SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja, maar niet degene die ik zoek...quote:
Ga naar haarquote:
Nah is beter als ik dat niet doe. Stel ik mezelf alleen maar mee teleur.quote:
Sorry veel te spannend voor de rode duivels OMGquote:
Fastfoodvretersquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
Zet hem op Duivels! Laat je niet inmaken door die fastfoodvreters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Dank u dank u ik heb de tranenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd met deze overwinning complicate!
Heeft ze gespeeld dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd met deze overwinning complicate!
Met heel mijn hart jaquote:
Dank u my God, mijn hart is opgelucht Jezus iedereen wordt hier gekquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef aeque het volgende:
Congrats complicate!
Eerlijk is eerlijk, USA was ook redelijk aardig bezig, maar België net even beter.
Jouw pronostiek klopte wel voor vandaagquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van tevoren had verwacht dat Belgie niet eens uit de poulefase zou komen...
Dat had niemand verwacht. En aan de ene kant zou ik ook niet eens raar opkijken als ze van Nederland winnen, of ze het in ieder geval erg moeilijk maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van tevoren had verwacht dat Belgie niet eens uit de poulefase zou komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |