quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort hopelijk een topic met 'm'n vriend heeft me gedumpt'.
De tering zeg, wat een dramawijf ben je, TS.Dan blijf je thuis en ga je lekker een Friendsmarathon doen op bed. Ofzo. Of wat je dan ook leuk vindt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wens vooral je vriend een leukere vriendin.
Wat een haat :/quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe, zielig, bladiebla, zoek hulp, dit-dat-alles, maar ik wens niemand zo'n dramageval toe, ook je vriend niet.
IK WIL NIET IK WIL NIET IK WIL NIET EN ALLES IS STOM EN HIJ WIL ME MIJN ZIN NIET GEVEN BOEHOEOEOEOOEOEOEOE
OEOEOEOOE
Echt. Ik had je al lang uitgezwaaid
Reacties waar je niks aan hebt moet je gewoon negeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik heb er wel eentje...
Jij vindt het inderdaad prima zo. Vandaar dat je ook topics als deze op fok opent?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als het dan weer fout gaat, met vervelende stiltes, voel ik me nog rotter.
Ik heb ook geen enkele behoefte om (meer) vrienden te hebben, met mensen om te gaan. Echt geen enkele. Ik vind het wel best zo. Verveel me nooit.
Dit is heel anders dan contact IRL.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij vindt het inderdaad prima zo. Vandaar dat je ook topics als deze op fok opent?
Heb dan de ballen om die vrienden zelf even te bellen om te zeggen dat je niet meekomt en blijf lekker thuis, in plaats van je vriend smoesjes te laten verzinnen.
Natuurlijk vragen ze daar wel naar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dit is heel anders dan contact IRL.
Ik vind bellen niet zo fijn...
En van mij mag mijn vriend eerlijk zijn tegen ze, als hij daar alleen aankomt. Hij mag gerust zeggen dat ik het momenteel ff niet aankan ivm een contactstoornis. Misschien vragen ze er niet eens naar.
"Oh heb je dat gestoorde wijf eindelijk gedumpt?! Good for you!"quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Natuurlijk vragen ze daar wel naar.
Nee, weet je niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Natuurlijk vragen ze daar wel naar.
Zo goed kennen ze elkaar niet. Hij zegt vrijwel nooit iets over mij in het topic, behalve als ze ernaar vragen en dan zegt ie dat het goed gaat. Want het gaat ook goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
"Oh heb je dat gestoorde wijf eindelijk gedumpt?! Good for you!"
Kijk en die wil is er dus niet. Niet vanwege constante angst, want die heb ik niet. Alleen nu een beetje omdat het om vreemden gaat. Maar volgens mij komt degene die me afsnauwde niet eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:48 schreef Partypoeper het volgende:
Ik las pagina 1 en 9 en wilde toen reageren dat we allemaal wel heel moeilijk deden tegen TS. Toen besloot ik om de rest te lezen.
Tering, TS, werk aan jezelf. Niet als goed voornemen als je in je eentje oud&nieuw viert. Niet als toekomstplan om voor je 50e gedaan te hebben. Hell, niet eens als iets om maandag eens uit te zoeken. Direct, vandaag, nu. Kijk naar relevante trainingen, plan gesprekken met professionals, Google naar tips om je erbij te helpen.
Echt waar, van een hele dag thuis zitten met gratis geld terwijl je al je problemen op een nietszeggend forum neerkwakt wordt niemand vrolijk. Wij niet, maar ook jij niet.
Wie weet kan de juiste training je helpen je oude, spontane jij te hervinden. Of in elk geval deels, zodat je weer dingen kan ondernemen zonder die constante angst, zodat je kunt werken en iets bijdragen, zodat je spontaan naar een feestje kunt van iemand in de buurt. Zulke dingen zijn echt niet totaal onbereikbaar. Je moet er alleen de wil en de tijd voor hebben. Tijd heb je gelukkig, de vraag is of je de wil hebt.
Verder, in dit specifieke geval moet je vriend niet zeiken en zelf naar z'n virtuele vriendjes gaan. En jij moet niet aankomen (ongeacht de betekenis) op de BBQ van zijn werk. Jij hebt daar niks te zoeken.
Net goed, ga gewoon met je vriend mee naar dat etentje en doe niet zo debielquote:Op donderdag 3 juli 2014 06:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Er is trouwens een probleempje...
Ik kan niet afspreken met vriendin, ze moet die avond de nacht in.
Blijf lekker thuis.quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dan is het simpel toch? Als jij de situatie niet wil veranderen, dan heb je geen recht van spreken en ben je zeker niet in de positie om te klagen hierover. Dan zul je simpelweg een hoop ongemakkelijke momenten gaan krijgen, maar dat is dan je eigen schuld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Kijk en die wil is er dus niet. Niet vanwege constante angst, want die heb ik niet. Alleen nu een beetje omdat het om vreemden gaat. Maar volgens mij komt degene die me afsnauwde niet eens.
Die wil is er niet omdat de behoefte aan nieuwe mensen leren kennen compleet ontbreekt bij mij. Het is er gewoon niet, klaar.
Please, just kill yourselfquote:Op donderdag 3 juli 2014 06:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Als de wil er niet is open dan ook geen topics meer. Jij zoekt alleen maar makkelijke uitwegen. Gewoon lekker thuis blijven zitten, je vriend als een stuk stront behandelen met het excuus dat je een contactstoornis hebt, gratis geld opstrijken en ondertussen zielig doen op een internetforum. Er zijn je wel 100 dingen aangereikt waar je wat mee zou kunnen doen, maar het enige wat je zegt zijn 3 dingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, weet je niet.
[..]
Zo goed kennen ze elkaar niet. Hij zegt vrijwel nooit iets over mij in het topic, behalve als ze ernaar vragen en dan zegt ie dat het goed gaat. Want het gaat ook goed.
[..]
Kijk en die wil is er dus niet. Niet vanwege constante angst, want die heb ik niet. Alleen nu een beetje omdat het om vreemden gaat. Maar volgens mij komt degene die me afsnauwde niet eens.
Die wil is er niet omdat de behoefte aan nieuwe mensen leren kennen compleet ontbreekt bij mij. Het is er gewoon niet, klaar.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Amen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Als de wil er niet is open dan ook geen topics meer. Jij zoekt alleen maar makkelijke uitwegen. Gewoon lekker thuis blijven zitten, je vriend als een stuk stront behandelen met het excuus dat je een contactstoornis hebt, gratis geld opstrijken en ondertussen zielig doen op een internetforum. Er zijn je wel 100 dingen aangereikt waar je wat mee zou kunnen doen, maar het enige wat je zegt zijn 3 dingen.
1: kan ik niet.
2: wil ik niet.
3: is niet nodig.
Wat wil je nou horen? Dat je zo ontzettend gelijk hebt in je keuze? Dat je gewoon zo lekker door moet gaan met je kop in het zand steken?
De mensen hier hebben het beste met je voor, maar je wil het gewoon niet horen. Kom maar terug als je echt geholpen wil worden. Nu zoek je slechts bevestiging voor je achterlijke gedrag.
Deze mangquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Als de wil er niet is open dan ook geen topics meer. Jij zoekt alleen maar makkelijke uitwegen. Gewoon lekker thuis blijven zitten, je vriend als een stuk stront behandelen met het excuus dat je een contactstoornis hebt, gratis geld opstrijken en ondertussen zielig doen op een internetforum. Er zijn je wel 100 dingen aangereikt waar je wat mee zou kunnen doen, maar het enige wat je zegt zijn 3 dingen.
1: kan ik niet.
2: wil ik niet.
3: is niet nodig.
Wat wil je nou horen? Dat je zo ontzettend gelijk hebt in je keuze? Dat je gewoon zo lekker door moet gaan met je kop in het zand steken?
De mensen hier hebben het beste met je voor, maar je wil het gewoon niet horen. Kom maar terug als je echt geholpen wil worden. Nu zoek je slechts bevestiging voor je achterlijke gedrag.
"Thuis" is dan bij mijn ouders. En ik denk dat zij wel gaan vragen waarom ik niet meega. Hopelijk lukt het me om het goed uit te leggen.quote:
Volledig mee akkoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
We hoeven nml NIET álles samen te doen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |