Jawel meneer.quote:
Meneer wil de feiten niet onder ogen zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Ehm ok.
Wat mij betreft doe je dit topic lekker in ONZ. Hoort in WK niet thuis.
Als ze nu eens 1 op 10 kansen gaan scoren hebben die Argentijnen geen kans.quote:
Nederland creëerde helemaal niets de eerste helft tegen Mexico...quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een wedstrijd win je door kansen te benutten.
Oh sorry, ik dacht dat gisteren een WK wedstrijd was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Ehm ok.
Maakt dit je echt wat uit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Ehm ok.
De eerste helft niet nee. Nou en?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nederland creëerde helemaal niets de eerste helft tegen Mexico...
Nou. Dan ben je helemaal kansloos hé.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De eerste helft niet nee. Nou en?
Gelukkig duurt een wedstrijd langer dan 1 helft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nederland creëerde helemaal niets de eerste helft tegen Mexico...
Nederland: 5 schoten op doel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien inderdaad.... zo kansloos dat we er inderdaad uit liggen.
Werkelijk, je gaat twee teams met elkaar vergelijken in twee hele verschillende wedstrijden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nederland: 5 schoten op doel.
België: 18 schoten op doel.
Amerika is best wat slechter dan Mexico. Maar niet zo veel slechter.
En Nederland is best wat effectiever, maar ook weer niet zo veel.
En het was best wat warmer bij Nederland. Maar dat geldt voor beide teams hé.
Ehm. Ok.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Meneer wil de feiten niet onder ogen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |