Geforceerde Nachtbaggers zijn meestal kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Dus dit is nou de nachtbagger. Lache hoor
Komt goed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geforceerde Nachtbaggers zijn meestal kut
wat voor muziek vind je leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef DieselTank het volgende:
Muziek tijd
geef me eens wat leuke nummertjes.
14quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef DieselTank het volgende:
Muziek tijd
geef me eens wat leuke nummertjes.
Niet mijn smaak maar okee heb er doorheen geskipt.quote:
wat voor muziek luister je normaal?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Niet mijn smaak maar okee heb er doorheen geskipt.
Wat garpppigg!!111!!!honderdelfeeneeneen!!1111!!!11honderdelfduizenhonderdelfelfelfquote:
Doe normal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wat garpppigg!!111!!!honderdelfeeneeneen!!1111!!!11honderdelfduizenhonderdelfelfelf
Wat mijn spotify speelt, en dat verschilt heel erg van country tot hardstylequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je normaal?
Ik zal het doorgeven grappenmaakstertjequote:
hou je van jungle?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wat mijn spotify speelt, en dat verschilt heel erg van country tot hardstyle
K :squote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven grappenmaakstertje
Wel grappig maar dat past niet wat ik nu aan het luisteren wasquote:
Hey geile piemeltrekkertjequote:
kid rock is echt een klapmongoolquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wel grappig maar dat past niet wat ik nu aan het luisteren was
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wel grappig maar dat past niet wat ik nu aan het luisteren was
Ja maar die heb ik niet in de playlist gepleurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kid rock is echt een klapmongool
dochter van zanger rinus?quote:
oke dankje voor de infoquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef appelepent het volgende:
Een politieauto is vaak uitgerust met eensirene of meertonige hoorn enzwaailichten, en is gespoten in een herkenbaar opvallend patroon. De beschildering, klank van de sirene en de configuratie en kleur van de zwaailichten verschillen per regio. Agenten in burger ofundercover rijden meestal in een politiewagen zonder deze herkenningstekenen, maar kunnen eventueel een zwaailicht met een zuignapof magneet op het dak plaatsen, of hebben verstopte lichten in de grille.
[ afbeelding ]
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef appelepent het volgende:
Een politieauto is vaak uitgerust met eensirene of meertonige hoorn enzwaailichten, en is gespoten in een herkenbaar opvallend patroon. De beschildering, klank van de sirene en de configuratie en kleur van de zwaailichten verschillen per regio. Agenten in burger ofundercover rijden meestal in een politiewagen zonder deze herkenningstekenen, maar kunnen eventueel een zwaailicht met een zuignapof magneet op het dak plaatsen, of hebben verstopte lichten in de grille.
[ afbeelding ]
bron: wikipediaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef appelepent het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |