https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
MIN terugkopen, of verwacht je daar niet veel meer van?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb mijn MIN met net geen 100% weggedaan vanmiddag. Maar nu zit ik los in BTC. Weet niet goed wat te kopen.
Kweetniet. geen 100% iig. vast ook geen 50...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
MIN terugkopen, of verwacht je daar niet veel meer van?
Mijn sellorder voor MIN staat op 5900... lijkt me haalbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kweetniet. geen 100% iig. vast ook geen 50...
VOOT lijkt leuk maar dan zit ik er TE diep in want ik heb er al bijna 10k. Ik denk dat ik gewoon even wacht tot de volgende mogelijkheid.
Een stukje los in BTC zitten is ook niet verkeerd een keer
gekocht op?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn sellorder voor MIN staat op 5900... lijkt me haalbaar.
dan heb je ook een mooie ruime winst. Hoop dat ie het haaltquote:
Ja precies, zou wel eens leuk zijn zo'n klapper.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
dan heb je ook een mooie ruime winst. Hoop dat ie het haalt
Ik had gekocht op 1600 en 1820 geloof ik. Weggedaan op 3600. Had hoger gekund als ik 5 minuten wachtte maar ik zag de buywalles ineens verdwijnen. En ik hoopte op een daling erna
Oja daar wilde ik eigenlijk in. Maar toen had ik niks vrij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja precies, zou wel eens leuk zijn zo'n klapper.
Sell voor VVV staat overigens op 6500... is dan ook iets meer dan 100% (gekocht op 3040).
Wil ik 100% in MIN hebben dan moet ie nu 5400 halen. Had buy #1 op 2200 al weggedaan bij 3200 om rebuy #1 op 2700 te doen. Dus tja..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb mijn MIN met net geen 100% weggedaan vanmiddag. Maar nu zit ik los in BTC. Weet niet goed wat te kopen.
Gewoon hopen dat mijn sell op 5900 wordt aangetikt dan, dan heb jij ook je 100%quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil ik 100% in MIN hebben dan moet ie nu 5400 halen. Had buy #1 op 2200 al weggedaan bij 3200 om rebuy #1 op 2700 te doen. Dus tja..
Naja als je de snelheid zag waarmee hij van 3400 naar 4400 ging, dan lijkt me 5400 ook nog wel haalbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil ik 100% in MIN hebben dan moet ie nu 5400 halen. Had buy #1 op 2200 al weggedaan bij 3200 om rebuy #1 op 2700 te doen. Dus tja..
Euj, het wordt wel tijd voor de 1-0 denk nu hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat mijn sell op 5900 wordt aangetikt dan, dan heb jij ook je 100%.
Ik was heel blij met m'n 100%.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef edraket31 het volgende:
Min nu al wegdoen (voor release e-betting of ninja add op mintpal) is doooooodzonde.
Ik heb geen sell staan en ga er van uit dat we binnen een week op 10 staan
Howard is gewoon MotM omdat Origi het niet weet af te maken en alleen recht op Howard kan schietenquote:
Dit is me al vaak genoeg overkomen, laatst nog met super, genoegen nemen met 88 en hij tufde vrolijk door tot 150quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef edraket31 het volgende:
Min nu al wegdoen (voor release e-betting of ninja add op mintpal) is doooooodzonde.
Ik heb geen sell staan en ga er van uit dat we binnen een week op 10 staan
Maar zoveel kansenquote:
Uhh.... nee...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zoveel kansen
nederland had de laatste wedstrijd in de 1e helft welgeteld 0. Niet 1 schot op doel.
Dit Belgie zou ons afmaken.
True... Maar ik kijk dit veel liever, op NL loop je alleen maar te vloekenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhh.... nee...
Want Nederland scoort wel.
MIN zie je nu nog als een goede buy? Als ie de 10k haalt wel jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef edraket31 het volgende:
Ik zou even wachten om te kijken of t de komende uren nog dipt, maar ik Ie t bog steeds als een goede buy ja
Hij werd buitenspel gegevenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Amerika ken echt niet scoren
Überfaal
Hij had zin in nog een half uurtje. En deze 22 hebben echt wel meters gemaakt voor zover ik heb gezienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Onterecht, maar hij peert hem keihard over
30 uit 30: 0 in het doelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
Belgie 30 schoten op doel WTF
nederland had er denk 4 ofzo laatste keer
1 ging er in het doel van die 4. Die penalty telt niet mee hoor kom nou...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
30 uit 30: 0 in het doel
4 uit 4: 4 in het doel
It's super effective!
Tja.. dit is het oude spel van Nederland wat die Belgen nu op de mat neerleggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1 ging er in het doel van die 4. Die penalty telt niet mee hoor kom nou...
90 min 4 kansen. Gewoon treurigKeisaai.
Dit is gewoon een verademing.
En dan nu: verlenging: niemand ligt te janken over zwangerschapskrampjes en moeheid. HUp gewoon door.
Ze doen een Duislandje. Die scoorden ook gelijk in de verlenging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Konden ze dat niet 5 minuten eerder doen dan?
Dit. En Lukakoe gouden wissel, dus niet alleen van Gaal heeft een gouden...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze doen een Duislandje. Die scoorden ook gelijk in de verlenging.
Prima toch. Finale NL - BEquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joosie200 het volgende:
De Bruine snapt tenminste hoe je hem in de hoek moet knallen als enige
Dat kan nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prima toch. Finale NL - BE![]()
dan ga ik op de grens zitten kijken
Kan niet, kan alleen als halve finale, de finale der lage nederlandenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prima toch. Finale NL - BE![]()
dan ga ik op de grens zitten kijken
Zonde. Maar das ook leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze komen elkaar in de halve finale tegen.
Dan moet België eerst Duitsland verslaanquote:
Deze spelersquote:
Mooneralsquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef Joosie200 het volgende:
0.00004790 BTC
Lekker lekker MineralsZo jammer dat ik er maar 0,30 BTC in heb gestopt itt 1,20 BTC in zowel RZR als VRC
Zit nog vast in VRC ja.. tot ie DRK-beserk gaat en naar de 100k knaltquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef apacalipto het volgende:
mmmm ga zo pitten en laat ik mijn vrc sell staan op 44000,,,,, moeilijkkkk nog iemand in vrc atm?
Nederland - België wordt leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef roislecxe het volgende:
Zie nu al op om straks NL te gaan kijken. val je weer in slaap want er gebeurt geen BAL.
dat zou mooi zijn. Maar Duitsland zit nog wel in de weg. Moet Belgie zorgen dat ze zeker 3 goals voorstaan 5 min voor tijds anders gaat het nog fout.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland - België wordt leuk
Geen aanstellende kutploeg en de twee grootste vijanden
Topquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat linkermenu ziet er ook niet slecht uit
Beetje jammer dat het zo veel ruimte in beslag neemt, maar ik kom ook horizontale ruimte tekort om alles op te schrijvenquote:
FIFA statsquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
Kunnen we na afloop de cijfers ergens vinden? Van schoten op doel enzo? iemand een idee?
Hierzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
Kunnen we na afloop de cijfers ergens vinden? Van schoten op doel enzo? iemand een idee?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit te klooien. Let maar niet teveel op bovenstaand.
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als jij een heel mooi linker menu voor mij in elkaar knutselt in paint?
Ik ben er sinds dat kaartje dat ik maakte voor jou toen je slaagde achter gekomen hoe je tekst in een tekstvak in een plaatje zet zonder er een witte tekstrand om te krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als jij een heel mooi linker menu voor mij in elkaar knutselt in paint?
Toch probeer je maar wat, hoe lelijk het er ook uitzietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben er sinds dat kaartje dat ik maakte voor jou toen je slaagde achter gekomen hoe je tekst in een tekstvak in een plaatje zet zonder er een witte tekstrand om te krijgen.
Ik en paint
Ik wil best wat doen hoor, maar ik heb geen idee wat de bedoeling is. het ziet er toch goed uit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch probeer je maar wat, hoe lelijk het er ook uitziet
Mijn huidige oplossing is prut, die van het plaatje dat ik net poste is veel te groot en ik ben compleet inspiratieloos
Dat plaatje dat ik net poste? Stel je eens voor dat je door 15 coins moet bladeren...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wil best wat doen hoor, maar ik heb geen idee wat de bedoeling is. het ziet er toch goed uit?
Iedereen heeft toch een touchscreen? das 1x rollen en je bent beneden toch.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat plaatje dat ik net poste? Stel je eens voor dat je door 15 coins moet bladeren...
Laten we gewoon zeggen dat ik het er niet uit vind zien en dat het minder hoog moetquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een touchscreen? das 1x rollen en je bent beneden toch.
Positief nieuws voor Katje om de dag af te sluitentwitter:PatCrypt twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:42:46I'll just leave this here to look back on fondly. http://t.co/2vVwHpX1wR reageer retweet
Ga eens naar het BITforum. je zit hier in VBL.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:48 schreef Joosie200 het volgende:
Positief nieuws voor Katje om de dag af te sluitentwitter:PatCrypt twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:42:46I'll just leave this here to look back on fondly. http://t.co/2vVwHpX1wR reageer retweet
Tijd voor die Derby der Lage Landenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ga eens naar het BITforum. je zit hier in VBL.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor die Derby der Lage Landen
precies. Toen was ik 3 dus dat heb ik niet echt meegemaaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En daarna revanche voor 1988 in de finale zodat ik die eens live heb meegemaakt
Ik was toen 1 dus verre van bewust meegemaaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
precies. Toen was ik 3 dus dat heb ik niet echt meegemaakt
Dan verdienen we het best welquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was toen 1 dus verre van bewust meegemaakt
1998 was toch mijn eerste echte WK-herinnering, lekker voor de buis hangen, die wedstrijden tegen Frankrijk en Brazilië zien en dan die afgangquote:
Hmm... zou het echt niet weten. Eigenlijk boeit dat hele voetbal me niet zoveel. Vind het maar een achterlopende sport vergeleken met letterlijk álle mogelijke sporten ter wereld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1998 was toch mijn eerste echte WK-herinnering, lekker voor de buis hangen, die wedstrijden tegen Frankrijk en Brazilië zien en dan die afgang
waarom lelijk? Is het niet een idee om het eerst 100% werkend te maken en naderhand kleine dingetje te veranderen waar je niet tevreden over bent o.i.d. ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Te lelijk...
Ik weet echt niet hoe ik hier wat van kan maken
Ik wil eerst de layout helemaal top hebben voor ik met het echte werk begin. Anders kom je steeds missende dingen tegen of dingen die toch niet helemaal werken zoals je wilt. Als je layout eenmaal af is weet je waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
waarom lelijk? Is het niet een idee om het eerst 100% werkend te maken en naderhand kleine dingetje te veranderen waar je niet tevreden over bent o.i.d. ?
Of is dat gek gedacht
Nope, liever tijdig het schip verlaten dan te laat voor ie ter water gaat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Wow is Super echt gezakt van 14000 naar krap 4000
Bizar. Nu lijkt m'n te vroege sell nog niet zo slecht.
Mja ik ga ook proberen er weer in te komen, maar wel zo laag mogelijk. Al zou die 'maar' naar 7k gaan dan is het al aardig. Straks als ik ga slapen maar eens een goeie buyorder kiezen. die 3800 die ik daarstraks zei is een beetje te laag gegrepen zag ik net al...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, liever tijdig het schip verlaten dan te laat voor ie ter water gaat.
Moonerals hou ik mooi vast tot de 10k, bij dat punt staat ie qua BTC gelijk aan wat mijn inleg in VRC en RZR apart nu waard zijn
Succes met je rebuyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja ik ga ook proberen er weer in te komen, maar wel zo laag mogelijk. Al zou die 'maar' naar 7k gaan dan is het al aardig. Straks als ik ga slapen maar eens een goeie buyorder kiezen. die 3800 die ik daarstraks zei is een beetje te laag gegrepen zag ik net al...
Tyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Succes met je rebuyIk ga maffen
Trusten allen
Zodra de koers boven je koersdoel zit (stel 5900), verkoop je een gedeelte waarmee je nog lekker kan/wil spelen. Laat de koers doorstijgen en ga met een stoploss werken, (bijv op 5900) zodat je zeker weet dat je winst hebt ook al klapt ie ineens in elkaar. Let wel op dat je stoploss niet zo hoog staat dat ie bij de eerste de beste dip al gehaald wordt. Stoploss kun je mee laten opschuiven als koers verder stijgt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Howard is gewoon MotM omdat Origi het niet weet af te maken en alleen recht op Howard kan schieten
[..]
Dit is me al vaak genoeg overkomen, laatst nog met super, genoegen nemen met 88 en hij tufde vrolijk door tot 150Dan ben ik te voorzichtig en droom ik er alleen maar van dat zoiets zou gaan gebeuren en durf ik de sell er niet op te houden. Oplossing? Geen sell en hopen dat ik eens zodra ie op de absolute top zit kan sellen
Zoals 10k bijvoorbeeld, dat zou een unieke 333%+ opleveren
Ik volg hem nu ook met mijn Crypto-account op Twitter. Laatste wat ik zag (op mijn mobiel, dus kan de tweet niet plaatsen hier) is een tweet van 8 uur geleden waarin hij aangeeft dat die 3 coins in de top 15 (dus op pagina 1) op Bittrex staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef edraket31 het volgende:
Als iemand een tweet ziet van IE, svp hier melden. Hij heeft mij namelijk geblokkeerd nadat ik m een paar bekritiseerd heb![]()
Ik ga vaker naar jou luisterenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef edraket31 het volgende:
Tip van Flip!
Via via heb ik de nodige info gekregen over een huidige trend.
Je zet een coin op, doet een pre mine en je gaat met je eigen groep als een dolle minen.
Ondertussen bouw je de coin op, met je groep ga je de coin hypen op bitcointalk en Twitter.....
Je regelt een Exchange die de coin zal listen (al dan niet betaald).
Als de coin op de Exchange komt (na de premine), laat je m effe sudderen totdat ie gestabiliseerd is en dan volgen er een aantal pumps, ondersteund met telkens nieuwe releases. Onder andere anon, supersend en dergelijke zijn vrij makkelijk in te bouwen (is gewoon te koop). Volume wordt gecreëerd met tradingbots die aan elkaar verkopen.
Nog een paar pumps (met wat dipjes er in) om vervolgens uit te stappen en de coin te laten sterven.
Voorbeelden hiervan:
crypt en rubycoin (van fontas).
Singularitycoin: is net op Bittrex maar de scam is ontdekt. Vrijwel zeker dezelfde dev als veilcoin.
Burnercoin: heeft er alle tekenen van met Iconic Expert als kartrekker. Die gast heeft tientallen bitcoins verdiend aan burner, ben ik zeker van.
Ik verdenk de volgende coins ook: FRAC, ROX, VVV, GLYPH, cloak
Met betrekking tot Iconic Expert: hij heeft burner laten vallen en zie het resultaat....al zijn fans dumpen ook en volgen hem naar de volgende coin zonder exact te weten wat er speelt.
Vandaag zou hij bekend maken welke coins hij nu gaat bewerken. Zouden er 3 zijn.....ik ben ervan overtuigd dat t weer scamcoins zijn. Als ze al niet hierboven genoe zijn, weten we wat nog meer scamcoins zijn.
Als iemand een tweet ziet van IE, svp hier melden. Hij heeft mij namelijk geblokkeerd nadat ik m een paar bekritiseerd heb![]()
Doe je voordeel met dit verhaal, ik heb veel geld verdiend aan burner door scherp op te letten wanneer er iets aan zat te komen. Dan instappen en verkopen als de pump in gang is. Blijf er niet in hangen, stap op tijd uit.
Ik ga het met Mineral eens zo aanpakken. De 5k heeft ie al getoucheerd dus hij komt in de buurtquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zodra de koers boven je koersdoel zit (stel 5900), verkoop je een gedeelte waarmee je nog lekker kan/wil spelen. Laat de koers doorstijgen en ga met een stoploss werken, (bijv op 5900) zodat je zeker weet dat je winst hebt ook al klapt ie ineens in elkaar. Let wel op dat je stoploss niet zo hoog staat dat ie bij de eerste de beste dip al gehaald wordt. Stoploss kun je mee laten opschuiven als koers verder stijgt.
Neem een nieuw koersdoel en heb ook de discipline om dan echt te te verkopen en kijk niet achterom als je verkocht hebt.
Ga niet zitten hopen om op de absolute top te kunnen verkopen, levert alleen maar stress op en de kans dat je t voor elkaar krijg t is minimaal. Is hetzelfde als hopen op de absolute bodem kopen, wat niet lukt en dan duurder moeten kopen.
Mijns inziens alle 3 betrouwbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is Minerals dan ook een scam of echt legit? Want je hoort de laatste tijd alleen maar dat er coins gedumpt worden door zulk nieuws. En VRC of RZR?
Hm, misschien toch maar verkopen dan, nu ik er nog met winst vanaf kanquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Lees de Tip van Flip nog eens en dan het topic op bitcointalk
Wat denk jij van SUPER?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:27 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mijns inziens alle 3 betrouwbaar.
Redenen:
MIN is enorm ver in de ontwikkeling van het e-betting verhaal, zit al ontzettend veel werk in dat bij een Scamcoin niet gedaan wordt.
VRC is het devteam publiekelijk bekend gemaakt. Zitten een paar grote namen tussen die niet gelinked willen worden aan een Scamcoin. Tevens wat grote investeerders erachter die veel doen om vrc écht groot te maken.
RZR: ook grote naam en veel ontwikkeld al. Ik had hier al een pump verwacht, maar komt volgens mij nog 1 dezer dagen. Zitten een paar whales in die er nog werk van gaan maken wanneer zij er zin in hebben en niet eerder.
haha, ja, iemand ff dik gedumpt. LTC had mee moeten gaan hun algo te veranderen toen het nog kan.. nu bloeden ze dood denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Last Price: 7.8 USDLow: 2.2121 USDHigh: 8.8929 USD
wat
Net een crash gehad dus vul de rest maar in.twitter:jakimanboy twitterde op woensdag 02-07-2014 om 01:13:06@AltcoinRambo In the past 5 days, #Supercoin devs fixed the forked chain with 3 new wallets, got a new block explorer & soon a new web site. reageer retweet
Nu niet je telefoon kwijtraken!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:44 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik heb dat 2FA maar eens ingeschakeld
Zoo, dat is zeker een dikke dump.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
haha, ja, iemand ff dik gedumpt. LTC had mee moeten gaan hun algo te veranderen toen het nog kan.. nu bloeden ze dood denk ik.
Ik hold Super, maar gemixte gevoelensquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Net een crash gehad dus vul de rest maar in.twitter:jakimanboy twitterde op woensdag 02-07-2014 om 01:13:06@AltcoinRambo In the past 5 days, #Supercoin devs fixed the forked chain with 3 new wallets, got a new block explorer & soon a new web site. reageer retweet
Nee dat bedacht ik me ook net. Wat als dat wel gebeurtquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Nu niet je telefoon kwijtraken!
Kan het ook weer uit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:44 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik heb dat 2FA maar eens ingeschakeld
Dit ga ik rapporteren aan de mods!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoo, dat is zeker een dikke dump.
BTC staat nog altijd stabiel rond 630-640, mag van mij binnenkort wel crashen naar 400-450
Dan zijn je bitcointjes voor Mintpaltjequote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee dat bedacht ik me ook net. Wat als dat wel gebeurt
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dit ga ik rapporteren aan de mods!MAG NIET MEER DALEN.
Doom doom doooooom....quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee dat bedacht ik me ook net. Wat als dat wel gebeurt
Ik wil een nieuwe usericon, kan jij er niet eentje maken voor me :p jij was toch zo handig met dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]jawel, maar heb m'n salaris nog stééds niet dus nog even wachten
Ik kan wel tekenen op zichquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:49 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe usericon, kan jij er niet eentje maken voor me :p jij was toch zo handig met dat?
Een oranje zeester.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel tekenen op zichwat zou je willen hebben?
Een peterselie plukkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel tekenen op zichwat zou je willen hebben?
Ik was toch al niet van plan mn foon kwijt te maken maar als het wel gebeurt dan ben ik alles kwijt ofzo?quote:
Je moet goed je 2fa reset code bewaren, ik heb m afgedrukt. Just in case. Dan ben je safequote:Op woensdag 2 juli 2014 12:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik was toch al niet van plan mn foon kwijt te maken maar als het wel gebeurt dan ben ik alles kwijt ofzo?
Dan vind ik het denk heul niet veiliger met dat 2FA.
Zal 'ns kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
serieus, dan ben ik heel benieuwd wat je ervan gaat maken :p
Kan je het ook uitzetten dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik was toch al niet van plan mn foon kwijt te maken maar als het wel gebeurt dan ben ik alles kwijt ofzo?
Dan vind ik het denk heul niet veiliger met dat 2FA.
Two-Factor Authentication (2FA)quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je het ook uitzetten dan?
Ik wil de app geven hebben voor 2FA maar dan moet het wel te testen zijn
Stoplossquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:23 schreef DaMart het volgende:
Kut... had een stoploss gezet voor VVV... die bleek dus echt op de bodem van de dip te zitten en nu is hij weer vrolijk aan het stijgen.
geduldquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Godver, wat een klotegedoe om het überhaupt werkend te krijgen
Ik ben bijna zo ver om met mijn middelvinger naar dat hele 2FA te wijzen en de mensen die het hebben het lekker zelf te laten uitzoeken...
VOOT en MIN schieten meteen omhoogquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef edraket31 het volgende:
Met betrekking tot Iconic Expert: hij heeft burner laten vallen en zie het resultaat....al zijn fans dumpen ook en volgen hem naar de volgende coin zonder exact te weten wat er speelt.
Vandaag zou hij bekend maken welke coins hij nu gaat bewerken. Zouden er 3 zijn.....ik ben ervan overtuigd dat t weer scamcoins zijn. Als ze al niet hierboven genoe zijn, weten we wat nog meer scamcoins zijn.
twitter:IconicExpert twitterde op woensdag 02-07-2014 om 15:30:11The following 3 coins will increase in value significantly this month. Voot, VeriCoin, & Minerals. Buy these coins now and hold.
reageer retweet
Van mij mag hij MIN wel even pumpen naar de 10K hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
VRC?![]()
Ik wilde net kopen... ben BC helemaal zat
Ik heb een BC sell op 22900 staan, daarna zie ik wel wat ik verder ga doen. MIsschien weer op 21k instappen, misschien eens een andere coin proberen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mij mag hij MIN wel even pumpen naar de 10K hoor.
Omdat mijn VVV verkocht is vanochtend, heb ik wat BTC vrij op Bittrex. Weet alleen nog niet wat ik daarmee ga doen... terug in VVV als die daalt, of een andere coin zoekenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een BC sell op 22900 staan, daarna zie ik wel wat ik verder ga doen. MIsschien weer op 21k instappen, misschien eens een andere coin proberen.
Kan jij een beetje in paint een oplossing voor de huidige layout bedenken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat mijn VVV verkocht is vanochtend, heb ik wat BTC vrij op Bittrex. Weet alleen nog niet wat ik daarmee ga doen... terug in VVV als die daalt, of een andere coin zoeken.
Als ie nu RZR mee nam had ik 3 ouf of 3 met IE coins.. moet ik mij nu zorgen gaan makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
VOOT en MIN schieten meteen omhoog.
twitter:IconicExpert twitterde op woensdag 02-07-2014 om 15:30:11The following 3 coins will increase in value significantly this month. Voot, VeriCoin, & Minerals. Buy these coins now and hold.
reageer retweet
quote:Exclusive - Venture capitalist Draper wins bitcoin auction: Vaurum
NEW YORK (Reuters) - Venture capitalist Tim Draper won the U.S. Marshals bitcoin auction earlier this week that captured about $18 million for 30,000 bitcoin, according to a statement emailed to Reuters on Wednesday.
"With the help of Vaurum and this newly purchased bitcoin, we expect to be able to create new services that can provide liquidity and confidence to markets that have been hamstrung by weak currencies," Draper said in the statement by Vaurum, a bitcoin trading platform.
Palo Alto-based Vaurum facilitates over-the-counter bitcoin trading for financial institutions and high-net-worth traders, of which Draper is a major backer.
"Of course, no one is totally secure in holding their own country's currency. We want to enable people to hold and trade bitcoin to secure themselves against weakening currencies," the statement said.
Vaurum Chief Executive Officer Avish Bhama said Draper would partner with Vaurum to leverage the pool of about 30,000 bitcoin as a liquidity source in emerging markets.
"It's still quite difficult to get access to bitcoin in these developing economies — and that's exactly where it is needed the most," said Bhama. "Our goal is to build reliable infrastructure and increase liquidity, which are two major challenges in the ecosystem."
Bhama did not disclose Draper's bidding price for the crypto-currency.
On Tuesday, the U.S. Marshals Service said there was only one winner of the auction. It auctioned off bitcoin seized from the Silk Road drug ring. There were more than 40 bidders in the auction, with a number of well-known players in bitcoin saying they were unsuccessful.
Draper is an active investor who has invested in more than 1000 private companies. He founded Draper Associates in July 1985. The firm's investments include Skype, Hotmail, Tesla, Baidu, Theranos, Athenahealth, Solar City, Box, and Parametric Technology.
Dit soort nieuws sneeuwt hier in de SC altijd zo snel onder dat ik in het Bitcoin-topic heb gezet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:53 schreef Joosie200 het volgende:
En Tourniquet.. waarom plemp je dit hier nog niet neer en wel op GoT?
Ah.. dacht al, ik hang hier alleen in de SC en check het algemene Bitcoin topic nooit dus vandaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit soort nieuws sneeuwt hier in de SC altijd zo snel onder dat ik in het Bitcoin-topic heb gezet.
AEX / [BitCoin] Het grote Bitcointopic #77 | Uprising! (nu echt?)
Ach, laat hem MIN maar even omhoog pompen naar de 10k hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:10 schreef edraket31 het volgende:
lol!!
Ik kreeg straks een tip mbt MACD, gooi er wat speelgeld in en kort daarna begint dat ding als een malle te stijgen. Bijna +70% binnen t uur verdiend![]()
Mbt tot Iconic Expert zat ik dus flink mis!!![]()
Ik ben er verbaasd over.....daarnaast baal ik er wel van dat ik al in 2 coins zat die hij nu oppikt.
Een beetje extra aandacht is leuk, maar bij hem ben ik er nooit zo gerust op
Eerst BC natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, laat hem MIN maar even omhoog pompen naar de 10k hoor.
quote:
Nog even geduld dustwitter:TheRazorCoin twitterde op woensdag 02-07-2014 om 17:42:40Well on track to be showing some cool new toys over the next couple of days! reageer retweet
En deze ook:quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Nog even geduld dustwitter:TheRazorCoin twitterde op woensdag 02-07-2014 om 17:42:40Well on track to be showing some cool new toys over the next couple of days! reageer retweet
twitter:BryceWeiner twitterde op woensdag 02-07-2014 om 17:39:25There are projects in development for the RZR codebase that are not in the project plan.#justsaying reageer retweet
Goed bezig! En v.w.b. dat je iets er lelijk uit vindt zien > dat komt later wel als de basale functies maar werken. Dan kun je daarna het nog een design overhaul geven naar eigen ingeving.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Statusupdate: Het tradescherm weet nu welke coin er getraded moet worden en is duidelijker. Tevens is het nu oproepbaar vanaf het hoofdscherm.
Loginscherm wordt nu aan gewerkt.
Maak je een eigen exchange?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Statusupdate: Het tradescherm weet nu welke coin er getraded moet worden en is duidelijker. Tevens is het nu oproepbaar vanaf het hoofdscherm.
Loginscherm wordt nu aan gewerkt.
Ik zit ook al in Voot vanaf 915 en 925... Maar het ziet er stabiel omhoog uit. Voelt een beetje als MIN de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:47 schreef Joosie200 het volgende:
Nu IE aan boord is bij Voot, VRC en MIN is het nog wel de moeite waard om in VOOT te stappen als je nog niet ingestapt bent en je nog wat BTC vrij hebt. Ik zit vast in RZR, VRC en MIN dus ik heb mijn positie al ingenomen en ga nu niet meer 1 van de 3 dumpen ter faveure van VOOT.
Dat is wel duidelijk hoor, die computer/eenarmige bandiet uitzetten zouden meer mensen (?) moeten doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef crashbangboom het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom deze zooi in AEX staat, en niet bij de jelinek kliniek?
Jullie zijn echt erg/origineel.
Ik ga er denk ik wat bijkopen... bodem is wel bereikt volgens mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:21 schreef roislecxe het volgende:
Aan de andere kant, er is maar 3 btc nodig bij WKC om weer op 50k te staan...
Denk dat ik daar ergens een sellorder erin gooi.
FEELS GOOD.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:32 schreef edraket31 het volgende:
VOOT op 60
Je zult er maar met 30btc inzitten met aankopen tussen 90-140.
Netjes gehodledquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef litecoin het volgende:
[..]
FEELS GOOD.
Het is nu meer dan 40 btc waard.
Respect! Kan wel eens een hele beste klapper voor je worden!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef litecoin het volgende:
[..]
FEELS GOOD.
Het is nu meer dan 40 btc waard.
die gaat in de copy/paist. Indefinatequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef crashbangboom het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom deze zooi in AEX staat, en niet bij de jelinek kliniek?
IconicExpert gaat straks natuurlijk weer heel trots zeggen dat deze stijging aan hem te danken is en dat we allemaal hadden moeten luisteren. Met het nieuws waar VOOT mee zou komen, de komende week of weken, zou VOOT ook wel de 2000+ kunnen halen vermoed ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Respect! Kan wel eens een hele beste klapper voor je worden!
Stiekem heb ik spijt dat ik dat niet gedaan heb toen BC nog op 29k stondquote:
Dank, zeker even kijken zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Die Draper die dus de veiling gewonnen heeft geeft over een uur en 10 minuten een persconferentie
Hier zitten minimaal 2 pumpgroepen op. Ik heb vernomen dat tot 50k het minimum is, kan doorlopen tot 100kquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef smiths het volgende:
[..]
IconicExpert gaat straks natuurlijk weer heel trots zeggen dat deze stijging aan hem te danken is en dat we allemaal hadden moeten luisteren. Met het nieuws waar VOOT mee zou komen, de komende week of weken, zou VOOT ook wel de 2000+ kunnen halen vermoed ik.
IE zorgt misschien voor een iets snellere stijging.
Al ben ik wel bang dat wanneer hij ziet dat 1 coin niet echt mee wil stijgen dat hij zegt dat hij om een of andere lulreden niet meer die coin wil supporten en dat iedereen gaat sellen.
Volgens mij zijn er toch nog wel redelijk wat mensen die zijn adviezen volgen.
Burnercoin heeft hij volgens mij wel netjes gepromoot toch? (In tegenstelling tot XLB/BC.)
Ed, wat is jou voorspelling wat betreft de koersverloop?
Dat gaat litecoin leuk vinden, VOOT is nu 1478, dus als die op 50k uitkomt hoeft ie niet meer te werkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hier zitten minimaal 2 pumpgroepen op. Ik heb vernomen dat tot 50k het minimum is, kan doorlopen tot 100k
Toch maar wat VOOT voor 1400 kopen danquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hier zitten minimaal 2 pumpgroepen op. Ik heb vernomen dat tot 50k het minimum is, kan doorlopen tot 100k
Voot heeft nu een marketcap van 650k. bij 1,4ksatoshi.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
godverhoede dat ik de endpost hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef crashbangboom het volgende:
VRC heeft een marketcap van 7 miljoen, op een gigantisch laag punt. BC 10 miljoen, op een gigantisch laag punt. Als ie dat haalt trakteer ik iedereen op een biertje en kom ik het persoonlijk bezorgenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef smiths het volgende:
[..]
Voot heeft nu een marketcap van 650k. bij 1,4ksatoshi.
Dan zou voot dus bij 50ksatoshi een marketcap moeten hebben van 23miljoen dollar.
namens Danny adviseer ik je dat niet te doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Als die app eenmaal af is maak ik misschien een heel klein scriptje dat hier aan mee kan doen
En dan zonder vals te spelen natuurlijk
Wat heeft Danny ermee te maken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
namens Danny adviseer ik je dat niet te doen
Wauw!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat gaat litecoin leuk vinden, VOOT is nu 1478, dus als die op 50k uitkomt hoeft ie niet meer te werkenRentenieren door crypto's tja waarom niet
Neem dan gelijk die domme stok mee deze kant uitquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VRC heeft een marketcap van 7 miljoen, op een gigantisch laag punt. BC 10 miljoen, op een gigantisch laag punt. Als ie dat haalt trakteer ik iedereen op een biertje en kom ik het persoonlijk bezorgen
Dat is die vage eigenaar van deze site, weet je. Die houdt wel van je clicks, maar niet van de illegale troep die volgt op de clicks.quote:
nou zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Neem dan gelijk die domme stok mee deze kant uit
Heeft nog steeds niet op fietsafstand van mij gelegen
Die domme stok is op dit moment een houten balk van een meter lang die in mijn schuur ligtquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Neem dan gelijk die domme stok mee deze kant uit
Heeft nog steeds niet op fietsafstand van mij gelegen
voor je ogen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die domme stok is op dit moment een houten balk van een meter lang die in mijn schuur ligt
dubbele pump en dump, overduidelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef litecoin het volgende:
Denk zelf dat 5k - 10k mogelijke prijs is overigens. Of daar overheen gaat geen idee...
Huh watquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die domme stok is op dit moment een houten balk van een meter lang die in mijn schuur ligt
tsja, dat heb je wel eens zonder knopjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Huh wat
Ik ga maar eens in dat topic kijken. Heb nu al een tijdje daar niet gelurkt dus zal wel vanalles gemist hebben
Vorige weer gestolen (alweerquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Huh wat
Ik ga maar eens in dat topic kijken. Heb nu al een tijdje daar niet gelurkt dus zal wel vanalles gemist hebben
topickaap is heel normaal hoor, als je je zaakje wil pushenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige weer gestolen (alweer) en dit keer mag ik er één maken
Ik zie het, volgens mij is dat al de 3e of 4e keer dit jaar of niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige weer gestolen (alweer) en dit keer mag ik er één maken
Een geel met zwarte door zwarte_hand en vervangen met spuugquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie het, volgens mij is dat al de 3e of 4e keer dit jaar of niet?
Toch wel aan een plaatsnaambord vast he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een geel met zwarte door zwarte_hand en vervangen met spuug
Spuug gestolen en vervangen door een geel met zwarte
Een geel met zwarte gestolen en vervangen door panter
Panter gestolen en vervangen door een houten
Houten gestolen en vervangen door een wk-editie
Wk-editie gestolen en vervangen door een 1m lange balk die op dit moment in mijn schuur ligt
het is wel vaker dat de ogen gesloten worden, hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie het, volgens mij is dat al de 3e of 4e keer dit jaar of niet?
We bezuinigen op slotenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel aan een plaatsnaambord vast he?.
wat niet ziet, wat niet bitcoin deert. Is wel eigen aan het onderwerp en dito pushers.quote:
6 keer dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een geel met zwarte door zwarte_hand en vervangen met spuug
Spuug gestolen en vervangen door een geel met zwarte
Een geel met zwarte gestolen en vervangen door panter
Panter gestolen en vervangen door een houten
Houten gestolen en vervangen door een wk-editie
Wk-editie gestolen en vervangen door een 1m lange balk die op dit moment in mijn schuur ligt
kan niet vaak genoeg vermeld worden in de miljarden slowchatposts van de dealers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef crashbangboom het volgende:
Er speelt onder de lakens al een vermoeden van de dader, maar ja, wat doe je ertegen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
6 keer dus
Jammer dat iemand het spelletje probeert te verpesten
Dat heb je wel eens he, dat iemand anderen waarschuwd voor die Nigeriaanse mail. Zonde, minder winst voor de bitpushersquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
6 keer dus
Jammer dat iemand het spelletje probeert te verpesten
Ja niks, die posters die hun eigen winst bij elkaar proberen te posten zijn heel welkom hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er speelt onder de lakens al een vermoeden van de dader, maar ja, wat doe je ertegen...
BC zakt en zakt, VRC springt alle kanten op en de rest doet maar wat. Niks nieuws dus...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef roislecxe het volgende:
Nog bijzondere gebeurtenissen? Ik wilde alles bijlezen maar ik word knettergek van dat hoopje treurnis hier die overal tussendoor post. Dus dat ga ik maar niet doen.
Ja, veel treurnis hier, maar valt mee als je alleen de posts van de mede fraudeurs leest.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef roislecxe het volgende:
Nog bijzondere gebeurtenissen? Ik wilde alles bijlezen maar ik word knettergek van dat hoopje treurnis hier die overal tussendoor post. Dus dat ga ik maar niet doen.
Voor Silk deed ze dat al eerder, dus tjatwitter:theblonde82 twitterde op woensdag 02-07-2014 om 21:51:56When vericoin will exceed the 100k I'll show my boobs
reageer retweet
Iets met om aandacht hoererentwitter:theblonde82 twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 12:50:21#silkcoin ♥♥♥ http://t.co/YNYu684oXI reageer retweet
Nee, niks nieuws, gewoon pump en dump as usual. Mooi dat dit forum daar een platform voor biedt!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BC zakt en zakt, VRC springt alle kanten op en de rest doet maar wat. Niks nieuws dus...
Weinig inderdaad, wel erg jammer. Vraag me toch af waar zoiets dan vandaan komt. Lijkt me ook nog best veel moeite om 6 keer het land door te gaan om een spelletje te verpesten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er speelt onder de lakens al een vermoeden van de dader, maar ja, wat doe je ertegen...
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef edraket31 het volgende:
Excuses voor de verwarring maar koers van VOOT bedoelde ik 5-10k en niet 50-100.
Het vermoeden gaat naar iemand die sowieso al door heel het land reist...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weinig inderdaad, wel erg jammer. Vraag me toch af waar zoiets dan vandaan komt. Lijkt me ook nog best veel moeite om 6 keer het land door te gaan om een spelletje te verpesten.
zal wel zo'n bitcoin hoer zijn, met dank aan joosiequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weinig inderdaad, wel erg jammer. Vraag me toch af waar zoiets dan vandaan komt. Lijkt me ook nog best veel moeite om 6 keer het land door te gaan om een spelletje te verpesten.
Oh chill, dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef edraket31 het volgende:
Excuses voor de verwarring maar koers van VOOT bedoelde ik 5-10k en niet 50-100.
Ja, wie kunnen we eens naaien met BC?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... schiet eens op BC, ik word geroepen door een coin die VOOT heet
gewoon wegdonderen die BC, of de helft ofzo, dan maak je het met VOOT misschien weer goed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... schiet eens op BC, ik word geroepen door een coin die VOOT heet
Dan is de rest fucked, daar ziJn al tig delen op gebaseerd toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
gewoon wegdonderen die BC, of de helft ofzo, dan maak je het met VOOT misschien weer goed.
Aan de andere kant, als jij instapt...![]()
Is dat een blauwe halo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Maxbet het volgende:
Is dat Halo gedoe van BC eigenlijk al gereleased?
BC krijgt wel weer een stuiptrekking naar 22, dat is gewoon een zekerheidquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
gewoon wegdonderen die BC, of de helft ofzo, dan maak je het met VOOT misschien weer goed.
Aan de andere kant, als jij instapt...![]()
Quote mij eens niet stuk zieligheid.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dan is de rest fucked, daar ziJn al tig delen op gebaseerd toch?
Of je kiest iets anders dan BC als je er eindelijk uit bent?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BC krijgt wel weer een stuiptrekking naar 22, dat is gewoon een zekerheid
Dan dump ik alles, gaat 50% in VOOT en vervolgens 50% terug in BC op 20
BC is zo'n leuke coin om op heen en weer te reizen, de 20k bodem is een complete zekerheid gewordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of je kiest iets anders dan BC als je er eindelijk uit bent?
Nou, had ik die ene post die ergens op sloeg te pakken, in drie jaar tijd ....quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Quote mij eens niet stuk zieligheid.
Was je al voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef edraket31 het volgende:
https://twitter.com/theblonde82/status/484424250976403456
Ben mobiel, kan tweet niet embedden
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Joosie200 het volgende:
Voor Silk deed ze dat al eerder, dus tjatwitter:theblonde82 twitterde op woensdag 02-07-2014 om 21:51:56When vericoin will exceed the 100k I'll show my boobs
reageer retweet
Iets met om aandacht hoererentwitter:theblonde82 twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 12:50:21#silkcoin ♥♥♥ http://t.co/YNYu684oXI reageer retweet
Ja, en zo inhoudsvol die coinquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BC is zo'n leuke coin om op heen en weer te reizen, de 20k bodem is een complete zekerheid geworden
En mocht blackhalo ooit voor een pump zorgen zit ik er tenminste in
cbb aandacht gevenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Quote mij eens niet stuk zieligheid.
Ik ga weinig meer posten en meelezen meer zo. Ik ben het kotsbeu en voor het minst of geringste krijgen mensen een ban en deze mag elke keer de boel komen verzieken. Ik ben er goed klaar mee onderhand. Tis graag of niet.quote:
Je laat je serieus wegjagen om een idioot met een iq van 80?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga weinig meer posten en meelezen meer zo. Ik ben het kotsbeu en voor het minst of geringste krijgen mensen een ban en deze mag elke keer de boel komen verzieken. Ik ben er goed klaar mee onderhand. Tis graag of niet.
dan haal ik het gemiddelde nog omhoog hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je laat je serieus wegjagen om een idioot met een iq van 80?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |