https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
MIN terugkopen, of verwacht je daar niet veel meer van?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb mijn MIN met net geen 100% weggedaan vanmiddag. Maar nu zit ik los in BTC. Weet niet goed wat te kopen.
Kweetniet. geen 100% iig. vast ook geen 50...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
MIN terugkopen, of verwacht je daar niet veel meer van?
Mijn sellorder voor MIN staat op 5900... lijkt me haalbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kweetniet. geen 100% iig. vast ook geen 50...
VOOT lijkt leuk maar dan zit ik er TE diep in want ik heb er al bijna 10k. Ik denk dat ik gewoon even wacht tot de volgende mogelijkheid.
Een stukje los in BTC zitten is ook niet verkeerd een keer
gekocht op?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn sellorder voor MIN staat op 5900... lijkt me haalbaar.
dan heb je ook een mooie ruime winst. Hoop dat ie het haaltquote:
Ja precies, zou wel eens leuk zijn zo'n klapper.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
dan heb je ook een mooie ruime winst. Hoop dat ie het haalt
Ik had gekocht op 1600 en 1820 geloof ik. Weggedaan op 3600. Had hoger gekund als ik 5 minuten wachtte maar ik zag de buywalles ineens verdwijnen. En ik hoopte op een daling erna
Oja daar wilde ik eigenlijk in. Maar toen had ik niks vrij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja precies, zou wel eens leuk zijn zo'n klapper.
Sell voor VVV staat overigens op 6500... is dan ook iets meer dan 100% (gekocht op 3040).
Wil ik 100% in MIN hebben dan moet ie nu 5400 halen. Had buy #1 op 2200 al weggedaan bij 3200 om rebuy #1 op 2700 te doen. Dus tja..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb mijn MIN met net geen 100% weggedaan vanmiddag. Maar nu zit ik los in BTC. Weet niet goed wat te kopen.
Gewoon hopen dat mijn sell op 5900 wordt aangetikt dan, dan heb jij ook je 100%quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil ik 100% in MIN hebben dan moet ie nu 5400 halen. Had buy #1 op 2200 al weggedaan bij 3200 om rebuy #1 op 2700 te doen. Dus tja..
Naja als je de snelheid zag waarmee hij van 3400 naar 4400 ging, dan lijkt me 5400 ook nog wel haalbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil ik 100% in MIN hebben dan moet ie nu 5400 halen. Had buy #1 op 2200 al weggedaan bij 3200 om rebuy #1 op 2700 te doen. Dus tja..
Euj, het wordt wel tijd voor de 1-0 denk nu hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat mijn sell op 5900 wordt aangetikt dan, dan heb jij ook je 100%.
Ik was heel blij met m'n 100%.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef edraket31 het volgende:
Min nu al wegdoen (voor release e-betting of ninja add op mintpal) is doooooodzonde.
Ik heb geen sell staan en ga er van uit dat we binnen een week op 10 staan
Howard is gewoon MotM omdat Origi het niet weet af te maken en alleen recht op Howard kan schietenquote:
Dit is me al vaak genoeg overkomen, laatst nog met super, genoegen nemen met 88 en hij tufde vrolijk door tot 150quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef edraket31 het volgende:
Min nu al wegdoen (voor release e-betting of ninja add op mintpal) is doooooodzonde.
Ik heb geen sell staan en ga er van uit dat we binnen een week op 10 staan
Maar zoveel kansenquote:
Uhh.... nee...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zoveel kansen
nederland had de laatste wedstrijd in de 1e helft welgeteld 0. Niet 1 schot op doel.
Dit Belgie zou ons afmaken.
True... Maar ik kijk dit veel liever, op NL loop je alleen maar te vloekenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhh.... nee...
Want Nederland scoort wel.
MIN zie je nu nog als een goede buy? Als ie de 10k haalt wel jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef edraket31 het volgende:
Ik zou even wachten om te kijken of t de komende uren nog dipt, maar ik Ie t bog steeds als een goede buy ja
Hij werd buitenspel gegevenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Amerika ken echt niet scoren
Überfaal
Hij had zin in nog een half uurtje. En deze 22 hebben echt wel meters gemaakt voor zover ik heb gezienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Onterecht, maar hij peert hem keihard over
30 uit 30: 0 in het doelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
Belgie 30 schoten op doel WTF
nederland had er denk 4 ofzo laatste keer
1 ging er in het doel van die 4. Die penalty telt niet mee hoor kom nou...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
30 uit 30: 0 in het doel
4 uit 4: 4 in het doel
It's super effective!
Tja.. dit is het oude spel van Nederland wat die Belgen nu op de mat neerleggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1 ging er in het doel van die 4. Die penalty telt niet mee hoor kom nou...
90 min 4 kansen. Gewoon treurigKeisaai.
Dit is gewoon een verademing.
En dan nu: verlenging: niemand ligt te janken over zwangerschapskrampjes en moeheid. HUp gewoon door.
Ze doen een Duislandje. Die scoorden ook gelijk in de verlenging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Konden ze dat niet 5 minuten eerder doen dan?
Dit. En Lukakoe gouden wissel, dus niet alleen van Gaal heeft een gouden...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze doen een Duislandje. Die scoorden ook gelijk in de verlenging.
Prima toch. Finale NL - BEquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joosie200 het volgende:
De Bruine snapt tenminste hoe je hem in de hoek moet knallen als enige
Dat kan nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prima toch. Finale NL - BE![]()
dan ga ik op de grens zitten kijken
Kan niet, kan alleen als halve finale, de finale der lage nederlandenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prima toch. Finale NL - BE![]()
dan ga ik op de grens zitten kijken
Zonde. Maar das ook leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze komen elkaar in de halve finale tegen.
Dan moet België eerst Duitsland verslaanquote:
Deze spelersquote:
Mooneralsquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef Joosie200 het volgende:
0.00004790 BTC
Lekker lekker MineralsZo jammer dat ik er maar 0,30 BTC in heb gestopt itt 1,20 BTC in zowel RZR als VRC
Zit nog vast in VRC ja.. tot ie DRK-beserk gaat en naar de 100k knaltquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef apacalipto het volgende:
mmmm ga zo pitten en laat ik mijn vrc sell staan op 44000,,,,, moeilijkkkk nog iemand in vrc atm?
Nederland - België wordt leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef roislecxe het volgende:
Zie nu al op om straks NL te gaan kijken. val je weer in slaap want er gebeurt geen BAL.
dat zou mooi zijn. Maar Duitsland zit nog wel in de weg. Moet Belgie zorgen dat ze zeker 3 goals voorstaan 5 min voor tijds anders gaat het nog fout.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland - België wordt leuk
Geen aanstellende kutploeg en de twee grootste vijanden
Topquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat linkermenu ziet er ook niet slecht uit
Beetje jammer dat het zo veel ruimte in beslag neemt, maar ik kom ook horizontale ruimte tekort om alles op te schrijvenquote:
FIFA statsquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
Kunnen we na afloop de cijfers ergens vinden? Van schoten op doel enzo? iemand een idee?
Hierzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
Kunnen we na afloop de cijfers ergens vinden? Van schoten op doel enzo? iemand een idee?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit te klooien. Let maar niet teveel op bovenstaand.
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als jij een heel mooi linker menu voor mij in elkaar knutselt in paint?
Ik ben er sinds dat kaartje dat ik maakte voor jou toen je slaagde achter gekomen hoe je tekst in een tekstvak in een plaatje zet zonder er een witte tekstrand om te krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als jij een heel mooi linker menu voor mij in elkaar knutselt in paint?
Toch probeer je maar wat, hoe lelijk het er ook uitzietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben er sinds dat kaartje dat ik maakte voor jou toen je slaagde achter gekomen hoe je tekst in een tekstvak in een plaatje zet zonder er een witte tekstrand om te krijgen.
Ik en paint
Ik wil best wat doen hoor, maar ik heb geen idee wat de bedoeling is. het ziet er toch goed uit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch probeer je maar wat, hoe lelijk het er ook uitziet
Mijn huidige oplossing is prut, die van het plaatje dat ik net poste is veel te groot en ik ben compleet inspiratieloos
Dat plaatje dat ik net poste? Stel je eens voor dat je door 15 coins moet bladeren...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wil best wat doen hoor, maar ik heb geen idee wat de bedoeling is. het ziet er toch goed uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |