soort informatie ongevraagd op me afgevuurd krijg, dan dat ik er doelbewust naar op zoek benquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dan ben jij een Fokwatcher-clubwatcher-watcher
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een fucking baas is mr Bafakoa swaggerboii
Aangezien hij Schurrle en Ramires ook verkeerd schrijft en Felipe Luis een LB is en geen RB dacht ik eerder dat hij David Luiz RB wilde zetten ja..quote:![]()
Valt me nu pas op dat er geen MOTM kaartje is gekomen voor de wedstrijd van Argentinie. had Di Maria wel opnieuw verwacht![]()
net wakker zekerquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:11 schreef Maver24 het volgende:
Valt me nu pas op dat er geen MOTM kaartje is gekomen voor de wedstrijd van Argentinie. had Di Maria wel opnieuw verwacht![]()
lapo?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: