Het roze van ONCE vond ik wel altijd mooiquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er eens een ploeg die niet in het blauw, groen of zwart rijdt.
Is het weer niet goed.
[..]
bron: nos.nl
Is pas in Maart ofzo uitgekomen. Dus lijkt me stug.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Dit is toch een herhaling uit vorig jaar, of heb ik het mis.
Tijdens de Giro stond de ploeg nog op de Zoncolan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Mykonos het volgende:
Nieuwe shirts van Tinkoff zijn echt een stuk lelijker vind ik. Het is nu net Neri-Sottoli
Helemaal mee eens, en dat terwijl deze in de bioscopen heeft gedraaid. Je verwacht toch in ieder geval een rode draad in het verhaal, ik heb die gemist. De Tour van Bauke vond ik veel leuker en ik heb ook het gevoel dat zij wel echt alles hebben mogen filmen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje saai.
Gelijk uit de koers nemen, dit kan toch niet jongons?!quote:
En dan mogen we nog blij zijn dat Formolo niet won anders was de trui nog treuriger geweestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelijk uit de koers nemen, dit kan toch niet jongons?!
Echt triest dat die renners dat ook prima vinden, kan je eindelijk in je nationale trui rijden, word je hiermee afgescheept.En ze hebben er nog wel zo grof voor betaald...
_
Of Degenkolb: "The finish is at the finish. What kind of shit is that?!?"quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef maerk het volgende:
Kittel: 'jullie moeten gewoon beter kijken'
Haha ja, prachtig was dat. Die renners dachten echt dat Kemna gek was geworden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:25 schreef Bugno het volgende:
[..]
Of Degenkolb: "The finish is at the finish. What kind of shit is that?!?"
Niet donkerder, maar gelukkig wel het rode van Sharp wegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:44 schreef Chiappucci het volgende:
De trui van Langeveld is volgens mij al aangepast.
[ afbeelding ]
Wat doet Sjoerd Mossou daar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens de Giro stond de ploeg nog op de Zoncolan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |