abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141851949
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
God-ver-dom-me :') wat ben jij een triest wijf zeg. Ongelofelijk. Je kunt het niet opbrengen. Ik krijg echt jeuk van mensen die 'het niet kunnen opbrengen' en dan gaat t over iets als een tekstje lezen. Nee, maar je kunt wel al 2 topic lang lezen en reageren, wat ongetwijfeld veel meer tekst is dan die PM. :')
Beste CoolGuy, je weet dit niet. Hoe lang die PM was. Overigens, als de TS momenteel geen zin/tijd heeft daarop te reageren. Dan is dit toch ok. Niet ?

Wat is het toch met ons mensen, dat we altijd (of veelal) van alles van iedereen zitten te VERWACHTEN. En daarbij ook direct (veelal) met een OORDEEL klaar staan.

Dat is toch allemaal niet nodig ?

Deze reactie is niet slecht (beledigend) bedoeld.
Gewoon een "simpele" vaststelling.

Overigens 'emoties' zijn zeker ook niet altijd goed. Die kunnen ook slecht (en schadelijk zijn). Om dat allemaal uit elkaar te kunnen halen (op een correcte wijze). Heb je bewustzijn en veel (zelf) inzicht nodig. In hoe je zelf werkt, in elkaar zit. Wat je al dan niet triggert, etc...

Wat de TS betreft, zij dient (mijn persoonlijke mening) meer en beter haar GRENZEN af te bakenen. Leren NEE zeggen op iets. Ook daar bestaan boeken over. LEER NEE TE ZEGGEN. Kom op voor je eigen verlangen (voor jezelf).

Groetjes,
JustTalkLove
pi_141851977
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Algemeen:
Schizoļde persoonlijkheidsstoornis komt voor bij ongeveer 7 procent van de mensen. Dit is een ruwe schatting want het werkelijke aantal is niet precies bekend. De verdeling tussen mannen en vrouwen weet men ook nog niet precies, waarschijnlijk komt het bij mannen twee keer zo vaak voor.
Mensen met SPS zoeken altijd situaties op waarin zij op zichzelf kunnen zijn. Ze wonen meestal alleen en hebben een baan waar ze weinig met anderen te maken krijgen. Hun denken is vaak zeer onconventioneel, ze houden zich soms aan zeer strenge, zichzelf opgelegde regels maar kunnen ook heel geniaal zijn.
Omdat iemand met SPS zelf geen behoefte heeft aan contacten, zal de omgeving er meer hinder van ondervinden dan hij- of zijzelf. De behoefte om professionele hulp te zoeken zal dan ook niet zo snel bij hen opkomen

Heb ik gelijk of heb ik gelijk? :+ *O*
Ik voel me de laatste tijd niet zo lekker. :{ En ben gaan googlen.

quote:
De eerste symptomen van leverfalen:
Misselijkheid
Braken
Verlies van eetlust
Vermoeidheid
Diarree
OMG! DIT HEB IK ALLEMAAL! IK GA DOOOOOD! :o :X

En leverfalen is niet te genezen, medicijnen gaan bij mij toch niet werken ( dat weet ik namelijk nu al 8-) ) dus ik hoef er ook geen arts voor te bezoeken. Heb ik ook geen zin in.

Wie kan me vanavond een lift geven, ik ben zoooo moe.... ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:32:04 #253
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141852043
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
En natuurlijk heeft Brummetje hier wat aan, tenminste, toen ze nog wilde veranderen ergens aan het begin van 't topic, inmiddels wil ze dat niet meer....
Het enige wat ik wil veranderen is meer voor mezelf op gaan komen, en meer mijn gevoel volgen. En nu voelt het voor mij niet goed om daarheen te gaan. Omdat ik ze niet ken, het niet mijn vrienden zijn en ik ze ook niet wil leren kennen, want = geen behoefte aan.

En daarom kom ik voor mezelf op. Eerst tegen mijn vriend en straks ook tegen mijn ouders.

JTL heeft gelijk.
pi_141852062
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Beste CoolGuy, je weet dit niet. Hoe lang die PM was. Overigens, als de TS momenteel geen zin/tijd heeft daarop te reageren. Dan is dit toch ok. Niet ?

Wat is het toch met ons mensen, dat we altijd (of veelal) van alles van iedereen zitten te VERWACHTEN. En daarbij ook direct (veelal) met een OORDEEL klaar staan.

Dat is toch allemaal niet nodig ?

Deze reactie is niet slecht (beledigend) bedoelt.
Gewoon een "simpele" vaststelling.

Overigens 'emoties' zijn zeker ook niet altijd goed. Die kunnen ook slecht (en schadelijk zijn). Om dat allemaal uit elkaar te kunnen halen (op een correcte wijze). Heb je bewustzijn en veel (zelf) inzicht nodig. In hoe je zelf werkt, in elkaar zit. Wat je al dan niet triggert, etc...

Wat de TS betreft, zij dient (mijn persoonlijke mening) meer en beter haar GRENZEN af te bakenen. Leren NEE zeggen op iets. Ook daar bestaan boeken over. LEER NEE TE ZEGGEN.

Groetjes,
JustTalkLove
Als TS hier op FOK! dat dikgedrukte nu een stuk minder deed, was ik het helemaal met je eens.
Helaas zit zij bomvol (voor)oordelen en daarom reageren de meesten zo op haar, zoals ze hier doen.

(ik zet mijn naam er niet onder, want die staat links boven mijn post al, zie je?)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:32:59 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141852075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef JustTalkLove het volgende:

Groetjes,
JustTalkLove
Het zou me niets verbazen als in je PM hetzelfde staat als hier, en op dezelfde manier geschreven. Dan zou ik het ook niet trekken :')
pi_141852205
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Het enige wat ik wil veranderen is meer voor mezelf op gaan komen, en meer mijn gevoel volgen. En nu voelt het voor mij niet goed om daarheen te gaan. Omdat ik ze niet ken, het niet mijn vrienden zijn en ik ze ook niet wil leren kennen, want = geen behoefte aan.

En daarom kom ik voor mezelf op. Eerst tegen mijn vriend en straks ook tegen mijn ouders.

JTL heeft gelijk.
Dat is niet waar, tenminste, gisteren had je het er nog over dat je graag ook zou leren om met (vreemde) mensen te kunnen praten, maar je ego heeft daar nu natuurlijk een stokje voor gestoken, die wil niet veranderen zoals ik gisteren al heb uitgelegd, die vind het nml. allemaal wel best zo en zal zichzelf altijd beschermen, en dat doe jij met je fantasie over een stoornis. (‘’want dan ligt het niet aan mij’’, denkt je ego….)

Je ziet het hier op dit forum zo vaak hoor, een simpel voorbeeld zou zijn dat een jongen hier een topic opent over dat ie nooit een vriendin kan krijgen, want die vallen allemaal op klootzakken terwijl hij zo’n aardige jongen is…
Daar beschermt ‘’het ego’’ ook zichzelf: ‘’het ligt niet aan mij, het ligt aan die vrouwen die op klootzakken vallen’’

Maar goed, alsof je hier eens over na zou denken… wat doe ik hier nog steeds eigenlijk.. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141852219
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als in je PM hetzelfde staat als hier, en op dezelfde manier geschreven. Dan zou ik het ook niet trekken :')
Op wat doel je, die groetjes ? Vind je dat erg (storend), dat ik "groetjes" overbreng. Vreemd. Maar daar kan ik niets aan doen. Is JOUW probleem. Niet het MIJNE.

En je hebt helemaal gelijk als je iets niet trekt. Maar laat dit dan links liggen. Hoef je verder niet over te oordelen (= cognitief dissonant in zijn). Laat het gewoon zo.

Groetjes,
JTL
pi_141852261
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:36 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Op wat doel je, die groetjes ? Vind je dat erg (storend), dat ik "groetjes" overbreng. Vreemd. Maar daar kan ik niets aan doen. Is JOUW probleem. Niet het MIJNE.

En je hebt helemaal gelijk als je iets niet trekt. Maar laat dit dan links liggen. Hoef je verder niet over te oordelen (= cognitief dissonant in zijn). Laat het gewoon zo.

Groetjes,
JTL
Deze man ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141852313
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

JTL heeft gelijk.
Goed dat je voor jezelf leert opkomen. ^O^
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:39:33 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141852319
Beste JustTalkLove

HET gaat NIET alleen om de GROETJES, pseudo-JOMANDA.

Je (schrijfstijl) is gewoon een BEETJE irritant.

Met (al) die WITREGELS. En dat (zweverige) GEDRAG.

Groetjes,

Silenus
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:41:11 #261
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_141852387
Beste allen,

Ik ga dit topic ONTVOLGEN. Iedereen heeft het RECHT zelf te kiezen welk topic hij of zij VOLGT. Het is niet nodig hier VERANTWOORDING voor af te leggen.

Desondanks vind ik het netjes op het UIT TE LEGGEN. Zo stoort het TYPGEDRAG van enkelen mij dermate dat ik het lezen van dit topic UITERMATE STOREND vind.

Ik wens u allen een ERG FIJNE middag en avond toe en hoop dat de topicstarter en de andere deelnemers aan dit topic een OPLOSSING DIE VOOR IEDEREEN WERKT zullen vinden.

Vriendelijke groet,
Partypoeper
pi_141852400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is niet waar, tenminste, gisteren had je het er nog over dat je graag ook zou leren om met (vreemde) mensen te kunnen praten, maar je ego heeft daar nu natuurlijk een stokje voor gestoken, die wil niet veranderen zoals ik gisteren al heb uitgelegd, die vind het nml. allemaal wel best zo en zal zichzelf altijd beschermen ...
Zeg PBateman1978, niet slecht bedoeld. Maar als ik hier 'wit' schrijf (verdedig/verkondig). En jij hier 'zwart' schrijft (verdedigt/verkondigt). Dan zijn we met Brummetje2.0 haar hoofd aan het rommelen. En dat is niet "mooi", vind ik.

Laat Brummetje2.0 zelf beslissen, wat ze wil.
Haar gevoel volgen of niet.

Wat ik of jij daarover te zeggen hebben, doet er niet toe !
Ja, zowel jij, als ik.

En nee, oordeel daar niet over.
Laat haar VRIJ.

Laat haar verdomme eens VRIJ.

Ook al kiest ze volgens jou misschien de verkeerde keuze. Wat doet dat ertoe.
Het is HAAR leven. HAAR gevoel. Dus ook haar keuzes...

Ze hoeft toch jouw (noch mijn keuze) daarin te volgen ?
Dan is ze weer aan het volgen. Wat ze zo vaak doet (blijkbaar).

Groetjes,
JTL
pi_141852447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Laat Brummetje2.0 zelf beslissen, wat ze wil.
Haar gevoel volgen of niet.

Wat ik of jij daarover te zeggen hebben, doet er niet toe !

Vraagje: waarom opent ze dan een topic hier? :?
pi_141852470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Partypoeper het volgende:
Beste allen,

Ik ga dit topic ONTVOLGEN. Iedereen heeft het RECHT zelf te kiezen welk topic hij of zij VOLGT. Het is niet nodig hier VERANTWOORDING voor af te leggen.

Desondanks vind ik het netjes op het UIT TE LEGGEN. Zo stoort het TYPGEDRAG van enkelen mij dermate dat ik het lezen van dit topic UITERMATE STOREND vind.

Ik wens u allen een ERG FIJNE middag en avond toe en hoop dat de topicstarter en de andere deelnemers aan dit topic een OPLOSSING DIE VOOR IEDEREEN WERKT zullen vinden.

Vriendelijke groet,
Partypoeper
Wow nu is het DUIDELIJKER wat JOUW mening is!

Mvg,
Complicate
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:43:17 #265
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_141852491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef JustTalkLove het volgende:

En nee, oordeel daar niet over.
Laat haar VRIJ.

Laat haar verdomme eens VRIJ.
Die drugs van jou he, verkoop je die?
pi_141852518
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:43 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Die drugs van jou he, verkoop je die?
Offtopic !
pi_141852550
Soit, ik ben hier out (of this topic).

@PBateman1978, als je inhoudelijk wat verder wilt praten over EGO versus NON EGO en zo van die dingen. Open een nieuw topic hierover. Stuur me een PM (nodig me uit aan het debat deel te nemen). En ik volg je.

Groetjes,
JTL
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:45:10 #268
427012 Brummetje2.0
pi_141852575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als TS hier op FOK! dat dikgedrukte nu een stuk minder deed, was ik het helemaal met je eens.
Helaas zit zij bomvol (voor)oordelen en daarom reageren de meesten zo op haar, zoals ze hier doen.

(ik zet mijn naam er niet onder, want die staat links boven mijn post al, zie je?)
(Voor)oordelen, ik? _O-
Quote eens iets waarin ik een (voor)oordeel over een ander heb...

Groetjes Brum.
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:46:33 #269
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141852628
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:39 schreef Silenus het volgende:
Beste JustTalkLove

HET gaat NIET alleen om de GROETJES, pseudo-JOMANDA.

Je (schrijfstijl) is gewoon een BEETJE irritant.

Met (al) die WITREGELS. En dat (zweverige) GEDRAG.

Groetjes,

Silenus
Hehe.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_141852641
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

(Voor)oordelen, ik? _O-

Groetjes Brum.
Heb je eigenlijk een assertiviteitscursus gehad? Zou leuk zijn voor je.

Groetjes
Complicate
pi_141852675
Wat een topic :')
Het heeft me de donderdag wel doorgekregen hier op het werk.

Groetjes,

Questular
  Moderator donderdag 3 juli 2014 @ 14:49:01 #272
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_141852720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:36 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Groetjes,
JTL
Leuk, op dezelfde manier heb ik ook een mening die ik overbreng op de manier die ik wil. Dat jou dat niet zint is dan ook jouw probleem, dus practice what you preach zou ik zeggen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_141852760
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:47 schreef Questular het volgende:
Wat een topic :')
Het heeft me de donderdag wel doorgekregen hier op het werk.

Groetjes,

Questular
:D
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:52:13 #274
427012 Brummetje2.0
pi_141852833
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vraagje: waarom opent ze dan een topic hier? :?
Om te peilen hoe anderen erover denken dat wij įlles samen doen. En dat is niet gezond, zo blijkt.

Dit is niet iets wat moet, het etentje is niet verplicht. Mijn gevoel is niet goed... Dus: kom ik op voor mezelf. Voorheen ging ik altijd gewoon mee om mijn vriend een plezier te doen. Hoe ik me eronder voelde boeit geen fuck, nee HIJ wil me mee hebben, dus "moet" ik maar mee. Ik durf te wedden dat hij nog nooit echt heeft ingezien hoe rot ik me heb gevoeld in zulke situaties...! :X
pi_141852952
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

(Voor)oordelen, ik? _O-

Groetjes Brum.
Kleine bloemlezing...

quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Haha, klein debiel tering Kutwijf. Ze kan iig heel slecht tegen haar verlies en zet zichzelf zo alleen maar enorm voor lul. :')

Maar dat snapt ze vast nog niet. :')
En wat weet zij nou van voetbal. :')

Vandaag nog niet zo gelachen...
quote:
4s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Hij is qua uiterlijk absoluut geen FOK!ker. (Niet zo'n lelijke nerd.) Hij is groot, blond, met mooie grijsblauwe ogen. Geen bril. Slank. Absoluut geen lelijk persoon.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb dit topic niet gevolgd, maar verbaas me over 1 ding: hoe blond moet je zijn als je niet probeert te bellen als je merkt dat je in de problemen gaat komen? Hoe goed zouden ze zich hebben voorbereid hierop? Gezien de feiten/verhalen erg weinig...
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Alberto Stegeman. Arrogante lul van de bovenste plank met zijn bemoeienis met mensen die ooit eens wat kp hebben gedownload, en waarvan sommigen ook nog eens in het buitenland wonen.

Bah, naar ventje. :r
Of moet ik nog verder teruggaan dan drie dagen?

groetjes,
Cat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')