???????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
geen bier geen blote tetten geen muziek 2.3/10
Wel een lekker wijf en een mooie tractor 7.4quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
geen bier geen blote tetten geen muziek 2.3/10
Tetten wel, cum niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar waar staan de nieuwe regels. Vind dit heel onduidelijk
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef Adelante het volgende:
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud.
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
Gezonde zomertetten mogen wel
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ok ik del wle dan jezus wat een bekrompen zooi
lol so drokne XDquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:46 schreef Ambicioso het volgende:
trouewns niet eecht druk met nachtbagger
ben je geen grammarnazi meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Jullie kunnen ook heel niet met tieten omgaan en.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef BozeHaas het volgende:
Post anders gewoon wat gezonde zomertieten
Diep van binnen nog wel.quote:
Geforceerde Nachtbaggers zijn meestal kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Dus dit is nou de nachtbagger. Lache hoor
Komt goed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geforceerde Nachtbaggers zijn meestal kut
wat voor muziek vind je leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef DieselTank het volgende:
Muziek tijd
geef me eens wat leuke nummertjes.
14quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef DieselTank het volgende:
Muziek tijd
geef me eens wat leuke nummertjes.
Niet mijn smaak maar okee heb er doorheen geskipt.quote:
wat voor muziek luister je normaal?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Niet mijn smaak maar okee heb er doorheen geskipt.
Wat garpppigg!!111!!!honderdelfeeneeneen!!1111!!!11honderdelfduizenhonderdelfelfelfquote:
Doe normal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wat garpppigg!!111!!!honderdelfeeneeneen!!1111!!!11honderdelfduizenhonderdelfelfelf
Wat mijn spotify speelt, en dat verschilt heel erg van country tot hardstylequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je normaal?
Ik zal het doorgeven grappenmaakstertjequote:
hou je van jungle?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wat mijn spotify speelt, en dat verschilt heel erg van country tot hardstyle
K :squote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven grappenmaakstertje
Wel grappig maar dat past niet wat ik nu aan het luisteren wasquote:
Hey geile piemeltrekkertjequote:
kid rock is echt een klapmongoolquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wel grappig maar dat past niet wat ik nu aan het luisteren was
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wel grappig maar dat past niet wat ik nu aan het luisteren was
Ja maar die heb ik niet in de playlist gepleurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kid rock is echt een klapmongool
dochter van zanger rinus?quote:
oke dankje voor de infoquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef appelepent het volgende:
Een politieauto is vaak uitgerust met eensirene of meertonige hoorn enzwaailichten, en is gespoten in een herkenbaar opvallend patroon. De beschildering, klank van de sirene en de configuratie en kleur van de zwaailichten verschillen per regio. Agenten in burger ofundercover rijden meestal in een politiewagen zonder deze herkenningstekenen, maar kunnen eventueel een zwaailicht met een zuignapof magneet op het dak plaatsen, of hebben verstopte lichten in de grille.
[ afbeelding ]
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef appelepent het volgende:
Een politieauto is vaak uitgerust met eensirene of meertonige hoorn enzwaailichten, en is gespoten in een herkenbaar opvallend patroon. De beschildering, klank van de sirene en de configuratie en kleur van de zwaailichten verschillen per regio. Agenten in burger ofundercover rijden meestal in een politiewagen zonder deze herkenningstekenen, maar kunnen eventueel een zwaailicht met een zuignapof magneet op het dak plaatsen, of hebben verstopte lichten in de grille.
[ afbeelding ]
bron: wikipediaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef appelepent het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel in FULL HD!!!! Dus daarom hoor de details dus daarom klinkt het zo slecht.quote:
high xdquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het is wel in FULL HD!!!! Dus daarom hoor de details dus daarom klinkt het zo slecht.
Nu het betere muziek...
Oke en waarom wou je deze info aan ons verschaffen?quote:
Altijd hendig sjiek tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Oke en waarom wou je deze info aan ons verschaffen?
Ja want ik wist niet wat een politie auto was en waarom ze altijd zo raar gekleurd zijn en die rare hardstyle zonder bas altijd zo hard staat terwijl ze blauwe disco lampjes aanhebben.quote:
Post dan ook even wat liedjesquote:
Weet je ook al wat het nieuwe uniform voor vrouwelijke agentjes wordt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja want ik wist niet wat een politie auto was en waarom ze altijd zo raar gekleurd zijn en die rare hardstyle zonder bas altijd zo hard staat terwijl ze blauwe disco lampjes aanhebben.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef appelepent het volgende:
[..]
Weet je ook al wat het nieuwe uniform voor vrouwelijke agentjes wordt?
[ afbeelding ]
rapquote:
Voel je je niet zo lekker?quote:
Volgens mij alleen in de fotostudioquote:
beter dat dan op twitter zitten..quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef appelepent het volgende:
[ afbeelding ] Je zal het maar meemaken. ...
inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter dat dan op twitter zitten..
lekkkaaaaaaaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef appelepent het volgende:
[ afbeelding ] Je zal het maar meemaken. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |