Respect voor die mensen.quote:
Jak mijn eten.quote:
is toch ook gewoon smerigquote:
Ik vind dat dit niet kan in KLB eigenlijk moet dit niet kunnen of op zijn minst in een spoiler. Dit is gewoon nasty en vies.quote:
echt ehquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vind dat dit niet kan in KLB eigenlijk moet dit niet kunnen of op zijn minst in een spoiler. Dit is gewoon nasty en vies.
Gelukkig pagina 2quote:
Ik maak toiletten schoon in een bejaardentehuis waar voornamelijk demente/gestoorde ouderen wonen, dan ben je wel wat gewend.quote:
Verddommie hoink verdommme waaarom doe je dit dit is gewoon vadsig vieskees smeerkees godver de godver gloeiende waar heb ik dit aan te danken verdomme man kut karma klote man verdommme zoiets doe je niet!quote:
Ga afvallen, man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Verddommie hoink verdommme waaarom doe je dit dit is gewoon vadsig vieskees smeerkees godver de godver gloeiende waar heb ik dit aan te danken verdomme man kut karma klote man verdommme zoiets doe je niet!
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef Bijna het volgende:
Godver kan dat niet in een spoiler
Tevens struggles op 't mbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:34 schreef Bozepiemel het volgende:
Wow..
Een toren en negerinnenkeutels in 1, dat komt zelden voor.
9/10 voor de afsprong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |